خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه توشت: در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
یکی از خبرنگاران الجزیره درباره میزان دارایی‌های آزادشده ایران در مذاکرات اخیر با آمریکا ادعای جدیدی را مطرح کرد.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده است که ایران میزان انباشت اورانیوم غنی شده خود را کاهش داده است.
وزارت اقتصاد، ادعای محمدباقر نوبخت درباره میزان فروش اوراق مالی اسلامی در دولت سیزدهم بیش از میزان انتشار اوراق در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را رد کرد.
طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، میلان دیگر تمایلی برای جذب مهدی طارمی ندارد و احتمالا مهاجم فیورنتینا را برای تقویت خط حمله خود جذب خواهد کرد.
طبق ادعای اکیپ، پی اس جی تماسی با پائولو مالدینی نداشته و قصد همکاری با او را ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
وزیر کشور گفت: باید یک کمیته مشترک تشکیل شود و به محل سد‌ها بروند میزان آبِ آن‌ها را بررسی کنند و مشاهده کنند که ادعای حاکمان افغانستان درست است یا متخصصان ما که می‌گویند آب هست.
دیپلمات آمریکایی: ما معتقدیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تلاش‌های گسترده‌ای برای تعامل با ایران درخصوص بسیاری از این مسائل مرتبط با پادمان‌ها و تعهدات تهران انجام داده است. ما خرسندیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران توانستند برای افزایش دفعات و شدت بازرسی‌ها در تاسیسات غنی‌سازی ایران به توافق برسند.
در صورت تایید ادعای جدید رسانه های ایتالیایی، یوونتوس بار دیگر شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد.
روزنامه الاخبار با اشاره به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان از اجرای مذاکرات میان عربستان و حزب الله لبنان از طریق یک طرف سوم نوشت.
میلان قصد تمدید قرارداد رافائل لیائو را دارد ولی ستاره پرتغالی برای این مهم، شروطی دارد.
در میان تلاش اسپانیا و صربستان برای تصاحب ستاره نوظهور لیورپول، به نظر می‌ رسد که اسفتان بایچتیچ لاروخا را انتخاب کرده است.
سرجینیو دِست نتوانسته در میلان اعتماد استفانو پیولی را جلب کند و در پایان فصل به بارسلونا بر می گردد.
آنتونی رابینسون، ستاره تیم ملی آمریکا، مدعی شده است که مشکلات قلبی که مانع پیوستنش به میلان شد به خاطر مصرف بیش از حد قهوه بوده است.
میلان به زلاتان پیشنهاد تمدید قرارداد نخواهد داد و به او توصیه خواهد کرد که از فوتبال بازنشسته شود.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
پائولو اسکارونی، رییس میلان، می‎‌گوید بخشش مهمی از درخشش اولیویه ژیرو برای فرانسه به خاطر این باشگاه است.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
یافته‌های یک تحقیق گسترده حاکی از آن است که روزانه به طور متوسط ۲۴ کهنه‌سرباز آمریکایی با اعلام رسمی خودکشی می‌کنند و این رقم ۳۷ درصد بیشتر از گزارش وزارت امور کهنه‌سربازان آمریکا (VA) است.
اسپیدتست بر اساس داده‌هایی که از کل کشور‌ها به دست می‌آورد، میانگین و میانه سرعت جهانی اینترنت را نیز محاسبه می‌کند. اکنون «میانه» سرعت اینترنت سیار ۳۰.۷۹ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۸.۲۶ مگابیت بر ثانیه و میزان تأخیر ۲۹ میلی‌ثانیه است.
خوان فویت امروز در تمرین ویارئال شرکت نکرد تا گمانه زنی‌ها در مورد انتقال او به بارسلونا قوت بگیرد.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
باید مشخص شود که ادعای مسئولان درباره به حداقل رسیدن تعداد خودرو‌های کف پارکینگ تا چه میزان صحت دارد؟ آیا اینکه خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها جابه جا و به مکان دیگری منتقل می‌شود سپس با نمایش پارکینگ خالی، ادعای کاهش تعداد خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها می‌شود، درست است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ