خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که آمریکا کاروانی حامل تسلیحات و مهمات را به پایگاه های خود در حومه الحسکه سوریه ارسال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مقامات دفاعی و قانونگذاران آمریکایی، در پی عبور یک کاروان بزرگ ناوهای جنگی روسیه و چین از نزدیکی ساحل آلاسکا، ناوشکن‌های آمریکایی به منطقه گسیل شدند.
نظامیان ارتش آمریکا، یک کاروان جدید متشکل از ۳۰ خودرو باری سنگین را با حمایت زره‌پوش‌های آمریکایی و خودروهای متعلق به شبه‌نظامیان قسد، از داخل خاک عراق روانه اراضی اشغالی سوریه کردند.
نظامیان تروریست ارتش آمریکا، در ادامه چپاول نفت سوریه، کاروان بزرگ دیگری شامل ۳۵ تانکر حامل نفت سوریه را وارد پایگاه‌های خود در شمال عراق کردند.
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند.
همزمان با ایام عید غدیرخم، گروهی از مسلمانان ساکن آمریکا که به حج آمده بودند با وجود محدودیتها، موفق به بازدید از مکان تاریخی واقعه غدیر خم شدند.
کاروان والیبال ایران در فرانکفورت بهم رسیدند و پس از پروازی ۱۱ ساعته به فرودگاه لس آنجلس و پس از یک ساعت به آناهایم رسیدند.
جدیدترین کاروان تجهیزات نظامی آمریکا طی ماه میلادی جاری، از طریق عراق وارد پایگاه‌های نامشروع ائتلاف آمریکایی در شرق سوریه شد.
در حمله افراد مسلح به یک کاروان آمریکایی در نیجریه، چهار غیرآمریکایی از جمله دو افسر پلیس و دو کارمند کنسولگری آمریکا کشته و سه نفر نیز ربوده شدند.
کرباسچی: یک وقتی آقای ظریف گفتند برجام این است که ما مسئله هسته‌ای را پیش ببریم و با سایر کشورها مسائل‌مان را حل کنیم، آن‌زمان خیلی شدید مورد انتقاد گرفتند ولی خُب الآن می‌گوییم مسائل منطقه‌ای را می‌خواهیم حل کنیم تا بعد زمینه فراهم شود تا بتوانیم با آمریکا با دست پرتری کارمان را پیش ببریم. می‌خواهم بگویم در این طرف ما به‌عنوان اصلاح طلب و منتقد نباید فکر کنیم اگر ما بیاییم همه چیز را می‌توانیم دگرگون کنیم، این‌گونه نیست.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
یک کارشناس سوری ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی حمله هوایی به کاروان مواد غذایی در منطقه مرزی البوکمال عنوان کرد.
کاروان تیم ملی والیبال ایران برای دریافت ویزای آمریکا، سفری یک روزه خواهد داشت.
شهروندان سوری در حومه شهر قامشلی مانع از عبور یک کاروان از نیروهای اشغالگر آمریکایی از منطقه محل سکونتشان شدند.
یک منبع امنیتی اعلام کرد که کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در شمال بغداد پایتخت عراق هدف انفجار قرار گرفت.
کوروش احمدی گفت: درحالی‌که مقامات آمریکایی همچنان دیپلماسی را بهترین راه‌حل اعلام می‌کنند، اما می‌گویند فعلا احیای برجام در دستور کارشان نیست، مقامات اروپایی مدت‌هاست که دیگر از دیپلماسی به عنوان راهی برای حل مشکل با ایران سخن نگفته‌اند.
منابع سوری از ورود یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی شامل مهمات و تجهیزات نظامی به شمال سوریه خبر دادند.
منابع خبری اعلام کردند که شهروندان سوری ساکن حومه قامشلی مانع از تردد کاروان نظامی آمریکا شدند.
نیروهای آمریکایی با به راه انداختن کاروانی از کامیون ها بخش دیگری از نفت و گندم سوریه را غارت کردند.
منابع سوری از اقدام یک پست ایست و بازرسی ارتش سوریه در عقب راندن کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه خبر دادند.
خبرگزاری رسمی سوریه از اقدام نیروهای ارتش سوریه در ممانعت از ورود کاروان نظامی آمریکا به یک روستا در حومه الحسکه خبر داد.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی آمریکا را از حومه الحسکه بیرون راندند.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی را در شمال غرب استان الحسکه مجبور به عقب نشینی کردند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی را از خاک سوریه به عراق منتقل کردند.
یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان صلاح الدین عراق هدف قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ