باید شعار افزایش تعداد موزه‌ها به شعار برنامه افزایش مطالبه گری مردم نسبت به موزه‌ها تغییر کند و این مطالبه گری با تمرکز بر مفهوم باشد نه در کمیت و تعداد موزه‌ها.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال ایتالیا ضمن تحسین عملکرد حریف خود، جوانان ایران را شایسته قهرمانی می‌داند.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی از هواداران تیم خواست برای پیدا شدن جانشین لوچانو اسپالتی صبر به خرج دهند.
بررسی آمار‌های سال‌های گذشته نشان می‌دهد که گرایش به شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نزدیک به ۵۰ درصد و گرایش به شاخه نظری هم هر ساله ۵۰ درصد بوده است. در سال تحصیلی گذشته، گرایش دانش آموزان به زمینه‌های رشته فنی و حرفه‌ای رشد داشته است و گرایش به زمینه‌های شاخه کاردانش کمی افت داشته است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت افزایش کمی و کیفی جمعیت در کشور تاکید کرد و گفت: داده‌ها و اطلاعات مربوط به جمعیت باید مداوم بروز شود.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی باکتری‌های مضر برای قارچ خوراکی شدند که کنترل آن موجب ارتقای کمی و کیفی صنعت تولید قارچ خوراکی خواهد شد.
لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر میلان به احترام پپ گواردیولا بلند شد و از او بابت سوتفاهمی که ایجاد شده، عذرخواهی کرد.
ساسان انصاری با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی، به حضور در جمع ملی‌پوشان امیدوار است.
دختر مازیار زارع چهره ویژه امروز تمرین ملوان بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لستر، می‌گوید تیمش اگر کمی هم شانس بیاورد می‌تواند به هدف‌هایی این فصل داشته دست پیدا کند.
فاضل‌میبدی خطاب به علم‌الهدی: کمی تقوا داشته باشید اگر در دولت‌های گذشته این گرانی ارز اتفاق افتاده بود، آنجاهم توطئه خارجی می‌دانستید؟ یا بر سر دولت می‌کوفتید؟
ژاوی از جوانان بارسا خواست که صبور باشند و برای بازی در ترکیب اصلی عجله نداشته باشند. او خودش را در این زمینه مثال زد.
مینا می‌گوید، مقاومت زنان برای احیای قلبی مردان بیمار، خیلی کمتر است: «زنان رهگذر همکاری بیشتر و کنترل بیشتری بر هیجان‌شان دارند. معمولا تصور این است که زنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند، اما جالب است که خیلی بهتر همکاری می‌کنند درحالی‌که مردان بیشتر دچار هیجان و ترس می‌شوند و مدام اصرار می‌کنند زودتر کارشناس بفرستیم؛ چون نمی‌خواهند به زن بیمار دست بزنند.»
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی فردای تیمش با منچستریونایتد می‌گوید کیفیت بازی سیتی در طول فصل جاری برای او نگرانی‌هایی به وجود آورده است.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
بازار اجاره بها در محله انقلاب با سایر محله های وسط شهر کمی فرق دارد چرا که دسترسی راحت تری به مترو و حمل و نقل عمومی دارد.
طارمی: با کمی شانس انگلیس راهم می‌بریم
لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر در حالی اعلام شد که نام روزبه چشمی در لیست نهایی به جای میلاد سرلک یک سورپرایز بزرگ از سوی مرد پرتغالی به حساب می‌آمد.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
مسعود معینی، پیشکسوت استقلال وضعیت این روزهای آبی‌ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال را تحلیل کرد.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.
در بحران کمبود مهاجم، استعدادی، چون مهدی عبدی باید ستاره خط آتش پرسپولیس باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ