تلاش رئال مادرید برای فروش فرلان مندی، مدافع فرانسوی، ادامه دارد اما هنوز هیچ باشگاهی پیشنهادی برای جذب او ارائه نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
به دنبال عملکرد ضعیف منچسترسیتی در دیدار تدارکاتی خود، هواداران این تیم با نگرانی به این موضوع در فضای مجازی واکنش نشان دادند.
تراز دریاچه ارومیه در ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ کمترین تراز ثبت‌شده در این روز برای دریاچه ارومیه از سال ۱۳۴۳ تاکنون بوده است. این جمله یعنی رسیدن تراز این دریاچه به پایین‌ترین عدد در ۶۰ سال گذشته و حتی پایین‌تر از روزهایی که عملا اعلام شده بود این دریاچه درحال مرگ است.
حضور توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در تور آسیایی بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام است.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید نگران است که سندروم فصل دوم گریبانگیر اریک تن‌هاخ شود.
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که ترک خدمت نظامیان صهیونیست به ارتش رژیم صهیونیستی و امنیت این رژیم آسیب وارد می‌کند.
آصفری می‌گوید: «معتقدم نباید در این زمینه نگران بود. امروز فهم و شعور مردم بالا رفته و می‌توانند اعتراضات خود را به صورت قانون‌مند عملیاتی کنند. اما متاسفانه بعضا اقدامات و اختلافاتی که برخی جریانات برانداز دارند، باعث ایجاد ناامنی می‌شود. این موضوع باعث شد تا برخی جریانات در دولت نگران باشند. اما نهایتا نهاد‌های دولتی باید مسوولیت این تجمعات را به عهده بگیرند. تا زمانی که ساختار احزاب در کشور ما ارتقا پیدا نکرده و قانون‌مند نشوند، این روند ادامه خواهد داشت.»
راهبرد ایران برای گسترش روابط با کشورهای آفریقا در کنار نگرانی رژیم صهیونیستی از حضور ایران در قاره سیاه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در سایه افزایش تعداد نظامیان صهیونیست که تصمیم به ترک خدمت گرفته اند، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش و در معرض خطر قرار گرفتن امنیت این رژیم هشدار داده اند.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.
منابع عبری اذعان کردند که مبارزان مقاومت در جنین از مناطقی که عملیات ارتش رژیم صهیونیستی بر آنها متمرکز بوده دور شده‌اند، امری که عملیات بازداشت آنها را به بن‌بست کشانده است.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ