سروش رفیعی می‌گوید طبیعی است که با نمایش دفاعی فولاد، موقعیت کمی ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش روزبه روز هماهنگ تر شده و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
عضو پیشین هییت مدیره استقلال گفت مدیریت استقلال باید خواسته‌های نکونام را بپذیرد تا تیم به قهرمانی برسد.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر و جام حذفی اظهار خوشحالی کرد.
توماس توخل فاش کرد که از دیروز مطلع شده بود که تحت هر شرایطی الیور کان و صالح حمیدزیچ شغل خود در بایرن را از دست خواهند داد.
کارشناس داوری می‌گوید نیمه نخست بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس پنالتی نداشته و تصمیمات داور قابل دفاع است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
در طول تاریخ بشر، شهر‌های پررونق بیشماری گم شده، نابود شده یا از بین رفته‌اند. برخی از آن‌ها را امواج بالا‌آمده‌ی دریا‌ها بلعیده یا بلایای طبیعی آن‌ها را با خاک یکسان کرده است و برخی دیگر مورد هجوم نیرو‌های متجاوز قرار گرفتند. گاهی نیز ساکنان خودشان شهر و دیارشان را ترک کردند، چون زندگی در موقعیت جغرافیایی آن منطقه برایشان غیرممکن شده بود.
میلاد خدایی معتقد است اشتباهات داوری بیشتر از مسائل فنی روی نتایج مس کرمان و حضور این تیم در رتبه چهاردهم تاثیر داشته است.
گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس با گل دوم می‌توانست پیچیدگی بازی را حل کند.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب لیونل مسی، دیبو مارتینز و لیونل اسکالونی به عنوان بهترین های سال فیفا او را شگفت زده نکرد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در صورت عدم توجه به تغییرات اقلیمی جهان و ادامه فرسایش خاک کشور در آینده ایران جزو ۷۰ کشور خشک جهان خواهد بود.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در صورت عدم توجه به تغییرات اقلیمی جهان و ادامه فرسایش خاک کشور در آینده ایران جز ۷۰ کشور خشک جهان خواهد بود.
پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
کم انرژی بودن سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن امری مشهود بود.
مهاجم آلومینیوم امیدوار است در دو دیدار پیش رو در جام حذفی و لیگ نتیجه بگیرند.
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم گفت: فکر نمی‌کردیم دقایق پایانی گل بخوریم.
مدافع تیم ملی آرژانتین در نشست خبری بازی با کرواسی گفت که به لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم افتخار می کند و درگیری او با کادر فنی هلند را طبیعی عنوان کرد.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل تاتنهام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که رفتار کیلیان امباپه در زمین بازی اتفاقی خاص و غیرعادی نبوده است.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ