راهبرد ایران برای گسترش روابط با کشورهای آفریقا در کنار نگرانی رژیم صهیونیستی از حضور ایران در قاره سیاه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی تندی با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از افشاگری تل‌آویو درباره محتوای مذاکرات غیرمستقیم میان واشنگتن و تهران، ابراز نگرانی کرد.
نگرانی تل‌آویو نسبت به گسترش توان موشکی مقاومت در کرانه باختری و هماهنگی میان حملات تروریست‌ها در سوریه و تقویت پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در این کشور محور روزنامه‌های عربی بوده است.
سران امنیتی تل آویو از تیرگی روابط کنونی بایدن و نتانیاهو در پی جنجال اصلاحات قضائی وی در فلسطین اشغالی بسیار ناخشنودند، زیرا به کاهش نفوذ تل آویو در سیاست خارجی واشنگتن انجامیده است.
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع ویرانی های گسترده و بی سابقه در جنگ آتی علیه تل‌آویو و نقشه آمریکا برای ضربه زدن به ارتش سوریه در شرق این کشور از محورهای روزنامه های عرب زبان است.
نگرانی محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای ایران و غرب و همکاری اطلاعاتی سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام با سرویس‌های غربی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از کاهش شدید ذخایر سلاح‌های آمریکایی موجود در اراضی اشغالی و نگرانی تل‌آویو نسبت به این مسأله خبر دادند.
یک نشریه صهیونیستی با اشاره به نزدیک شدن ایران و اردن، نوشته که این روابط دیپلماتیک، تل‌آویو را نگران کرده است.
رسانه‌های عبری به ائتلاف‌های جدیدی که در خاورمیانه با هدف ایجاد مرحله جدیدی در ساختار قدرت شکل گرفته است اشاره کرده و در ارتباط با آن ابراز نگرانی کردند.
وبگاه المانیتور در گزارشی اعلام کرد نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ایجاد جبهه متحد میان حزب الله لبنان، حماس و ایران افزایش یافته است.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
منابع صهیونیستی در گزارش هایی از ارسال موفق موشک ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ از سوی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، به شدت ابراز نگرانی کردند.
لاپید در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست با متهم کردن ایران به ارسال پهپاد برای روسیه در جنگ اوکراین گفته تل‌آویو برای بازبینی مواضعش در خصوص جنگ اوکراین، ارزیابی‌های روزانه انجام می‌دهد.
دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ماه سپتامبر گذشته، درباره آغاز انتفاضه مسلحانه فراگیر در کرانه باختری هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ