در بحران کمبود مهاجم، استعدادی، چون مهدی عبدی باید ستاره خط آتش پرسپولیس باشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
این غذا با باقلاقاتق کمی متفاوت است و نام دیگر آن خشکاویج است.
برای به چالش کشیدن مغز خود و کمی سرگرمی با ما همراه باشید.
طاووس درباره مرگ برادرش می‌گوید: سه روز بود وسط هال افتاده بود. با چشم باز. فقط سقف را نگاه می‌کرد. رویش پتو کشیدم تا سردش نشود. صبح‌ها هم توی دهانش دو تا لقمه کوچک می‌گذاشتم، نمی‌خورد. کمی چای در گلویش می‌ریختم آن را هم قورت نمی‌داد و چای از دهانش برمی‌گشت. خیلی دل‌نازک بود. فکر کردم قهر کرده.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
اگر می‌خواهید کمی از ذائقه همیشگی‌تان فاصله بگیرید و در تابستان امسال هندوانه زردرنگ را هم امتحان کنید، خواندن این مطلب به شما در انتخاب بهترین نوع آن کمک خواهد کرد.
امام جمعه موقت تهران در ادامه درباره مساله حجاب گفت: در این رابطه آخرین دیدگاه امام عالی قدرمان را دریافت کردیم و مسئولان هم اعلام نظر کردند. رییس جمهور هم اعلام موضع کردند و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لستر، می‌گوید تیمش اگر کمی هم شانس بیاورد می‌تواند به هدف‌هایی این فصل داشته دست پیدا کند.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
مصطفی داننده نوشت: کاش فقر و نداری هم حجاب یا ترانه من ارازل بومه بود تا کمی به تریج قبای حضرات برمی‌خورد. کاش یکی پیدا می‌شد شما را اخراج می‌کرد.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد، لیگ فرنگی به لحاظ کمی و کیفی تفاوت‌های زیادی با کشتی آزاد دارد و در سال‌های قبل هم میزان استقبال از لیگ این رشته به همین شکل بوده است.
لوئیس فن‌خال، مربی تیم ملی هلند، معتقد است با کمی شانس می توانند به مراحل بالای جام جهانی برسند.
لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر در حالی اعلام شد که نام روزبه چشمی در لیست نهایی به جای میلاد سرلک یک سورپرایز بزرگ از سوی مرد پرتغالی به حساب می‌آمد.
دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از هفته هشتم لیگ برتر به دیدار هم رفتند که در پایان هیچکدام موفق به باز کردن دروازه حریف خود نشدند.
من حسن یزدانی را یک آدم بزرگ در کشتی می‌دانم؛ او عمرش را برای کشتی گذاشته و کسب هشت مدال کار کمی نیست
کمی هم بگذارید- لااقل در امور دلخواسته‌ی زیارت و مناسک و عواطف مذهبی- خودمان باشیم. پنج‌میلیون تومان وام زیارت اربعین امسال- تازه اگر دست دهد! - لابد سال آینده به کوپن‌سازی و سَنَدپردازی و اثبات حسن شهرت محلی و ارائه برگه‌ی برائت ازسوء سابقه و این قبیل امور خواهد انجامید!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
بررسی اطلاعات یک نهاد نظارتی بیانگر آن است که ۲۲ بانک از ۲۷ بانک عامل پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، هیچ وام ساخت مسکنی پرداخت نکرده‌اند و ۴ بانک هم کمتر از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات داده‌اند و بخش کمی از تسهیلات هم توسط بانک مسکن پرداخت شد.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.
در نهایت هم محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار به موضوع سرنوشت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ورود کرد. او پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شده است که سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق اقدام کند.
عملکرد دیوانه کننده مهدی طارمی باعث شد تا او به یکی از معدود بازیکنانی تبدیل شود که نمره کامل 10 را از سایت پرتغالی گل پوینت دریافت کرده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ