سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس گفت: «وقتی سلامت اجتماعی را ذیل وزارت کشور قرار می‌دهید، یعنی غلبه دادن نگاه امنیتی، درحالی‌که ما این همه سال تجربه کردیم که امور اجتماعی را امنیتی نکنیم، با این وجود بعد از چهار دهه باز به مسیر قبلی برگشتیم، باید منتظر برخورد‌های قهری با سلامت اجتماعی باشیم، همان نگاهی که تا حالا سبب زیرزمینی شدن مسائل و آسیب‌های اجتماعی شده است.»
تیفوسی‌های جایگاه شمالی جوزپه مه‌آتزا علیه روملو لوکاکو بیانیه‌ای تند منتشر کردند.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
این مطالعه که در «Nature» منتشر شده است، به دنبال مزیت کوانتومی نیست (به این معنا که رایانه‌های کوانتومی می‌توانند مشکلات را سریع‌تر از رایانه‌های معمولی حل کنند.) بلکه نشان می‌دهد که رایانه‌های کوانتومی امروزی، حتی زمانی که چندان کامل نباشند، ممکن است زودتر از حد انتظار به بخشی از تحقیقات علمی و شاید ابزار زندگی ما تبدیل شوند. به عبارت دیگر، ما اکنون وارد حوزه ابزار کوانتومی شده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
عباس ملکی گفت: تجربه من در سیاست‌خارجی از سال ۱۳۶۰ نشان می‌دهد که ما همه چیز را با رهبری چک نمی‌کردیم. از آن طرف هم تاکید بر این بود که لازم نیست هر چیزی را با ما چک کنید. لازم نیست شما بگوئید که منتظر نظر کسی هستید. شما کارتان را بکنید و اگر جایی مشکلی بود، ما به شما می‌گوییم. من فکر می‌کنم که دوره آقای دکتر خرازی هم همینطور بود. آقای خرازی هم که آقای ظریف معاونش بود، کارش را انجام می‌داد.
خیراً ویدئویی از مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی منتشر شده که در مخالفت با شفافیت این گونه استدلال (!) می‌کند که خدا و پیغمبر و ائمه هم با مردم شفاف نبودند. خدا هم همه چیز را به ما نمی‌گوید و می‌گوید شما ظرفیت ندارید همه چیز را به شما بگویم.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه هواداران امروز یک روز رویایی را برای ما بوجود آوردند گفت: منتشر فینال جام حذفی هستیم تا بتوانیم جام را به هواداران هدیه کنیم.
بازیکنان رئال مادرید امشب پیش از شروع دیدار تیم‌شان مقابل رایو وایه‌کانو با پیراهن‌های شماره 10 وارد زمین می‌شوند تا حمایت‌شان را از وینیسیوس جونیور نشان بدهند.
علیرضا بیرانوند معتقد است پرسپولیس در فصل دشواری که هیچکدام از رقبا باج نمی‌دادند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.
مانوئل پیگرینی، مربی بتیس، پس از شکست 4-1 مقابل منچستریونایتد گفت که هرگز از صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا ناامید نیستند.
پرایس گفت: ما مهم‌تر از همه از ایران انتطار داریم اقداماتی سریع و ملموس در راستای بیانیه انجام دهد. ما قبلا بار‌ها شاهد وعده‌های مبهمی از سوی ایران بوده‌ایم. ما و شورای حکام به وضوح گفته‌ایم که ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با آژانس همکاری کند و منتظر گزارش‌های بعدی آژانس درباره اقدامات انجام شده از سوی آژانس هستیم.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
راستش معمولا خانمِ شفق قطبی نه منتظر کسی می‌ماند و نه خیلی به پیشبینیِ هواشناسی پایبند است، به همین دلیل تماشای این آسمان زیبا واقعا لذت‌بخش بود. آن شب بادِ شدیدی می‌وزید و، چون شبِ جمعه بود، جمعیت زیادی مانند من انتظار شفق قطبی را می‌کشید. در نهایت در نزدیکی ۱۱:۳۰ شب، خانم شفقِ قطبی پدیدار شد و همه ما هورا کشیدیم.
حاج علی اکبری گفت: ما همه خون‌ها و گرفتاری‌هایی که برای ایران پیش امده همه را گردن شیطان بزرگ امریکا و صهیونیست‌ها می‌دانیم. شیطانک‌ها را هم بی نصیب نخواهیم گذاشت و همواره منتطر انتقام ما باشند.
رسانه‌ها در موقعیتی نیستند که مستقلا بتوانند مسئولیت یک عملیات تروریستی را متوجه کسی بکنند. ما در این مورد، بیشتر و پیشتر از همه چیز به آنچه توسط منابع رسمی منتشر می‌شود متکی هستیم. با این وجود همیشه ادعاهایی وجود دارد که با اندکی جست‌وجو می‌شود در مورد صحت آن‌ها به نتیجه رسید.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم- بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.
درست زمانی که ما باید نگرش اذهان‌ عمومی و مسئولین را نسبت به سینما درست کنیم، یکباره جنبش me too راه می‌افتد که امنیت شغلی و روانی و آبروی اجتماعی و خانوادگی بسیاری از سینماگران را دچار خطر کرده است. هنوز این مشکل حل نشده از طرف چند تا سینماگر بیانیه تند سیاسی منتشر می‌شود و همه این اتفاق‌ها امنیت روانی مدیریت را هم از سینما می‌گیرد.
حسن عابدی جعفری، وزیر اسبق بازرگانی در گفتگو با «نود اقتصادی» با بیان اینکه با توجه به این که سرنوشت برجام مشخص نیست باید برای همه سناریو‌ها برنامه داشته باشیم، گفت: دشمن شدیدترین تحریم‌ها را اعمال می‌کند که ما را بشکند و نباید منتظر حملات و تحریم‌های دشمن باقی بمانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ