آصفری می‌گوید: «معتقدم نباید در این زمینه نگران بود. امروز فهم و شعور مردم بالا رفته و می‌توانند اعتراضات خود را به صورت قانون‌مند عملیاتی کنند. اما متاسفانه بعضا اقدامات و اختلافاتی که برخی جریانات برانداز دارند، باعث ایجاد ناامنی می‌شود. این موضوع باعث شد تا برخی جریانات در دولت نگران باشند. اما نهایتا نهاد‌های دولتی باید مسوولیت این تجمعات را به عهده بگیرند. تا زمانی که ساختار احزاب در کشور ما ارتقا پیدا نکرده و قانون‌مند نشوند، این روند ادامه خواهد داشت.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع بولیوی در واکنش به ابراز نگرانی آرژانتین از احتمال خرید پهپاد‌های ایرانی از سوی دولت لاپاز، گفته کشورش به فناوری پیشرفته پهپاد‌های ایران برای تامین امنیت مرز‌های خود نیازمند است.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
در ابتدای دولت یازدهم، رییس‌جمهور با دریافت نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که از وضعیت حجاب ابراز نگرانی کرده بودند، دستور بررسی موضوع مسائل و راهکارهای مربوطه را همزمان در کمیسیون فرهنگی دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری صادر کرد.
یک تحلیلگر صهیونیست تنش‌های اخیر میان دولت آمریکا و کابینه نتانیاهو را مشابه یک جنگ سرد میان آنها توصیف کرد.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
به‌رغم گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره مختومه اعلام شدن پرونده یکی از سه مکان ادعایی آژانس، رافائل گروسی روز گذشته در بیانیه مقدماتی خود در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ارزیابی آژانس درباره سایت مریوان همچنان پابرجاست.
پس از آنکه دولت چین ورود تراشه حافظه شرکت آمریکایی میکرون به صنایع کلیدی داخلی را به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع کرد، ارزش چند تراشه ساز کره جنوبی و چینی بالا رفت.
استرالیا اعلام کرد به دلیل نگرانی های امنیتی اپ تیک تاک را از روی تمام دستگاه های متعلق به دولت این کشور پاک می کند.
وزیر نیرو  گفت: با شروع فعالیت دولت سیزدهم تلاش شد از نگرانی مردم درباره تأمین آب و برق کاسته شود.
چند دولت در اروپا به دلیل نگرانی از دسترسی مقامات چینی به داده‌های حساس کاربران، استفاده از تیک تاک برای کارمندان خود را محدود کرده اند.
دولت آلمان در مقابل درخواست کمیسیونر حفاظت از داده این کشور برای حذف صفحه فیس بوک به دلیل نگرانی های امنیت اطلاعات واکنش نشان داد.
«جادوگر کرملین» نام رمانی است که به بررسی عملکرد درونی دولت ولادیمیر پوتینِ می پردازد.شایان ذکر است، که این رمان نگرانی‌هایی را درباره اینکه آیا این کتاب به دیدگاه مثبت مردم فرانسه درباره روسیه دامن خواهذ زد یا نه، دولت مردان فرانسه را با چالش جدیدی روبرو کرده ای است. مخالفان آن می‌گویند که این کتاب تصویری کاملا هوادارانه از پوتین را ارائه می‌دهد که ممکن است بر سیاست کشوری تاثیر بگذارد
محسن آرمین گفت: انتظاری که از سیستم باید داشت این است که پیش از هر چیز تصور خود را از نظام سیاسی و دولت و نقش آن عوض کند. متأسفانه تصور برخی، از دولت و کارکرد‌های آن، دولت ماقبل مدرن است.
نگرانی از موج مهاجرت صنایع اروپایی برای استفاده از یارانه‌های دولت امریکا و انرژی ارزان‌قیمت‌تر در خاک امریکا، باعث شده است که در ماه‌های گذشته مقام‌های متعدد اروپایی نسبت به ضرورت حمایت از صنایع اروپایی و حفظ بافت صنعتی اروپا اظهارنظر کنند.
مقام‌های اسرائیلی به سرعت از اظهارات بایدن مبنی بر پایان توافق هسته‌ای استقبال کردند، اما نهاد‌های امنیتی اسرائیلی با احتیاط نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان داده اند و سخنان بایدن را صرفا یک لغزش زبانی و نه بیانگر واقعیت تصمیم گیری دولت او قلمداد کرده اند. مقام‌های دولت امریکا به "هاارتص" گفته اند که به نظر می‌رسد علیرغم شرایط چالش برانگیز طی چند ماه آینده چرخشی قابل توجه در مذاکرات هسته‌ای رخ خواهد داد.
دولت ژاپن با اشاره به بخشی از نگرانی های امنیتی خود در شرق آسیا، درصدد افزایش بودجه دفاعی و نظامی خود است.
بنا به اعلام دولت نروژ، نگرانی های ناشی از تشدید جنگ در اوکراین، این کشور را به افزایش سطح آماده باش نظامی واداشته است.
نشریه پولیتیکو در گزارشی با اشاره به ادامه اعتراض‌ کارگران بخش نفتی فرانسه نوشته هم‌اکنون مهمترین نگرانی دولت فرانسه گسترش این اعتراض‌ها به بخش‌های دیگر اقتصاد است.
سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان امروز اعلام کرد: درگیری های مرزی میان دو کشور تاجیکستان و قرقیزستان مایه نگرانی افغانستان است.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش و اقدامات دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه اقتصادی، ابراز امیدواری کرد از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و اوایل سال آینده به رونق اقتصادی دست یابیم.
می‌توان گفت که نمی‌توان از دولت فعلی انتظار حل مسئله معیشت را داشت. به هر حال مردم تحمل می‌کنند و هزینه آن را می‌پردازند؛ اما نگرانی مردم تنها مسائل زمان فعلی نیست؛ بلکه آینده را روشن نمی‌بینند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، حل موضوعاتی چون اشتغال، مسکن، هویت‌سازی ملی و جلوگیری از سیاه‌نمایی رسانه ای، سبب افت چشمگیر مهاجرت نخبگانی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ