به نظر می‌رسد که کابوس جدایی جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، از همسرش همچنان برای او ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که شغل‌هایی که فرد در تنهایی وظیفه خود را انجام می‌دهد، بدترین شغل‌های دنیا محسوب می‌شوند.
نیمار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.
علیرضا دبیر وزن کم کردن و بدنسازی سنگین را برای کشتی گیران نونهالان بسیار مضر عنوان کرد.
کیکه ستین، مربی ویارئال بدترین کابوس خود را تجربه می‌کند. بهترین بازیکنان او در حال جدا شدن هستند و تیمش در آستانه فروپاشی است.
بهترین بازیکن دنیا در رقابت های قهرمانی جهان سال گذشته کابوس تیم ملی ایران در مسابقه امروز بود.
دورتموند در 25 دقیقه اول دیدار خانگی مقابل ماینتس دو گل دریافت کرد و یک پنالتی از دست داد تا در بدترین زمان ممکن شاهد کمرنگ شدن امیدهای قهرمانی‌اش باشد.
مهاجم با تجربه نساجی در آخرین دقایق دیدار مقابل استقلال وارد زمین شد.
در تصاویر ثبت شده از لحظه مصدومیت میرزایی مشخص بود که این بازیکن در پی چرخش زانو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده اما آبی‌ها امیدوار بودند که رباط او دچار کشیدگی شده باشد.
جود بلینگام، هافبک بروسیا دورتموند از آسیب دیدگی زانو رنج می‌برد و برای هفته‌های پایانی بوندسلیگا آمادگی کامل ندارد.
لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با 702 گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.
روزه داران از مصرف غذا‌های خیلی شیرین و شور در وعده افطار خودداری کنند، مصرف مواد غذایی شیرین علاوه بر ایجاد احساس تشنگی در فرد موجب افت قند می‌شود.
دربی استانبول بین فنرباغچه و بشیکتاش در نیمه دوم با دو تصمیم جنجالی داوری همراه بود اما در نیمه دوم بشیکتاش با اینکه 10 نفره شده بود موفق شد چهار بار دروازه میزبان را باز کند.
از زمان شروع قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس، سابقه نداشته این تیم تا هفته بیست‌وسوم، به اندازه این فصل امتیاز از دست بدهد.
رژیم کتو مقدار زیادی چربی و مقدار اندکی کربوهیدرات دارد. طبق براوردها، این رژیم به ازای هر هزار کالری مصرفی، حدود ۲.۹ کیلو دی‌اکسیدکربن تولید می‌کند.
کریستین رومرو در جریان پیروزی دیشب تاتنهام مقابل منچسترسیتی وظیفه خود در مهار ارلینگ هالند را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند و اجازه نداد او حتی یک شوت به سمت دروازه تیمش شلیک کند.
اشتباه مهلک مرت گونوک می‌رفت بخش جدیدی از فصل کابوس وار بشیکتاش را رقم بزند.
ژوائو فلیکس که بعد از کش و قوس فراوان اتلتیکو را ترک کرد و به چلسی پیوست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم اخراج شد تا شروعی کابوس‌وار را در لیگ برتر تجربه کند.
سفر از ایران به مقصد هلند در بدترین موقعیت ممکن؛ اتفاقی که قطعا شرایط پرسپولیس در دربی را تحت تاثیر قرار می دهد.
انر والنسیا در آستانه بازی با سنگال وضعیت پایداری برای حضور در رقابت مرگ و زندگی ندارد.
مهم‌ترین دغدغه کادر فنی سپاهان برای بازی فردا قطع ارتباط بین برترین گلزن و گلساز لیگ برتر خواهد بود.
رافا بنیتس شانس بالایی برای مربیگری باشگاه المپیاکوس دارد و بدون شک این بدترین خبر ممکن برای خامس رودریگز خواهد بود که اخیرا به این باشگاه یونانی پیوسته است.
یوونتوس برای اولین بار در تاریخ در هر دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب و با کابوس حذف در مرحله گروهی روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ