کیوین دی بروینه در پایان بازی منچستر سیتی و بایرن مونیخ به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسید و پیشهاد رسمی برای خرید او پس از خروج دونی فن ده بیک، به باشگاه فیورنتینا ارسال خواهد شد.
فینال سال گذشته لیگ ملتها این‌بار در یک چهارم نهایی تکرار می‌شود.
در این مأموریت یک لندر و کاوشگر به ماه ارسال شدند. چاندارایان ۳ حدود ۱۶ دقیقه پس از پرتاب از موشک جدا شد و طبق برنامه ریزی‌ها وارد مدار زمین شد. اگر بقیه مأموریت نیز طبق برنامه پیش برود، هند به زودی چهارمین کشوری خواهد بود که روی ماه فرود می‌آید.
به فاصله یک روز پس از اظهارنظر در خصوص خطر حذف جمهوریت نظام در جمع مشاوران دولت اصلاحات و فعالان اصلاح‌طلب، این‌بار سید محمد خاتمی با ارسال پیامی به سومین کنگره حزب توسعه ملی تلاش می‌کند از «تعلل‌ها»، «عدم‌النفع‌ها» و «چالش‌ها»‌ی پیش روی کشور سخن بگوید.
کاربران سرویس توییتر بلو حالا تا یک ساعت پس از ارسال توییت، می‌توانند آن را ویرایش کنند.
استان کرمان با سه سهمیه در لیگ برتر کار خود را آغاز کرد و بعد از سی هفته رقابت در لیگ برتر شانس حضور در آسیا برای کرمانی‌ها به وجود بیاید.
طبق گزارش Engadget، بلافاصله پس از اینکه بخش نیمه‌هادی سامسونگ اجازه استفاده از ChatGPT را به مهندسان خود داد، کارمندان غول فناوری حداقل در سه نوبت اطلاعات محرمانه‌ای را به آن لو دادند. گفته می‌شود یکی از کارمندان از چت‌بات OpenAI درخواست کرده است تا کد منبع پایگاه داده حساسی را از نظر خطا بررسی کند، کارمند دیگری بهینه‌سازی کد را درخواست کرده و نفر سوم جلسه ضبط‌شده‌ای را برای ChatGPT ارسال کرده است تا آن را به یک یادداشت تبدیل کند.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، با شادی پس از گلش پیام مهمی را برای مدیران این باشگاه و همچنین باشگاه بارسلونا ارسال کرد.
چندی پیش قالیباف در یکی از جلسات علنی مجلس گفت: «مجلس یک ماه و نیم پیش، شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد». پس از این ادعای قالیباف سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت این بسته تاکنون ارسال نشده است اما اگر ارسال شود، حتما بررسی می‌کنیم!
کریستیانو رونالدو پس از ارسال دو پاس گل در جریان برتری این هفته تیمش راهی ترکیب تیم منتخب لیگ عربستان شد.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، پس از رویایی با جسی لینگارد پیام دلگرم کننده‌ای برای او ارسال کرد.
عبدالکریم حسن به دلیل ارسال یک کامنت در پاسخ به انتقاد یک هوادار قطری، از السد اخراج شد.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
پس از استماع سخنان این معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.
ون پارس اصفهان با یک گل خلیج فارس ماهشهر را در خانه این تیم شکست داد.
خانواده «سانتیاگو سانچز» گفتند که ارسال پیام‌های فرزندانشان از ۲ اکتبر و یک روز پس از ورود به ایران از طریق مرز‌های شمال غربی این کشور متوقف شده است.
متهم پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشت با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی مراجعه کنندگان را با ترفند فروش فوری ترغیب به پرداخت مبلغ قبل از ارسال کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.
به گفته یک منبع آگاه در وب سایت Weibo چین، گوشی های آینده هوآوی میت ۵۰ به ویژگی حالت باتری اضطراری مجهز خواهد شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند حتی پس از تمام شدن باتری گوشی نیز از طریق تلفن همراه خود تماس برقرار کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به ۴فقره کلاهبرداری از طریق ارائه رسید جعلی به فروشندگان اجناس اعتراف کرد و گفت مدتی پیش با افرادی آشنا شده و آن‌ها نرم‌افزاری را به او معرفی کردند که با وارد کردن شماره کارت و مبلغ در آن، یک رسید جعلی ارائه می‌دهد که قابلیت ارسال به دیگران را دارد.
سنگربان سپاهان می گوید که به آینده این تیم امید زیادی دارد تا زردپوشان اصفهانی پس از چند سال قهرمان لیگ برتر شوند.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ