در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگیزه بالای او برای جبران اشتباه دقایق ابتدایی کاری کرد تا یک نجات و یک گل سه امتیازی برای استقلال بزند.
سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر در استان سمنان از نجات یک طبیعت گرد گرفتار در ارتفاعات جنگل ابر شاهرود در منطقه چشمه شاه پسند خبر داد.
رابین نوروود نیز میل به منجی بودن را یکی از ویژگی‌های زنان شیفته می‌داند. اینکه نجات دهندۀ یک مرد بدبخت و فلک زده باشی، حسی از ارزشمند بودن به یک زن شیفته می‌دهد؛ احساسی که در کودکی و نوجوانی، چندان تجربه‌اش نکرده است.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
سیل اخیر در جاده چالوس متأسفانه صدمات مالی و جانی به همراه داشت تا آنجا که عملیات نجات هنوز ادامه دارد. در این حادثه یک زن و یک مرد مفقود شده و تاکنون خبری از آنها در دست نیست.
سیل اخیر در جاده چالوس متأسفانه صدمات مالی و جانی به همراه داشت تا آنجا که عملیات نجات هنوز ادامه دارد. در این حادثه یک زن و یک مرد مفقود شده و تاکنون خبری از آنها در دست نیست.
سیل اخیر در جاده چالوس متأسفانه صدمات مالی و جانی به همراه داشت تا آنجا که عملیات نجات هنوز ادامه دارد. در این حادثه یک زن و یک مرد مفقود شده و تاکنون خبری از آنها در دست نیست.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.
متهم درباره انگیزه قتل گفت: وقتی متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده است با هم بحثمان شد او درحالی که هیچ ابایی از پنهان کردن این موضوع نداشت حرف‌هایی به من زد که بشدت عصبانی شدم و خون جلوی چشمانم را گرفت به آشپزخانه رفتم و با برداشتن یک چاقو به سراغ المیرا رفتم و او را با ضربه چاقو به قتل رساندم.
هنگامی که یک زن در حال فکر کردن به جدایی از محبوب خود است، به احتمال زیاد تا آن لحظه تلاش‌های زیادی برای نجات رابطه‌اش انجام داده است. اما اگر شریک زندگی‌اش از بحث در مورد مواردی که او را نگران می‌کند امتناع می‌ورزد و در عین حال از خواسته‌های غیرواقعی او شکایت می‌کند، شکی برایش باقی نمی‌ماند که باید همه چیز را تمام کند.
ویدئویی از دوربین های مدار بسته که نجات جان یک شهروند توسط پلیس را نشان می دهد پر بازدید شده است.
خرم‌آباد- سمندر لرستانی سال‌ها در کنار ماهی قرمز سین هشتم سفره نوروزی شده بود اما امسال با کلید خوردن برنامه‌های جلوگیری از قاچاق مسئولان وعده داده‌اند این گونه را از پای سفره عید نجات دهند.
در این ویدیو نجات دادن جان یک گربه توسط یک مرد از سقوط را مشاهده می‌کنید.
یک مرد ۷۷ ساله در آدیامان در جنوب ترکیه ۲۱۲ ساعت پس از زلزله نجات یافت. وضعیت جسمانی این شهروند ترکیه‌ای در حال حاضر مساعد و در حال بهبود توصیف شده است.
یک نوزاد سوری بعد از گذشت ۲۴ ساعت از زلزله مهیب در مرز سوریه و ترکیه ؛ زنده از زیر آوار نجات یافت.
امور وظیفه شناس پلیس می گوید: چند روز پیش همین طور که در حال گشت زنی بودیم ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت که در کنار خیابان متوقف شده بود نظرم را به خود جلب کرد اول مشکوک شدم. از خودرو پیاده شدم تا علت متوقف شدن موتورسیکلت را بدانم که چشمم به مرد جوان افتاد که از سرما یخ زده بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
قاضی حسین‌پور چند سال قبل، بعد از ماجرای فروش خودنویس‌اش، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان چهره مردمی انتخاب و به‌عنوان قدردانی و یادبود جامی به او هدیه شد. بعد از ماجرای این پرونده قتل، قاضی حسین‌پور تصمیم گرفت این جام را بفروشد تا شاید با پول آن بخشی از دیه ۲۰۰ میلیون تومانی فراهم شود. در این شرایط بود که او هدیه‌اش را به فروش گذاشت. من هم آن را ۲۵۰ میلیون تومان به همراه پیراهن‌های تیم ملی کشتی خریداری کردم.
شامگاە شنبه ۱۲ شهریورماه، یک مرد قصد تجاوز به زن ۳۶ ساله به نام شلیر رسولی، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد (استان کردستان) را داشت که زن جوان برای نجات از دست این مرد، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد و بعد از چند روز جان باخت. وداع مریونی‌ها با پیکر شلیر رسولی را ببینید.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.
محمد القحطانی تاجر سعودی امروز در قاهره هنگام سخنرانی در یک کنفرانس درگذشت. در ویدئوی منتشر شده، القحطانی هنگام سخنرانی در کنفرانس عربی و آفریقایی روی زمین می افتد. او سپس به بیمارستان منتقل می شود، اما تلاش ها برای نجات او ناکام ماند. آخرین سخنان او تمجید از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بود که او را رئیس بشریت و مرد صلح توصیف کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ