آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی از هواداران تیم خواست برای پیدا شدن جانشین لوچانو اسپالتی صبر به خرج دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی‌، از رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا خواست تا از سمتش کناره گیری کند.
ورود پول عربستان به بازار نقل و انتقالات سبب شده قیمت بازیکنان بالا برود و برای نمونه، حالا آئورلیو دی‌لائورنتیس، رییس باشگاه ناپولی برای فروش ویکتور اوسیمن 180 میلیون یورو می‌خواهد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، در نظر دارد تا ویکتور اوسیمن را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
آئورلیو دی‌لورنتیس اجازه نمی‌دهد کریستیانو جونتولی به یوونتوس بپیوندد، ضمن اینکه تاکید کرد فهرستی 40 نفره از مربیان دارد که مربی بعدی ناپولی را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس ناپولی اولین تماس‌ها را با سرجیو کنسیسائو، مربی پورتو داشته تا او را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی معرفی کند.
آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به دلیل قطع همکاری آئورلیو دی لورنتیس با لوچانو اسپالتی انتقادش را مطرح کرد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در یک مصاحبه از ایده‌های خود برای تغییر فوتبال مدرن پرده برداشت و گفت استراحت بین دو نیمه باید حذف شود.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در تماس مستقیم با لوییز انریکه بوده تا مربی سابق بارسلونا را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی جذب کند. اسپالتی در پایان فصل از ناپولی خواهد رفت.
لوچانو اسپالتی عملا اعلام کرده که در تابستان از ناپولی جدا خواهد شد، بنابراین آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس ناپولی جلوی پیوستن کریستیانو جونتولی به یووه را خواهد گرفت.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی به شایعه خروج اوچیانو اسپالتی از این تیم واکنش نشان داد و گفت: «نمی‌خواهم بالهای او را قیچی کنم، آزادی خیلی مهم است.»
آئورلیو دلورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در گفت و گو با روزنامه لا رپوبلیکا ایتالیا درباره پشت پرده فوتبال در ایتالیا و ناپل حرف زد.
اورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر به فروش ویکتور اوسیمن نیست.
آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس و مالک باشگاه ناپولی، به هواداران وعده داد که از این پس برای فتح لیگ قهرمانان به شکل جدی تلاش خواهند کرد.
آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، تصمیم گرفته با تیم به اودینه نرود و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی گفت، تیمش جام صداقت را برده و یووه را نیز مسخره کرد.
آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی تایید کرد که بازی مقابل سالرنیتانا به روز یکشنبه موکول شده است.
اورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه میلان، به شدت از نحوه قرعه‌کشی یوفا برای لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.
سیلویو برلوسکونی، رییس سابق باشگاه میلان، از دلایلش برای نخریدن دیه‌گو مارادونا در زمان حضورش در راس این باشگاه پرده برداشت.
آئورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، از اقدامات فیفا به شدت ناراضی است و معتقد کنترلی باید روی این سازمان وجود داشته باشد.
اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، ایده تشکیل سوپرلیگ اروپا را رد کرده ولی در عین حال با انتقاد شدید از یوفا خواهان ایجاد جایگزینی دیگر برای رقابتهای اروپایی فعلی شد.
اورلیو دی لورنتیس، رییس ناپولی، تایید کرد که از آندره‌آ آنیلی برای جلوگیری از حضور سرمایه‌گذاران خصوصی در سری A استقاده کرده است.
جیووانی کوبولی، رئیس سابق یوونتوس، دوست ندارد رونالدو به فوتبال ایتالیا برگردد. او معتقد است هیچ باشگاه ایتالیایی از خرید رونالدو سود نخواهد کرد.
رئیس باشگاه ناپولی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد از این پس بازیکنان آفریقایی را تنها در صورتی جذب خواهد کرد که قبول کنند در جام ملتهای آفریقا بازی نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ