معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت:اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
حدادی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد استیضاح‌کنندگانی که قانع نشدند، بیش از تعداد معین در آیین‌نامه است، لذا روند استیضاح وزیر کشور،‌ در جریان است.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص حواشی تمرین روز پنجشنبه استقلال ارائه داد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره فسخ قرارداد مدافع برزیلی خود عنوان کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
قائم مقام باشگاه پیکان توضیحاتی را درباره شایعات مربوط به انتقال سامان فلاح به باشگاه‌های دیگر ارائه کرد.
پلیس تهران بزرگ دستگیری راننده خاطی که روز چهارشنبه یک روحانی را در یکی از خیابان‌های تهران زیرگرفت در دستور کار قرار داد.
دبیر فدراسیون اسکی در خصوص پناهنده شدن یک ملی‌پوش توضیحاتی داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی پیرامون حواشی پیام ویدئویی خود به نشست کمیسیون مقام زن ارائه کرد.
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات درباره نقل‌قول منتشر شده از مشاور وزیر اطلاعات، مطالب منتشر شده را غیردقیق عنوان و درباره آن توضیحاتی ارائه کرد.
مرکز پژوهش های مجلس در پی انتشار یک نامه و حواشی آن توضیحاتی را بیان کرد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، ارسال نوتیس از سوی حسینی را تکذیب و توضیحاتی را درباره صحبت های فتح‌الله‌زاده منتشر کرد.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
پس از استماع سخنان این معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.
شرکت ملی نفت ایران در واکنش به گزارشی با عنوان « ساز وکار پر ابهام فروش نفت به اشخاص» توضیحاتی را ارائه داد.
، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود و روز گذشته به دادستانی احضار شد، صبح امروز با حضور در دادسرا نسبت به اتهامات خود به مقام قضایی توضیحاتی ارائه داد.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد پلمب سالن این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی ارائه کرد.
قائم مقام اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان درباره حوادث زاهدان: اطلاع موثق داشتیم که دارند تحریک می‌کنند؛ مراقبت هم شد، اما از کنترل خارج شد / تیراندازی‌هایی شد، اما اینکه از چه سمتی و در چه سطحی در حال بررسی است / دشمنان یک متغیر دیگر را به مسائل قومیت و مذهب اضافه کردند و آن مسائل ناموسی و حیثیتی است؛ به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم نیروی انتظامی را تخریب کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ