نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
دیوان عدالت اداری به سازمان سنجش توصیه می‌نماید، به جای فرافکنی و ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه نسبت به اجرای قوانین، به تمکین از دستورات و احکام قضایی اقدام نمایند و چنانچه اعتراضی به آرا و تصمیمات قضایی دارد، از طریق راهکار‌های قانونی پیگیری لازم را انجام دهد/ فارغ از ایرادات قانونی، روشن است با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها در تابستان، امکان اجرای رأی صادره از شعبه دیوان برای حضور این افراد در دانشگاه و ادامه تحصیل آن‌ها وجود ندارد!
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد نگران پرونده رادوشویچ نباشند.
در نظرسنجی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا مشخص شده که آنها همچنان نگران پرونده نگریرا و البته انتقال از نوکمپ به مونتجوئیک هستند.
رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: در حالی که تعلیق مجوز امنیتی رابرت مالی خود به تنهایی نگران‌کننده است، نگرانی ما با اهمال وزارت خارجه در پاسخ به تلاش‌های کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای نظارت بر رویکرد و مذاکرات در قبال ایران تشدید شده است.
ساده‌ترین کار برای بستن این پرونده، اعلام شهادت احمد متوسلیان توسط مسئولین و برگزاری تعدادی مراسم بود؛ سیاستی که در طول تاریخ توسط برخی کشورها برای عبور از مسئولیت یک گروگان‌شان انجام شده که اگر گروگان زنده باشد، به منزله شلیک تیر خلاص به اوست.
پیروزی ایران در مقابل تحریم‌های آمریکا و پیشبرد پرونده هسته‌ای صلح آمیز در کنار تمجید از سرباز مصری که عملیات ضدصهیونیستی انجام داد، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
به‌رغم گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره مختومه اعلام شدن پرونده یکی از سه مکان ادعایی آژانس، رافائل گروسی روز گذشته در بیانیه مقدماتی خود در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ارزیابی آژانس درباره سایت مریوان همچنان پابرجاست.
مالیات برانکو ایوانکوویچ به جدیدترین سوژه برای نگرانی هواداران پرسپولیس در ماجرای حذف از آسیا تبدیل شده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای نگرانی از بابت پرونده رادوشویچ نخواهد داشت.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
ادامه‌دار شدن مسمومیت‌های دانش‌آموزان که از ۳ ماه گذشته درقم شروع و گستره آن به شهرهای دیگر نظیر شیراز و بروجرد رسید باعث نگرانی جامعه به ویژه اولیای دانش آموزان شده است.
معاون وزیر امور خارجه در گفتگو با الجزیره به توضیح مواضع کشورش در قبال دو پرونده اوکراین و فلسطین پرداخت.
باشگاه پرسپولیس امیدوار است فیفا در خصوص پرونده یورگن لوکادیا مسائل سیاسی را در نظر نگیرد تا آنها برنده این موضوع شوند.
مدیرعامل استقلال گفت که سانتاکلارا از آبی ها شکایت کرده و پرونده محبی به فیفا خواهد رفت.
دفتری که ناسا برای دریافت گزارش‌های مربوط به پدیده‌های ناشناخته آسمانی (UAP) ایجاد کرده، تا امروز گزارش‌های بسیاری دریافت کرده است. به‌روزرسانی ترسناکی از گزارش‌های بشقاب پرنده در حالی منتشر می‌شود که مقامات پنتاگون نگران «بیگانگان فضایی» و مشاهدات مرموز پدیده‌های هوایی ناشناس هستند.
جنجال‌های اخیر در مورد توییتر در پی رخداد‌های سالیان اخیر در حوزه شبکه‌های اجتماعی، از جمله رسوایی‌های فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا اتهام‌های مرتبط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در درگیری‌های میانمار و اتیوپی و ادعا‌های مرتبط به استفاده از این پلتفرم‌ها برای انتشار اخبار جعلی با هدف دخالت در انتخابات کشور‌های دیگر، باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به قدرت و نفوذ کمپانی‌های خصوصی و میلیاردر‌های جاه‌طلب در این رسانه‌های جمعی اظهار نگرانی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم ضمن اظهار نگرانی از آمار بالای پرونده‎ های غیرفرجامی گفت: پیشنهاد اصلاحات در برخی مواد قانونی را ارائه داده‌ایم.
مسعود ستایشی گفت: از قتلی که در رفسنجان رخ داده متاسفیم و نگرانیم. در این رابطه یک تبعه افغانی بنام صمد سلیمانی در تاریخ ۱۶ مرداد سال جاری اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خود و ۴ نفر هم ایرانی در رفسنجان بوده اند که اقدامات انتظامی و قضایی فوری انجام شده و با اینکه فرد قصد فرار داشته، ولی او را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ