یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
با تصمیم فدراسیون فوتبال امارات، اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید این کشور به صورت همزمان در اتریش برگزار خواهد شد.
پیشنهادی که رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در مورد برخورد با یک ملی پوش داده است، بهترین تصمیم در مورد ورزشکاری است که از به پرچم کشور توهین کرده است.
با تصمیم مدیران باشگاه داماشیان گیلان هدایت این تیم در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به سرمربی سابق تیم فجر سپاسی محول شد.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام رسما یک سال جوان‌تر شد چون دولت کره‌جنوبی تصمیم گرفت قانون سنتی و عجیب شمارش سن در این کشور را تغییر دهد.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
فیفا به شکل رسمی میزبانی جام‌جهانی زیر 20 سال را از اندونزی گرفت.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می کند.
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی به نقل از منابع ارشد دولتی مدعی شد که دولت این کشور در حال بازنگری رویکرد خود درقبال برجام است.
فدراسیون فوتبال آرژانتین در نظر دارد یک بازی دوستانه در خاک این کشور برای تقدیر از بازیکنانش و نمایش جام قهرمانی جهان برگزار کند.
وزیر کشور گفت: سازمان ثبت احوال یک سازمان پیشرو و موثر در تصمیم گیری های کلی و کلان کشور می تواند باشد و باید باشد.
رئیس اتحادیه فوتبال روسیه از تمایل تمام باشگاههای فوتبال این کشور با انتقال به آسیا خبر داد.
کاپیتان و ستاره تیم ملی فوتبال کرواسی می‌گوید این کشور دیگر به یک مدعی همیشگی بدل شده است.
اقداماتی که دیگران با یک کشور انجام می‌دهند معمولا در تعیین این موضوع که آن دولت تصمیم می‌گیرد با دیگر کشور‌ها چه نوع رفتاری داشته باشد بسیار موثر است.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
یک مقام ارشد سودانی مدعی شد که رئیس شورای حاکمیتی این کشور در بازه زمانی حداکثر ۱۵ روزه تصمیماتی را در خصوص کناره گیری خود اتخاذ خواهد کرد.
جام جهانی 1954 به میزبانی یکی از کشورهای اروپایی برگزار شد و فیفا با تصمیمی که گرفت، میزبانی رقابت ها را به کشور سوئیس سپرد.
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن انتقاد مجدد از تصمیم عربستان و اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت گفت: اینگونه رفتارهای عربستان با رویکرد یک کشور متحد مطابقت ندارد.
علیرضا مرزبان می‌گوید قطر به دلیل نقض حقوق بشر صلاحیت میزبانی ندارد و بیشتر بازیکنان دنیا از حضور در این کشور رضایت ندارند.
یک سناتور آمریکایی از دولت این کشور خواست که تمام نیروهای خود را از عربستان سعودی خارج کند، تا ریاض از این پس برای حمایت خودش از پوتین کمک بگیرد.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
مسئولان باغ وحشی در کشور پاکستان تصمیم گرفته‌اند تا ۱۲ قلاده شیر حاضر در این باغ وحش را به مجموعه‌داران خصوصی بفروشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ