مانور‌های هفته گذشته آمریکا و اسرائیل به وضوح علیه ایران و شامل آموزش برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای بودند. حمله نظامی اخیر علیه تاسیسات اصفهان بیش از آن که اعلان جنگ باشد ارسال یک پیام بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عمر عبدالرحمن، مرد سال سابق آسیا، روز گذشته با چهره‌ای جدید در تمرین تیم فوتبال الوصل حاضر شد.
رئیس پاری سن ژرمن که متهم به ربودن و شکنجه تاجر فرانسوی-الجزایری، طیب بن عبدالرحمن، در سال 2020 است، دیروز خانه‌اش مورد بازرسی پلیس فرانسه قرار گرفت.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز چهارشنبه در مسکو با «میخائیل میشوستین» نخست وزیر روسیه دیدار و مذاکره خواهد کرد.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء درخصوص علاقه این تیم به عمر عبدالرحمن، پاسخ مبهمی داد.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» گفت قطر نمی‌خواهد از اجماع عربی درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خارج شود، ولی هر کشوری از تصمیم مستقل برای عادی‌سازی روابط با دمشق برخوردار است.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
امیر قطر با پذیرش استعفای «خالد بن خلیفه آل ثانی» نخست وزیر سابق قطر، نخست وزیر جدید این کشور را منصوب کرد.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی گفتگو کرد.
هرچند هنوز مشخص نیست که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی حامل چه پیامی بود، اما بدون شک بعد از اتفاقات اخیر و مواضع تند و تیز مقامات اروپایی و آمریکایی در قبال جمهوری اسلامی، ماجرای این دیدار را بسیار حائر اهمیت می‌کند و باید دید ایران چه واکنشی به آن نشان خواهد. اما پیش از آن باید دید که پیام ارسال شده، چیست؟
وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر طی دیدار خود در تهران در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.
ساره بنت عبدالرحمن در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ به عنوان معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه عربستان منصوب شد. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت سیستم‌های بهداشت و سلامت از دانشگاه «جورج میسون» آمریکا است و در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ مسئولیت وابسته نظامی نیرو‌های مسلح عربستان در آمریکا را برعهده داشته است.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست، جام جهانی فوتبال 2022 قطر را جامع ترین تورنمنت در تاریخ این رقابت ها توصیف کرد.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست، جام جهانی فوتبال قطر را جامع ترین تورنومنت در تاریخ این رقابت ها توصیف کرد.
عبدالرحمان راشد، مدیر داخلی وزارت مهاجران گفت: «به همراه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان توافق‌نامه ای امضا می‌کنیم که به چه شکل مشکلات حل شود تا مهاجران داوطلبانه به کشور بازگزدند.»
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با محمد بن عبدالرحمن، وزیر خارجه قطر تاکید کرد که نمی‌توان گزارش‌ها درخصوص غنی سازی اورانیوم ۶۰ درصدی توسط ایران در سایت فوردو را تایید کرد.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیرخارجه قطر امروز سه شنبه در سخنانی از گفتگو با مقامات آمریکا درباره توافق هسته ای خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی به بررسی آخرین مسائل دوجانبه و منطقه‌ای پرداختند.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با پارک جین، وزیر امورخارجه کره جنوبی، عبدالله بوجیب وزیر خارجه لبنان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.
-وزارت امور خارجه قطر یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد بن عبدالرحمن امیدواری دوحه برای رسیدن به توافق برای احیای توافق هسته‌ای عادلانه برای همگان تأکید کرده است.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر در دیدار با  همتای امریکایی خود تحولات منطقه و مذاکرات هسته‌ای با ایران و نیز پرونده افغانستان را بررسی کرد.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر و مولود چاوش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ