خیابان تهران که میدان شهناز (امام حسین (ع) را به شرق تهران متصل می‌کرد، همه روزه شاهد تصادفات مختلف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی جدید که از «شب‌های مافیا» منتشر شده است، جواد خیابانی نیز در این برنامه به چشم می‌خورد.
تصویری جالب و دیدنی از عاشقانه‌های جواد خیابانی در کنار دخترش نگار منتشر شد که شباهت عجیبی به پدرش دارد.
این روزها در فضای مجازی اخباری در ارتباط با ممنوع التصویری جواد خیابانی پربازدید شده است.
اینروزها در فضای مجازی اخباری در ارتباط با ممنوع التصویری جواد خیابانی پربازدید شده است.
خیابانی در تهران که امروز به نام یکی از بلندترین قله‌های ادبیات عارفانه ما یعنی «مولوی» نامگذاری شده، روزگاری نام یک دلقک درباری را بر خود داشت؛ مردی که حتی خواندن و شنیدن برخی از حرکاتی که در مجالس از او سر می‌زده، عرق شرم بر پیشانی می‌نشاند.
جشن خیابانی بازیکنان منچسترسیتی به دلیل بارش باران با تاخیر آغاز شد.
سیدخندان تا سال‌های قبل از احداث خیابان رسالت به نام کوروش کبیر نامگذاری شد. این خیابان در آن دوران، فقط جاده‌ای قدیم بود. براساس مطالعه اسناد تاریخی، حدود دهه۴۰ خیابان شریعتی فعلی از شمال به جنوب شهر امتداد داشت.
باشگاه تراکتور شات‌های جالبی از تمرین امروز منتشر کرده است.
منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرام اش از همکاری متفاوت اش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.
تصاویری از لامپ خیابانی در اندوزی منتشر شده که شباهت ترسناک آن توجه برانگیز شده.
کریستوف گالیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از اینکه هوادار حریف حسابی اعصابش را خرد کرد، قصد داشت او را شخصا تنبیه کند.
یکی از برنامه‌های صدا و سیما در اقدامی جالب توجه، از عروسک جواد خیابانی، مجری سرشناس ورزشی رونمایی کرد.
یکی از برنامه‌های صدا و سیما در اقدامی جالب توجه، از عروسک جواد خیابانی، مجری سرشناس ورزشی رونمایی کرد.
خیابان امیرکبیر یا چراغ گاز یکی از خیابان‌های ارگ سلطانی بود که به دلیل تاریک بودن اولین بار کارخانه برق در آنجا دایر شد، برای همین در ابتدا آن را «چراغ گاز» و بعد‌ها «چراغ برق» نامیدند.
شایان مصلح مدافع پیشین پرسپولیس از جواد خیابانی انتقاد کرد.
جواد خیابانی به خاطر وعده‌ای که برای زدن سبیل و موهایش در صورت برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا داده سوژه طنزپردازان در رسانه شده است.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه‌ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم مو‌ها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!» پس از این اظهارات موجی از تصاویر طنز از این گزارشگر پرحاشیه تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.
یکی از خیابان‌های شهر «سانتا کلارا دل مار» در آرژانتین با هدف تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، به اسم «فلسطین» نامگذاری شد.
اولین عابربانک ایران و حتی خاورمیانه ۵۰ سال پیش در خیابان جمهوری افتتاح شده است.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
خیابانی که این روزها به واسطه اظهار نظر درباره بازیکنان قدیمی فوتبال ایران خبرساز شده است به عنوان مجری در ورزشگاه وطنی حضور دارد.
این صحبت‌ها واکنش تند محمد زرندی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال را به دنبال داشت و او مدعی شد جواد خیابانی بدون سند حرف زده و تاریخ را تحریف کرده است.
صحبت‌های خیابانی باعث شد تا محمد نوری پیشکسوت استقلال نسبت به صحبت‌های این گزارشگر فوتبال واکنش نشان بدهد و استوری در اینستاگرامش منتشر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ