«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق تئوری، گربه‌سانان بعد از سقوط از هر ارتفاعی، جان سالم به در خواهند برد. از نظر فیزیکی قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
نکته قابل توجه پرسپولیس در دو پیروزی اقتصادی اخیر، توانایی سرخ‌ها در حفظ نتیجه بوده است.
پرسپولیس می‌توانست در نیمه اول بازی تراکتور با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود. الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم
هافبک جوان سپاهان اصفهان از ابتدای بازی امروز مقابل ذوب آهن اضفهان در ترکیب تیمش قرار گرفت.
فدراسیون شطرنج سرمربی را برای کوچ شطرنج‌بازان در جام جهانی انتخاب کرده که ریتینگ کمتری نسبت به ملی‌پوشان دارد.
وقتی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد؛ در بازی با تراکتور ریکاردو ساپینتو به حسین حسینی استراحت داده است، خیلی‌ها بیم دروازه استقلال را به خود راه دادند!
باشگاه آلومینیوم دیگر توانایی حفظ ستاره سه فصل اخیرش را ندارد و باید دروازه‌بان خود را به تراکتور بدهد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از امید عالیشاه پرداخت.
دروازه‌بان سابق فولاد قصد داشت مانع از کسب امتیاز این تیم در زمین گل‌گهر شود.
در آرامش استراحت کن ما تو را فراموش نمی کنیم، ای مرد زیبا. این بخشی از بیانیه مالاتیا در واکنش به مرگ ایوب است.
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است تیمش باید با شرایط روانی و ذهنی بهتری در مسابقات آینده حضور پیدا کند.
هوگو لوریس، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی فرانسه می‌گوید وقتی هری کین، هم‌بازی‌اش در تاتنهام، ضربه پنالتی انگلیس را از دست داد، متاسف شد اما از این موضوع خوشحال بود.
سنگال در شبی که چشم به تساوی مقابل هلند دوخته بود با اشتباه دروازه‌بان خود هیچ امتیازی کسب نکرد.
همانطور که مهاجمان دوست دارند گل بزنند، من دروازه‌بان هم دوست دارم گل نخورم.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
سانتیاگو کانیزارس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، با انتقاد از ژاوی می‌گوید بعید می‌داند او بتواند از پس هدایت بارسلونا برآید.
دروازه‌بان سابق میلان می‌گوید مایک مانیان یکی از بهترین گلرهای امروز دنیا است ولی او وقتی تازه به روسونری پیوسته بود حتی اصول اولیه دروازه‌بانی را نمی‌دانست.
ورود متفاوت یکی از تماشاگران به زمین در لیگ آرژانتین توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
وقت کشی های احسان مرادیان دروازه‌بان پیشین فولاد در دقایق پایانی باعث عصبانیت شدید جواد نکونام شد.
فرار از زندان به خاطر محکومیت ۳۰ ساله

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ