براساس ادعای یک رسانه آمریکایی، دولت این کشور تمایلی ندارد تا از انگلیس تبعیت کرده و برای اوکراین موشک کروز تامین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار قانونگذاران آلمانی که خواهان ارسال تسلیحات نظامی پیشرفته به اوکراین هستند، رو به افزایش است.
یک موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد و همراه خود ۳۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کرد.
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که واشنگتن تا این لحظه هیچ برنامه‌ای برای تامین سامانه‌های موشک بالستیک تاکتیکی(ATACMS) برای اوکراین ندارد.
یک نشریه فرانسوی با اشاره به تصمیم دولت این کشور برای ارسال موشک دوربرد موسوم به «اسکالپ»، به تشریح جزئیات و توانمندی این موشک پرداخت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه هشدار داد که این کشور پاسخ متناسبی به ارسال موشک‌های کروز انگلیس به اوکراین خواهد داد.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
این شرکت قصد دارد از استارشیپ برای ارسال افراد و محموله به ماه و در نهایت مریخ استفاده کند. ناسا یک استارشیپ را برای تیم ماهگرد بعدی خود رزرو کرده است و گردشگران ثروتمند در حال رزرو آن و پرواز به ماه هستند.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
آمریکا به‌دلیل نگرانی از کاهش موجودی سامانه‌های موشک تاکتیکی نظامی (ATACMS) خود و همچنین عبور از «خط قرمز» مسکو، این سامانه‌ها را برای اوکراین ارسال نخواهد کرد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
قرار است طی یک ماموریت آزمایشی «شیپ ۲۴» به مدار زمین ارسال شود و در اقیانوس آرام نزدیک هاوایی فرود بیاید. به گفته ماسک استارشیپ احتمالا در ماه آینده میلادی به مدار زمین پرتاب خواهد شد.
وزارت دفاع انگلیس از تحویل دو فروند موشک هدایت‌شونده نقطه‌زن به ارتش اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع انگلیس از ارسال موشک های بریمستون ۲ به اوکراین در چارچوب کمک های نظامی به کی یف خبر داد.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک در یادداشتی به آسوشیتدپرس، ادعای سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا در منطقه مبنی بر ارسال سوخت موشک از سوی ایران به مقصد یمن را تکذیب کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که هیچ مدرکی دال بر ارسال موشک بالستیک از سوی ایران به روسیه وجود ندارد.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
منابع صهیونیستی در گزارش هایی از ارسال موفق موشک ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ از سوی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، به شدت ابراز نگرانی کردند.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعاهای برخی رسانه های غربی مبنی بر قصد ایران برای ارسال موشک به روسیه را تایید نکرد.
دومین تلاش ناسا برای انجام ماموریت آرتمیس یک و ارسال موشک اس ال اس همراه کپسول اوریون به مدار ماه به دلیل نشتی هنگام سوختگیری انجام نشد. این ماموریت احتمال دارد تا نیمه اکتبر انجام نشود.
وزارت دفاع روسیه از انهدام سلاح و مهمات خارجی ارسالی از طریق لهستان به اوکراین با استفاده از موشک های دوربرد خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ