بازار فناوری نانو در سال ۲۰۲۲ به رقم ۶.۷ میلیارد دلار رسیده است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۸ با نرخ رشد ترکیبی سالانه ۳۲.۳ درصد رشد کرده و به رقم ۳۴.۹ میلیارد دلار برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میزان تسهیلات اعطایی بانک گردشگری به اشخاص در اسفند سال 1401 در مجموع به 492209 میلیارد ریال رسید که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل آن 141.1 درصد رشد داشت.
جرم خیز بودن محلات حاشیه نشین موجب می‌شود کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار داشته باشد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از رشد قریب به ۱۲ درصدی میزان سازش در پرونده‌های قابل مصالحه در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ خبر داد.
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
رشد اقتصادی برزیل در سال ۲۰۲۲ به ۲.۹ درصد رسید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
افت ارزش معاملات خرد به زیر ۵ هزار میلیارد تومان در هر روز، یکی از نشانه‌های بازگشت رکود به بورس است، اما در این میان دو دلیل وجود دارد که رشد بازار سرمایه را باید ببینیم.
بورس تهران در روز پایانی هفته گذشته، نمایی از تعادل میان خریداران و فروشندگان به نمایش گذاشت و در پایان جریان دادوستد‌های تالار شیشه‌ای نماگر اصلی با رشد ۰.۱۲ درصدی موفق شد ۲ هزار و ۹۷ واحد افزایش یابد.امروز بازار چگونه خواهد بود؟ پالایشی ها لیدر بازار می شوند؟
«یکی از نتایج منفی شدن سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی در کشور است. علاوه بر این روی درآمد سرانه، اشتغال و... هم تاثیر می‌گذارند. یعنی عملا این روند منفی سرمایه‌گذاری، بر تمامی شاخص‌های اقتصاد خرد و کلان تاثیر می‌گذارد. وقتی می‌گویم بر اقتصاد خرد و سفره مردم تاثیر دارد به این معنی است که شما تصور کنید برخی واحد‌های تولید روغن خوراکی، تعطیل کنند؛ بنابراین میزان تولید و عرضه در بازار کاهش پیدا می‌کند و این منجر به ناترازی عرضه و تقاضا و به تبع آن باعث بالا رفتن قیمت روغن می‌شود؛ بنابراین اینجاست که تبعات منفی شدن سرمایه‌گذاری، وارد خانه‌های مردم می‌شود.»
در روز‌های اخیر، هم زمان با رشد نرخ ارز، شاهد افزایش قابل توجه قیمت‌ها در بازار خودرو‌های داخلی و خارجی هستیم. این در حالی است که بازار همچنان چشم انتظار ورود خودرو‌های صفرکیلومتر وارداتی است. در این میان وزارت صمت اعلام کرده است به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خودرو خواهیم بود.
درحال حاضر بسیاری از سازندگان از گرانی مصالح ناراحتی دارند و این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می دانند در این میان مسئولین براین باورند که به زودی بازار مصالح به قیمت سابق باز می گردد.
سهم بازار داخل و صادرات محصولات نانو در دو سال اخیر رشد داشته که این میزان در قالب نمودارهایی مشخص شده اند.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
بیش از ۶۹ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۳۴۷ میلیارد تومان در بازار قراردادهای آتی در هفته چهارم آبان میان معامله گران دست به دست شد که حجم معاملات نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۲۰.۴ درصدی داشت.
آقا بزرگی فعال بازار سهام با اشاره به اینکه هیچکدام از مصوبه ۱۰ بندی که شورای عالی بورس و همچنین سازمان بورس مصوب کردند، برای احیای مجدد بازار در این چند روزه اجرایی نشده است، گفت: «آقایان موانعی را که بر سر رشد بازار ایجاد کرده بودند را از میان برداشتند و به بازار کاری ندارند و در چنین وضعیتی بورس نیز مسیر طبیعی خود را طی می‌کند، زیرا قیمت‌ها در چند وقت اخیر با کاهش بسیار زیادی روبرو بوده و به نوعی بسیار ارزنده به حساب می‌آید.»
همزمان با تداوم روند صعودی بورس در مبادلات دیروز، مدیر صندوق توسعه بازارسرمایه اعلام کرد: اگر بازار سرمایه نیازمند حمایت‌های بیشتری باشد، میزان خریدهای خود را افزایش می‌دهیم.
در بازار قراردادهای آتی در هفته پایانی مهر نزدیک ۸۱ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۳ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد که نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۶.۷ درصدی در حجم قرارداد را مشاهده کرد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۷۱ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان بود.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۵.۵ درصد رشد در میزان ورود زائر به مشهدالرضا در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ ثبت شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: میزان تزانزیت جاده‌ای در کشور طی سال جاری ۳۲ درصد رشد داشته است.
WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
سهام عدالت در جریان داد و ستد‌های امروز توانست ارزش خود را حفظ کند. در روزی که شاخص کل بورس تنها ۰.۲۴ درصد رشد کرد، ارزش سهام عدالت نیز ۰.۲۸ درصد رشد را تجربه کرد.
بانک رفاه کارگران در سال گذشته 5,087,702 میلیون ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ