روبرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هواداران فوتبال آلمان باید صبر بیشتری داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید تصمیم این باشگاه برای انتخاب نکردن او به عنوان کاپیتان برایش مهم نیست.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، می‌گوید شایعات متفاوتی که درباره بازگشت لیونل مسی به این باشگاه منتشر شده باعث ناراحتی او شده است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسا، در پاسخ به شایعات درباره پیشنهاد بزرگی که از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و گفت اولویتهایی دیگر دارد.
بعد از هشت فصل، آقای گل‌های بوندس‌لیگا با کمتر از 20 گل به این عنوان دست پیدا کردند و البته با کمترین گل زده در تاریخ این رقابت‌ها.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید حرفی درباره پیوستن به این باشگاه با یاشوا کیمیش نزده است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید خاطرات خوبی که در بایرن مونیخ تجربه کرده همیشه در ذهنش خواهد ماند.
با بالاگرفتن تنش‌ها در جولان اشغالی، گروهی تحت عنوان «لوا القدس» مسئولیت پرتاب موشک‌ها از سوریه به مناطق اشغالی جولان را برعهده گرفت.
ژاوی قصد ندارد تا زمان بهبودی کامل روبرت لواندوفسکی از او استفاده کند و حداکثر احتیاط در مورد او لحاظ خواهد شد.
بارسلونا روبرت لواندوفسکی را خرید تا در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد اما ستاره لهستانی برای فتح لیگ اروپا هم کمک موثری نبود.
ورزشگاه لاسرامیکا و رائول آلبیول در فصل گذشته به کابوسی برای روبرت لواندوفسکی بدل شدند. ستاره لهستانی امشب بار دیگر به این ورزشگاه برمی‌گردد و برابر آلبیول قرار خواهد گرفت.
با اینکه بعد از انتقال تابستانی آندریاس کریستنسن به بارسا، کمتر کسی انتظار داشت او در این تیم بدرخشد اما آمار نیم‌فصل نشان می‌دهد این مدافع دانمارکی بهترین خرید تابستانی بارسلونا بوده است.
مکزیک نامطمئن در آستانه اولین دیدار در برابر یاران لواندوفسکی
لواندوفسکی که به گلزنی مشهور است، هنوز موفق به زدن گل در جام‌جهانی نشده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، سه جلسه محروم کند.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، گل محبوبش از فصل قبل با پیراهن بایرن مونیخ را انتخاب کرد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از شکست بارسلونا برابر بایرن مونیخ بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
روبرت لواندوفسکی در بازی های بزرگ این فصل بارسا موفق به گلزنی نشده و در دو بازی اخیر نیز نتوانسته گل بزند. امشب در بازی سرنوشت‌ساز مقابل اینتر، چشم امید بارسا به ستاره لهستانی است.
روبرت لواندوفسکی در نیمه اول بازی با بایرن مونیخ سه بخت بسیار خوب گلزنی داشت که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشدند.
روبرت لواندوفسکی که امشب برای اولین بار پس از جدایی از بایرن و انتقال به بارسا به آلیانز آرنا برگشته، توسط هواداران بایرن تشویق شد.
در آستانه دیدار حساس بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان، سرمربی بارسا درباره شرایط تیمش و حساسیت دیدار دو تیم صحبت کرد.
روبرت لواندوفسکی آماده و سرحال به بازی برابر تیم سابق خود رسیده و این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست که به انتقام از بایرن مونیخ فکر می کنند.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
روبرت لواندوفسکی امشب امید اول گلزنی بارسا برابر ویکتوریا پلژن است و این شانس را دارد تا بالاتر از کریم بنزما در رده‌بندی بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
ژاوی چند ماه پیش درباره شانس روبرت لواندوفسکی برای رسیدن به توپ طلا صحبت‌هایی کرده بود که امروز با توجه به اینکه ستاره لهستانی بازیکن او است جالب‌تر به نظر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ