تعداد دوربین‌های ثبت‌تخلف پلیس در زمان کوتاه، حتی در دور افتاده‌ترین جاده‌ها، به صد‌ها هزار افزایش می‌یابد و این امری است که با بودجه و امکانات فعلی تا ۱۰۰ سال دیگر هم امکان تحقق آن توسط دولت وجود ندارد. اگر میزان جریمه‌ها متناسب با تورم افزایش یابد تا بازدارنده باشد، می‌توان مطمئن بود در مدت‌کوتاهی تصادفات و راه‌بندان‌ها در حد توسعه‌یافته‌ترین کشورها، کاهش می‌یابد. پس بیاییم نهی‌ازمنکر را از اینجا شروع کنیم، مهار ابرقاتل ایرانیان با مشارکت مردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
ارلینگ هالند در آستانه شروع لیگ برتر یک پست اینستاگرامی انگیزشی را به اشتراک گذاشت.
تلسکوپ فضایی جیمز وب کشف کرده دورترین ابرسیاهچاله شناسایی شده در جهان که در کهکشان CEERS1019 قرار دارد، ۵۷۰ میلیون سال بعد از انفجار بزرگ به وجود آمده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای هفته خانواده یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در شمال آذربایجان غربی برخی نقاط آذربایجان شرقی و اردبیل دامنه‌های البرز در مازندران و گلستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر و وزش باد در برخی از نقاط کشور خبر داد.
شرکت انویدیا نسل جدید ابر رایانه DGX را می سازد که در کل مربوط به هوش مصنوعی مولد است و قدرت عملکرد آن یک اگزافلاپ خواهد بود.
بانک آینده در راستای شفافیت و افشای عمومی خود و افشای گزارش‌های کارشناسی، رقابت پذیری و کیفیت دارایی‌ها، از 4 افشای بنیادی و  منحصر به فرد خود در صنعت بانکی رونمایی کرد.
ابر آروان در راستای آسان کردن کار توسعه‌دهندگان،کارشناسان دواپس، مدیران سیستم و مهندسان زیرساخت برای توسعه‌ و مدیریت یکپارچه‌ سرویس‌های ابری مختلف از محصول جدید خود به‌نام Shell رونمایی کرد.
هنگامی که شما در حال بسته بندی ابرغذا‌ها هستید یعنی غذا‌هایی که دارای مزایای تغذیه‌ای متعدد مانند سطوح بالای ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر یا آنتی اکسیدان‌ها هستند تغذیه سالم می‌تواند بسیار کارآمد باشد.
این نوع معما‌های تصویری گزینه خوبی برای آزمایش و تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای انسان هستند، زیرا مغز و چشم‌های ما را فریب داده و به چالش می‌کشند.
صدرنشینی آرسنال تا پایان فصل از نظر ابر رایانه‌ای که نتایج مسابقات فوتبال را بررسی و پیش‌بینی می‌کند هم قطعی است.
محققان چینی ۳ ابر گاو شبیه سازی کرده اند که قادر به تولید مقدار قابل توجهی شیر  هستند. آنها می توانند سالانه ۱۸ تن شیر تولید کنند.
کیلیان امباپه پس از ثبت گل دوم مقابل لهستان دست به حرکتی زد که مختص استفن کری ستاره بسکتبال است.
ورزشگاه احمد بن علی در شب صعود آرژانتین به یک‌چهارم نهایی جام جهانی یک بار دیگر شاهد هنرنمایی و البته نمایشی از محبوبیت بالای لئو مسی بود.
ناسا تصمیم دارد کپسول اوریون و موشک اس ال اس را روز چهارشنبه به مدار زمین بفرستد اما پیش از آن باید فعالیت هایی انجام دهد که یکی از آنها بررسی درزگیری کپسول اوریون است.
محققان ناسا، ظرف ۵ ماه گذشته و به دنبال نصب طیف سنج تصویربرداری (EMIT) در ایستگاه فضایی بین‌المللی با قابلیت تشخیص گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان و دی‌اکسیدکربن، موفق به شناسایی ۵۰ ابر ساطع‌کننده متان در چند منطقه جهان از جمله آسیای مرکزی (ترکمنستان) خاورمیانه و جنوب غربی ایالات متحده (حوزه پرمین، جنوب شرقی نیومکزیکو و یکی از بزرگ‌ترین میادین نفتی جهان) شده‌اند که به استناد تصاویر ثبت شده توسط این طیف‌سنج، یکی از این کانون‌ها شامل ابری از گاز متان به طول ۵ کیلومتر، در آسمان جنوب تهران و بر بالای یک مجتمع دپوی زباله شناسایی شده و طبق تصاویر به دست آمده، این ابر ۵ کیلومتری در هر ساعت حدود ۸۵۰۰ کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.
مهندسان ناسا نشتی های موشک آرتمیس یک را ترمیم کردند.
شهردار منطقه ۸ از جانمایی ابر المان‌های مفهومی شمس الشموس (ع) با ارتفاع چهار متر در سطح این منطقه خبر داد.
دومین تلاش ناسا برای انجام ماموریت آرتمیس یک و ارسال موشک اس ال اس همراه کپسول اوریون به مدار ماه به دلیل نشتی هنگام سوختگیری انجام نشد. این ماموریت احتمال دارد تا نیمه اکتبر انجام نشود.
ناسا تصمیم دارد روز شنبه ماموریت آرتمیس یک را به فضا بفرستد. آژانس فضایی آمریکا اعلام کرد پس از اختلال در موشکSLS و لغو ماموریت در روز دوشنبه، اکنون عملیات ۳ سپتامبر انجام می شود.
ناسا تصمیم دارد روز شنبه ماموریت آرتمیس یک را به فضا بفرستد. آژانس فضایی آمریکا اعلام کرد پس از اختلال در موشکSLS و لغو ماموریت در روز دوشنبه، اکنون عملیات ۳ سپتامبر انجام می شود.
نمایشنامه «کلفت‌ها» نوشته ژان ژنه، نویسنده شهیر فرانسوی‌ است و از مهم‌ترین آثار ادبیات نمایشی جهان به شمار می‌آید که تاکنون کارگردانان متعددی آن را روی صحنه برده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ