ژاوی از جوانان بارسا خواست که صبور باشند و برای بازی در ترکیب اصلی عجله نداشته باشند. او خودش را در این زمینه مثال زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
مادر به تصور اینکه نادیا به دوشنبه بازار رفته، کمی صبر کرد. خانه آن‌ها در محله میمنت‌آباد شهرک قلعه‌میر بود و دوشنبه‌ها دستفروش‌ها در نزدیکی خانه آن‌ها بساط می‌کردند و با این احتمال که دخترک به تماشای بازار رفته است، چندان پیگیر ماجرا نشدند. ساعت ۶ بعد از ظهر بود که پدر نادیا از محل کار به خانه برگشت و مادر که نگران و بی‌تاب دخترش بود، بلافاصله ماجرای ناپدید شدن او را خبر داد و پدر بی‌معطلی به جست‌وجو برای یافتن نادیا پرداخت.
سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال ایتالیا ضمن تحسین عملکرد حریف خود، جوانان ایران را شایسته قهرمانی می‌داند.
برای تهیه نان کاکولی خوشمزه شهر کرد، گردو را ریز خردکنید. تابه‌ای را روی حرارت ملایم بگذارید و کمی روغن مایع و زردچوبه در آن بریزید و هم بزنید تا بوی خامی آن گرفته شود. زعفران دم کرده و شیر را اضافه کنید و صبر کنید شیر گرم شود. تخم مرغ را در ظرفی جداگانه بریزید.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هواداران فوتبال آلمان باید صبر بیشتری داشته باشند.
اگر این مهاجمان به دکتر ظریف توانستند بدون توقف برنامهٔ هسته‌ای، همکاری کامل با آژانس، پذیرش اف. ای. تی. اف و در یک کلام تجدیدنظر در سیاست خارجی، اقتصاد کشور را سر و سامان دهند و اعتماد و رضایت عموم مردم را جلب کنند که همگی ما به آنها احسنت خواهیم گفت.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی از هواداران تیم خواست برای پیدا شدن جانشین لوچانو اسپالتی صبر به خرج دهند.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی باکتری‌های مضر برای قارچ خوراکی شدند که کنترل آن موجب ارتقای کمی و کیفی صنعت تولید قارچ خوراکی خواهد شد.
دختر مازیار زارع چهره ویژه امروز تمرین ملوان بود.
«الهه کریمی» دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه ملاصدرا که دو بار دچار مسمومیت شده، گفت: بار اولی که دچار مسمومیت شدم ۱۱ روز پیش بود؛ در راهرو بوی تخم‌مرغ گندیده و عطر تند می‌آمد؛ وقتی وارد کلاس شدم چشم‌هایم قرمز شد. ابتدا فکر کردم تلقین می‌کنم، اما به مرور حالت تهوع به من دست داد. معلمم بعد از اینکه دید رنگ صورتم پریده است اجازه داد به بیرون از کلاس بروم. کمی صبر کردم، بعد کف بالا آوردم که کاملا غیرطبیعی بود.
مینا می‌گوید، مقاومت زنان برای احیای قلبی مردان بیمار، خیلی کمتر است: «زنان رهگذر همکاری بیشتر و کنترل بیشتری بر هیجان‌شان دارند. معمولا تصور این است که زنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند، اما جالب است که خیلی بهتر همکاری می‌کنند درحالی‌که مردان بیشتر دچار هیجان و ترس می‌شوند و مدام اصرار می‌کنند زودتر کارشناس بفرستیم؛ چون نمی‌خواهند به زن بیمار دست بزنند.»
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی فردای تیمش با منچستریونایتد می‌گوید کیفیت بازی سیتی در طول فصل جاری برای او نگرانی‌هایی به وجود آورده است.
"من همین الان می‌خواهمش! " در اینجا دلیل امتناع کودک نوپای شما از صبر کردن است و چگونه به او کمک کنید تا کمی صبر کند.
«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر در حالی اعلام شد که نام روزبه چشمی در لیست نهایی به جای میلاد سرلک یک سورپرایز بزرگ از سوی مرد پرتغالی به حساب می‌آمد.
باید شعار افزایش تعداد موزه‌ها به شعار برنامه افزایش مطالبه گری مردم نسبت به موزه‌ها تغییر کند و این مطالبه گری با تمرکز بر مفهوم باشد نه در کمیت و تعداد موزه‌ها.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه (۴ مهر) گفت: : امکان دستگیری بی‌گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی‌گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.
مسعود معینی، پیشکسوت استقلال وضعیت این روزهای آبی‌ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال را تحلیل کرد.
هافبک نساجی مازندران گفت می‌گوید خطای عارف غلامی روی او به درستی پنالتی تشخیص داده شده است.
علم‌الهدی اظهار داشت: انقلابی که از مبارزه با رژیم طاغوتی ایران آغاز شد و در ادامه حکومت اسلامی را به‌عنوان یک ابزار به دست گرفت تا بتواند مبانی فکری خود را به جهان صادر کند، امروز در مرحله صدور گفتمان قرار دارد و در اینجاست که رسانه اهمیت مضاعف پیدا می‌کند.
سروش رفیعی می‌گوید طبیعی است که با نمایش دفاعی فولاد، موقعیت کمی ایجاد شود.
در بحران کمبود مهاجم، استعدادی، چون مهدی عبدی باید ستاره خط آتش پرسپولیس باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ