«رضا نفیسی» رئیس مرکز تدوین مقررات و ایمنی حمل‌ونقل، با بررسی گزارش‌های ارائه شده، گفت: آمار میانگین تلفات جاده‌ای طی ۹ ماهه اول سال آسیب شناسی و تحلیل نقطه به نقطه شود چرا که یافتن مشکل و برنامه‌ریزی ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میزان سرانه منابع به شعبه در بانک آینده 3 برابر متوسط صنعت بانکی است
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر مرجع قرار دادن اخبار رسانه های رسمی در خصوص سهام عدالت به ارائه نکاتی در خصوص زمان و میزان سود سهام عدالت پرداخت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص نحوه و میزان مجازات رانندگان خودرو‌های عمومی و خصوصی پس از مصرف مواد روانگردان، مخدر و مشروبات الکلی توضیح داد.
سرویس ملی بهداشت (NHS) در انگلستان، روزانه ۲۵۰۰ کالری برای مردان و ۲۰۰۰ کالری برای زنان جهت رسیدن به وزن مناسب توصیه را می‌کند. این مقدار بر اساس توصیه سازمان بهداشت آمریکا، ۲۷۰۰ کالری برای مردان و ۲۲۰۰ کالری برای زنان توصیه شده است.
بازار فناوری نانو در سال ۲۰۲۲ به رقم ۶.۷ میلیارد دلار رسیده است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۸ با نرخ رشد ترکیبی سالانه ۳۲.۳ درصد رشد کرده و به رقم ۳۴.۹ میلیارد دلار برسد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.
این در حالی است که سپیده قلیان با پوششی نامتعارف و یک پارچه بسیار کوچک روی سر وارد جلسه دادگاه شد که حتی بعد از تذکر قاضی مبنی بر رعایت پوشش حداقلی، متهم پارچه کوچک را نیز از سر برداشت و حاضر به همکاری با دادگاه نشد.
خیابان تهران که میدان شهناز (امام حسین (ع) را به شرق تهران متصل می‌کرد، همه روزه شاهد تصادفات مختلف است.
معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران توقف سرد و اساسی کارخانه گندله سازی را طبق برنامه از پیش تعیین شده که در تمامی کارخانجات تولیدی برای تعمیرات اساسی در نظر گرفته می‌شود امری معمول دانست.
خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه توشت: در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.
میزان تاثیر معدل دیپلم نظام سالی‌واحدی/ترمی‌واحدی در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی، علوم‌تجربی و علوم‌انسانی سال ۱۴۰۲، ۳۰ درصد با تاثیر قطعی و میزان تاثیر سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی نظام سالی‌واحدی/ترمی‌واحدی نیز ۱۰ درصد قطعی است.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران نسبت به افزایش میزان مصرف آب پایتخت به دنبال افزایش دمای هوا و ورود موج هوای گرم هشدار داد.
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
مشهد ـ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ۲۰ درصد جانباختگان تصادفات در کشور عابران پیاده هستند که این میزان در خراسان رضوی ۲۴ درصد است.
پلیس تهران در تازه‌ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ها و ۶۰ سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.
شهرداری منطقه ۱۳ اقدامات سال ۱۴۰۱ این منطقه را تشریح کرد و گفت: ایمن سازی شبکه معابر، آشکارسازی گذرگاه ها و علایم ترافیکی، اصلاحات هندسی، علت اصلی کاهش میزان تصادفات منجر به فوت است.
تعداد دوربین‌های ثبت‌تخلف پلیس در زمان کوتاه، حتی در دور افتاده‌ترین جاده‌ها، به صد‌ها هزار افزایش می‌یابد و این امری است که با بودجه و امکانات فعلی تا ۱۰۰ سال دیگر هم امکان تحقق آن توسط دولت وجود ندارد. اگر میزان جریمه‌ها متناسب با تورم افزایش یابد تا بازدارنده باشد، می‌توان مطمئن بود در مدت‌کوتاهی تصادفات و راه‌بندان‌ها در حد توسعه‌یافته‌ترین کشورها، کاهش می‌یابد. پس بیاییم نهی‌ازمنکر را از اینجا شروع کنیم، مهار ابرقاتل ایرانیان با مشارکت مردم.
سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲، میزان فوتی و جرحی تصادفات رانندگی در محورهای خوزستان بیش از ۲۵ درصد کاهش یافت.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد مجروحان حوادث رانندگی را پنج هزار و ۲۰۱ نفر عنوان کرد و گفت: خراسان رضوی، کرمان و فارس بیشترین میزان تصادفات را داشتند.
رئیس پلیس راهور گفت: علیرغم ۱۴ درصد تردد در زمستان ۱۴۰۰ خوشبختانه فقط چهار صدم درصد افزایش تصادفات فوتی داشتیم.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ساعت ۴:۵۵ بامداد امروز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرد.
شاهرود- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری ۳۴ نفر در سوانح رانندگی برون شهری استان جان باختند، گفت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ