حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه (۴ مهر) گفت: : امکان دستگیری بی‌گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی‌گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
دادستان مرکز استان استان سیستان و بلوچستان گفت: دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه شهادت ۴ مامور پلیس راه در زاهدان صادر شده است.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ممنوعیت واردات برنج به کشور پایدار خواهد بود، گفت: با حفظ سرانه مصرف کشور تا تأمین منافع کشاورزان و مصرف کنندگان، ممنوعیت اعمال شده برداشته نخواهد شد.
رهبر طالبان با صدور دستوری از اعضای خود در ساختار اداری افغانستان خواسته است تا به‌جای انگلیسی، از واژه‌های پشتو استفاده کنید.
بندرعباس- رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور بر عرشه «کشتی اما کریس» برای پهلوگیری این کشتی و ترخیص محموله ۷۰ هزار تنی گندم، دستور قضایی صادر کرد.
انتشار خبری مخدوش، مغشوش و بدون ذکر هیچ منبع و ارائه سندی معتبر صرفا بنا بر ادعای یک ناشاهد ناشناس در یک رسانه رسمی چطور می‌تواند مستند باشد؟ مراجع قانونی و قضایی می‌بایست از رسانه‌ها بخواهند اسناد خود را در این خصوص در اختیار مراجع قانونی بگذارند و نام فردی که فرش‌ها به خانه او منتقل شده را افشا کنند.
در پی دستور رئیس قوه قضایی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.
مصاف تیم های سایپا و استقلال خوزستان دیروز در یک بازی پر حاشیه در استادیوم پاس با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن صدور دستوری تازه بر لزوم تسلیح بیشتر شهرک نشینان صهیونیست در مقابله با فلسطینیان تاکید کرد.
دادستان تهران از صدور دستوری برای بازگشت قیمت بلیت هواپیما به قیمت‌های قبل از دی ماه خبر داد.
کمیته انضباطی دستور موقت برای بازیکن آلومینیوم اراک صادر کرد.
وززیر دفاع روسیه با صدور دستوری، فرمان عقب نشینی از «خرسون» را صادر کرد.
وززیر دفاع روسیه با صدور دستوری، فرمان عقب نسینی از «خرسون» را صادر کرد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار کلیپی مبنی ضرب و شتم احدی از سوی مأموران انتظامی اطلاعیه ای را صادر کرد.
کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات رخ داده از سوی مدیرعامل و مربی تیم ون پارس اصفهان، قرار دستور موقت را صادر کرد.
یک منبع آگاه از صدور دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی حادثه برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم خبر داد.
نخست‌وزیر ژاپن به وزارتخانه‌ها و نهاد‌های مرتبط دستور داد که برای شرایط پیش‌بینی‌نشده، آماده شوند.
در حالی که معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود تا خدمات اقتصادی-اجتماعی دستگاه های خدمات رسان بدون استعلام کد سامانه املاک و اسکان ارائه نشود، اما بررسی ها حاکی است این دستور مخبر اجرای نشد.
به‌دنبال گسترش سریع حریق در جنگل‌های کالیفرنیا، سازمان آتش‌نشانی شهرستان سیسکیو در این ایالت از ساکنان خواست تا فورا منطقه را ترک کنند.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در ۳۱ سفر استانی بیش از ۴۷۹۸ مصوبه و ۳۳۵ دستور از جانب رئیس جمهور صادر گردیده است.
در خلال ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، دو مراجعه‌کننده به نمایندگی از قریب به ۱۰۰ نفر شهروندان یکی از مناطق غربی شهر تهران، اظهار داشتند که پس از واریز پول به حساب یکی از نهادهای عمومی و خرید املاک مستقر در زمین‌های متعلق به این نهاد، پس از گذشت ۴ سال، هنوز اسناد ملکی به دست آنها نرسیده است
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ