رئیس‌جمهور اوکراین از اعلام آمادگی اتحادیه اروپا برای ارسال یک میلیون گلوله توپ و مهمات مورد نیاز فوری به کی‌یف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه اسپانیایی در گزارشی نوشت که اتحادیه اروپا درخواست رئیس جمهور اوکراین برای دعوت از وی جهت حضور در اجلاس سران این بلوک با رهبران آمریکای لاتین را رد کرده است.
رئیس شورای اتحادیه اروپا امروز در واکنش به تحولات داخلی روسیه گفت: حمایت ما از اوکراین و ولودیمیر زلنسکی تزلزل ناپذیر است.
دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید که ضدحملات اوکراین علیه مسکو «خودکشی» است.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد این کشور روند مذاکرات را برای الحاق به اتحادیه اروپا آغاز می کند.
مقامات ارشد اروپایی درباره نخستین لحظات آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین اظهار نظر کردند.
مقامات ارشد اروپایی درباره نخستین لحظات آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین اظهار نظر کردند.
رئیس جمهور اوکراین خواستار تقویت توان تسلیحاتی این کشور از طریق متحدان غربی آن شد.
رئیس شورای اروپا، رئیس جمهور اوکراین را برای حضور در نشست آتی اتحادیه اروپا دعوت کرد.
سران اتحادیه اروپا امروز تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در شهر کی یف در نشستی با حضور «زلنسکی» در خصوص وعده عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا گفتگو می کنند.
رئیس جمهور اوکراین ضمن انتقاد از کُند شدن تحریم های اروپا علیه روسیه، اذعان کرد که مسکو با گذر زمان، بهتر و بیشتر خود را با این تحریم ها وفق می دهد.
رئیس جمهور اوکراین معتقد است که کشورهای اروپایی با تداوم کمک های خود به این کشور، می توانند دموکراسی را در کل این قاره تضمین کنند.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
رئیس جمهور اوکراین امروز در سخنانی در نشست مجمع پارلمانی ناتو در مادرید گفت: از درخواست کی یف برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو حمایت کنید.
رییس جمهور اوکراین با تکرار ادعاهایش درباره ایران، اعلام کرد که با رییس کمیسیون اروپا درباره «افزایش تحریم‌ها» علیه ایران گفت‌وگو کرده است.
رئیس جمهور اوکراین از رایزنی امروز خود با رئیس کمیسیون اروپا خبر داد.
سخنگوی کرملین در سخنانی به آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا هشدار داد: سخنان «زلنسکی» فراخوانی به آغاز جنگ جهانی است.
رئیس جمهور اوکراین ضمن درخواست از کشورهای اروپایی برای اعمال بسته تحریمی جدید علیه روسیه مدعی شد که نیروهای اوکراینی شش هزار کیلومتر مربع از خاک این کشور را از روسیه پس گرفته اند.
رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین خواسته خود از اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت فعالیت همه رسانه‌های دولتی روسیه شده است.
رئیس جمهور اوکراین تلاش کرد تا بحران انرژی اروپا را به گردن روسیه بیاندازد.
نیروگاه زاپوریژیا بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در جنوب اوکراین است که تاکنون هدف چندین حمله قرار گرفته و مسکو و کی‌یف یکدیگر را متهم به این حمله می‌کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از خواست اوکراین برای وضع ممنوعیت کامل روادیدی علیه شهروندان روسیه حمایت نکرد.
رئیس جمهور اوکراین با اعتراف به خطرناک‌بودن نیروگاه اتمی «زاپروژیا»، نسبت به خطر ناشی از بروز فاجعه در این نیروگاه، به اروپا هشدار داد.
نیروگاه اتمی زاپوریژیا که بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی اروپا محسوب می‌شود، حدود بیست درصد از برق اوکراین را تأمین می‌کند. دولت اوکراین مدعی است روس‌ها در حال قطع برق نواحی تحت کنترل کی‌یف و اتصال برق این نیروگاه به کریمه هستند که تحت کنترل روسیه قرار دارد.
رئیس جمهور اوکراین این بار به بهانه حمله ادعایی علیه بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا، دور تازه تحریم ها علیه روسیه را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ