یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
رویترز اعلام کرد که دولت آمریکا برای اولین بار به عراق مجوز داده تا هزینه برق وارداتی از ایران را پرداخت کند.
یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، روز سه شنبه به وقت محلی به خبرگزاری رویترز گفت آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا معافیت تحریمی جدیدی ۱۲۰ روزه‌ای امضا کرده است که به کشور عراق اجازه می‌دهد بهای برق خریداری شده خود را به ایران بپردازد.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا، هنوز به کشورهای اروپایی چراغ سبز نداده است.
رئیس‌جمهور ونزوئلا در سخنانی صدور مجوز صادرات محدود گاز مایع از سوی آمریکا به‌ کشورش را تلاشی جدید برای استعمار کاراکاس دانست.
یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت که مجوز مالی در بحبوحه تحقیقات امنیتی دیپلماتیک وزارت امور خارجه در مورد سوء استفاده احتمالی از اطلاعات طبقه بندی شده به حالت تعلیق درآمده است.
سفیر روسیه در آمریکا معتقد است که واشنگتن با چشم‌پوشی علنی از حمله پهپادی اخیر به مسکو، عملا به اوکراین «مجوز» می‌دهد تا جنگ با روسیه را ادامه دهد.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به لغو مجوزهای جنگ عراق رأی مثبت داد.
چند روز پس از تکذیب وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر امکان پرداخت پول به ایران، گزارش‌ها حاکی از چراغ سبز دولت بایدن نسبت به پرداخت بخشی از بدهی عراق به ایران است.
پهلوگیری کشتی‌های نظامی ایران در بنادر برزیل همراه با صدور مجوز دولت این کشور، صدای نماینده کنگره آمریکا را درآورد.
بنا بر گزارش رسانه های آمریکا، دولت این کشور احتمالا به بهانه های امنیتی ممنوعیت های تجاری بیشتری را علیه شرکت چینی هواوی اعمال خواهد کرد.
به گفته رئیس شاخه دفاع سایبری فرانسه کشورهای اروپایی با دادن مجوز به تیم های دفاع سایبری آمریکا برای نظارت بر شبکه هایشان، خود را در معرض خرابکاری های این کشور قرار می دهند.
پکن می‌گوید که آمریکا با تصویب «قانون مجوز دفاع ملی»، در امور داخلی چین مداخله و به حزب کمونیست حاکم این کشور حمله می‌کند.
هاوانا با از سرگیری پذیرش پروازهای کوبایی‌هایی که اخراج می‌شوند از ایالات متحده موافقت کرده است. به گفته ناظران این هم قدمی دیگر برای جلوگیری از موج جدید مهاجرت است. دولت بایدن همچنین سقف پولی را که کوبایی‌تبارهای آمریکا مجاز به ارسال به خویشاوندان خود هستند، تغییر داده و به یک شرکت آمریکایی مجوز داده است تا پردازش انتقالات بانکی به کوبا را افزایش دهند.
یک امضا به مجوز جای یک گل به آمریکا
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند.
نورنیوز در گزارشی تلاش آمریکا برای فعالسازی اینترنت ماهواره ای استارلینک را فعالیتی غیر قانونی و دخالت در امور داخلی ایران دانست.
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای مداخله‌جویانه در جهت حمایت از اعتراضات در ایران اعلام کرد که مجوز کلی برای افزایش حمایت از اینترنت آزاد ایران را صادر کرده است.
خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که صاردات «برخی تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای» به ایران بلامانع است.
آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه و حمایت‌های نظامی خود از اوکراین قصد دارد تا برای کی‌یِف مهمات مجهز به جی‌پی‌اس با دقت بالا فراهم کند.
آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه و حمایت‌های نظامی خود از اوکراین قصد دارد تا برای کی‌یِف مهمات مجهز به جی‌پی‌اس با دقت بالا فراهم کند.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ