یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان‌نشینان با موافقت با بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ( حمایت از سلامت اجتماعی ) در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی، گامی مهم در جهت قانونمند کردن حوزه حجاب و عفاف کشور برداشتند.
با امضای یک موافقت نامه میان معاونت علمی ریاست جمهوری و یک شرکت تامین سرمایه فعال در حوزه سلامت، نیازهای کشور در حوزه تامین داروهای نادر فراهم می شود.
بنا به اعلام یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این کشور از موافقت ترکیه با پیوستن سوئد به ناتو استقبال می‌کند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۷۰ درصد مردم روسیه خواستار انتخاب دوباره ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهور این کشور هستند.
مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری کشور و پیشبرد پروژه‌های سرمایه‌گذاری، تعداد ۲۷۰۰ موافقت اصولی در سال گذشته صادر شده است.
نماینده سازمان ملل در سودان از موافقت فرماندهان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، انجام مذاکره در یک کشور ثالث خبر داد.
نتایج اولیه همه‌پرسی اصلاحات قانون اساسی در ازبکستان، از موافقت ۹۰درصد رای‌دهندگان با افزایش دوران تصدی رئیس جمهور این کشور از پنج به هفت سال حکایت دارد.
یک رسانه اروپایی از موافقت سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل برای قبول هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.
روسیه و سودان بر سر ایجاد یک پایگاه لجستیکی برای نیروهای روسی در این کشور آفریقایی موافقت کردند.
رئیس‌جمهور با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمین و محکومین حوادث اخیر کشور، گفت: این نگاه به اعضای جامعه به خصوص جوانان آن پس از فروکش کامل غبار اغتشاشات، از موضع اقتدار و البته از موضع یک نگاه پدرانه است.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: قطعا عفو عمومی زندانیان با موافقت مقام معظم رهبری به تقویت اعتماد عمومی و ترمیم گسل های موجود کمک خواهد کرد.
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «موافقت با عفو معترضان حوادث اخیر، موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، گفت: این عفو فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
بر اساس اصل شصت و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «هر ده سال یک بار با در نظر گرفتن عوامل انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آن‌ها حداکثر تا بیست نفر می‌تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود» در حالی که از سال ۱۳۷۸ تاکنون، اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و اضافه شدن ۲۰ نماینده صورت نگرفته است.
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
ایران بر ضرورت حضور نیرو‌های نظامی عراق در مرز‌های بین‌المللی دو کشور تاکید کرد. هیات عراقی با این درخواست‌ها موافقت کرد و متعهد به تدوین یک چارچوب زمانی برای تکمیل خلع سلاح این گروهک‌های تروریستی شد. متاسفانه تا امروز هیچ اقدام موثری برای اجرای این توافق انجام نشده و براین اساس ایران موکدا خواستار اجرای توافق فوق الذکر است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح قانون الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح قانون الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی در کشور موافقت کردند تا حداکثر دریافتی یک خانواده ۴ نفره با یارانه ای که می گیرند، به ۳ میلیون تومان برسد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
یک رسانه صهیونیست گفت که سلطنت عمان تا کنون با پرواز هواپیماهای اسرائیلی بر فراز آسمان این کشور موافقت نکرده است.
فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد که تیم ملی این کشور با درخواست یک بازی دوستانه با تیم ملی ایران موافقت کرده و دو تیم قرار است روز دوازدهم ژوئن (22 خرداد) در شهر دوحه قطر به مصاف یکدیگر بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ