این در حالی است که سپیده قلیان با پوششی نامتعارف و یک پارچه بسیار کوچک روی سر وارد جلسه دادگاه شد که حتی بعد از تذکر قاضی مبنی بر رعایت پوشش حداقلی، متهم پارچه کوچک را نیز از سر برداشت و حاضر به همکاری با دادگاه نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
دیه، دیه یا خون‌بها از قوانین اسلام است و بر اساس تعاریف فقهی، مال یا پولی است که به سبب کشتن انسان یا نقص عضو به کسی که صدمه دیده‌است یا به بازماندگان او پرداخت می‌شود. در تعریف حقوقی دیه کیفر نقدی است که از مجرم به نفع مجنی‌علیه یا قائم مقام او گرفته شود. میزان دیه از سوی شارع (دادگاه) برای جنایت تعیین شده‌است.
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن، چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت‌های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به مصونیت ایران برای عدم اجرای احکام مذکور قابل قبول نیست. استدلال دادستان کل فرانسه این بود که مصونیت زمانی قابل قبول است که موضوعات حقوق بشری و موضوعات تروریستی در میان نباشد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دستیاران هوش مصنوعی ممکن است بتوانند دیدگاه ما را بدون اینکه متوجه شویم تغییر دهند. یکی از کارشناسان می گوید: "آنچه در اینجا جالب است میزان ظرافتی است که آنان در این کار از خود نشان می دهند".
هواداران میلان اعتراض خود را بعد از شکست امشب مقابل اسپتزیا به صورت رودررو به گوش بازیکنان تیم رساندند.
در شرایط فعلی، مجموعه قدرت دنبال تنش‌های سطحی این چنینی در عالم سیاست داخل نیست. روحانی نیز خوب می‌داند که چنین شکایت‌هایی او را به دادگاه نمی‌برد که اگر ببرد احتمالاً از آن استقبال کند و شاید به همین دلیل نسبت به شکایت‌های فوق واکنشی نشان نمی‌دهد و از میان مدیران و وزرای او نیز کسی تا به امروز از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی محاکمه نشده است.
استیون ژانگ، مالک باشگاه اینتر در اولین جلسه دادگاه میلان در اختلاف بدهی با بانک چینی شرکت خواهد کرد.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
بعد از ارجاع پرونده اکبر طبری از دیوان عالی کشور به شعبه هم عرض، این پرونده مجددا رسیدگی و دادگاه، میزان قرار وثیقه قبلی که ۱۰۰ میلیارد تومان بود را افزایش و به ۳۰۰ میلیارد تومان تغییر داده است.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: تبادل پیام ها و انعکاس دیدگاه به طرق مختلف میان ایران و آمریکا وجود دارد .
میزان نوشت: بازداشت یلدا معیری هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است.
میزان نوشت: چندی پیش رسانه‌های معاند طی یک خبرسازی کذب مدعی شدند خانم فریده مرادخانی که بر اساس حکم دادگاه در حبس به سر می‌برد در زندان قرچک دست به اعتصاب غذا زده است که صحت ندارد.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام کند.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین شده تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است که در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام نماید.
سامان صیدی یا همان سامان یاسین، ۲۴ سال دارد؛ متولد ۷ مهر ۱۳۷۷. او روز دهم مهرماه، یعنی ۳ روز بعد از تولدش در منزل خود بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. پرونده سامان صیدی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مورد رسیدگی قرار گرفت. خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضائیه اتهام او را به این شرح اعلام کرد: «وی به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور متهم است.»
رسیدگی به این پرونده از ۲۵ مرداد امسال با گزارش مرگ پسر ۲۰ ساله‌ای به نام شهرام جنب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خیابان مولوی تهران آغاز شد و مأموران بلافاصله به محل درگیری رفته و مشخص شد درگیری میان دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله رخ داده که با هم دوست بودند و در این میان مهران با ضربات چاقو شهرام را به قتل رسانده است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شود.
در حالی که دادگاه رسیدگی به تخلف نیمار، ستاره سابق بارسلونا، در جریان پیوستن به این باشگاه ادامه دارد، حالا جزئیات جالبی هم مطرح شده است.
رأی اراضی مورد اختلاف میان پتروشیمی لاوان با شرکت نفت و پتروشیمی خلیج فارس با ارزشی حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان به نفع فرهنگیان صادر گردیده است.
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با آنان و جزای نقدی و رد مال‌های سنگین دیده می‌شد، این روز‌ها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی از تولیدکنندگان و اصناف رخ می‌دهد، «جریمه‌های میلیاردی تعزیرات حکومتی» خودنمایی می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ