شاهرود- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری ۳۴ نفر در سوانح رانندگی برون شهری استان جان باختند، گفت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی گیلان به ثبت رسیده است.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
در سوانح جاده‌ای امروز در «کارس»، ازمیر و آنکارا در مجموع ۹ نفر کشته و ۳۴ تَن زخمی شدند.
وزارت کشور الجزایر از کشته شدن 34 نفر از جمله 10 نظامی بر اثر آتش سوزی‌های ناشی از افزایش بی‌سابقه گرما در 16 استان این کشور خبر داد.
مشهد ـ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ۲۷ خرداد تاکنون ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر بوده است.
بر اثر برخورد یک اتوبوس مسافربری الجزایری با یک خودروی تجاری در روز چهارشنبه در صحرای جنوبی این کشور دست کم ۳۴ نفر کشته شدند.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان گفت: ۳۴ نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان دستگیر شدند.
شائبه چینش و مهندسی انتخابات به وجود می‌آید اما داوری ابایی از این شائبه‌ها ندارد و تخلفش مورد حمایت وزارت ورزش نیز قرار دارد.
رئیس اورژانش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یاد آور شد: از مجموع ۳۴ فرد مسموم شده در این استان تعداد ۲۲ نفر در حاجی آباد و ۱۲ نفر در بندرعباس مسموم شده‌اند و رده سنی این افراد هم بین ۱۴ تا ۶۸ سال است.
مقامات بهداشتی هند به دنبال مرگ و میر ناشی از گرمای شدید درباره افزایش گرمای هوا در این ایالت، در این باره به مردم هشدار دادند.
بر اثر گرمای هوا در ایالت اوتار پرادش هند، ۳۴ نفر جان باختند.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی به بیش از ۳۴ هزار نفر خبر داد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: پس از اتمام دوره ثبت نام واردات خودرو، با پالایش های انجام شده نهایتا بین ۳۴ هزار نفر قرعه کشی انجام شد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی از ابتدای اسفند تاکنون به ۳۴ نفر رسید.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به اظهارات نماینده مردم ملایر مبنی بر اینکه ۳۴ هزار نفر در مجموعه وزارت نفت بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جذب شدند، واکنش نشان داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: ظرفیت مراکز بازپروری معتادین به ۳۴ هزار نفر افزایش می‌یابد.
به گزارش پنجشنبه سازمان اورژانس یزد این حادثه ساعت سه و ۳۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در ساختمان آموزش و پرورش قدیم (خانه معلم ابرکوه) رخ داد.
به گزارش پنجشنبه سازمان اورژانس یزد این حادثه ساعت سه و ۳۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در ساختمان آموزش و پرورش قدیم (خانه معلم ابرکوه) رخ داد.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند که تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا به ۳۴ نفر رسیده است.
منابع محلی مصر از کشته شدن ۱۸ نفر و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر بر اثر سانحه سقوط اتوبوس در کانال آب در استان «الدقهلیه» در شمال شرقی قاهره خبر دادند.
شمار قربانیان حادثه سقوط یک جنگنده سوخو-۳۴ در روسیه به ۱۳ نفر رسید.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
در پی حمله مسلحانه به یک مرکز نگهداری از کودکان در تایلند حداقل ۳۰ نفر کشته شدند.
حادثه حمله به یک مهدکودک در ناحیه «ناکلانگ»، در استان «نونگ بوآ لامفو» در شمال تایلند رخ داده و عامل حمله پس از تیراندازی گریخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ