میلاد زکی‌پور در دقیقه 48 با ارسال سریع و محکم خود زمینه‌ساز گل به خودی محمد نژادمهدی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارسال تماشایی مدافع ایرانی دینامو زاگرب منجر به گل اول این تیم مقابل آ. ا. ک آتن شد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد و همراه خود ۳۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کرد.
یک رسانه از توقف ارسال جنگنده «اف-۳۵» به یونان از سوی آمریکا تا بعد از نشست ناتو خبر داد و دلیل آن را به‌خطر افتادن تأیید عضویت سوئد در ناتو توسط آنکارا بیان کرد.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد برای راحت شدن خیالش بابت جذب هری کین قصد دارد حتی پیش از پایان فصل پیشنهاد خود را به تاتنهام ارائه بدهد.
براساس ادعای یک رسانه آمریکایی، دولت این کشور تمایلی ندارد تا از انگلیس تبعیت کرده و برای اوکراین موشک کروز تامین کند.
رئیس‌جمهور اوکراین از اعلام آمادگی اتحادیه اروپا برای ارسال یک میلیون گلوله توپ و مهمات مورد نیاز فوری به کی‌یف خبر داد.
یک دکترای حقوق بین الملل مدعی شد که بابت حرکت رونالدو، به دادستانی عمومی شکایت می کند.
کیوین دی بروینه در پایان بازی منچستر سیتی و بایرن مونیخ به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
مانور‌های هفته گذشته آمریکا و اسرائیل به وضوح علیه ایران و شامل آموزش برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای بودند. حمله نظامی اخیر علیه تاسیسات اصفهان بیش از آن که اعلان جنگ باشد ارسال یک پیام بود.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که آمریکا کاروانی حامل تسلیحات و مهمات را به پایگاه های خود در حومه الحسکه سوریه ارسال کرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
جاشوا کیمیش، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، تاکید کرد این تیم به دنبال کسب پیروزی مقابل اینتر خواهد بود.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا تصمیم کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) این کشور جهت تایید برنامه اسپیس ایکس برای ارسال ماهواره های اینترنتی استارلینک به مدار زمین را تعلیق کرد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌طلبانه و تلاش برای تداوم جنگ اوکراین، دولت آمریکا بزرگ‌ترین بسته تسلیحاتی خود را به ارزش یک میلیارد دلار برای ارتش اوکراین ارسال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ