جمهوری اسلامی نوشت: دیدیم که پیشانی پینه بسته هم می‌تواند ابزاری برای خیانت باشد، دیدیم که سوابق انقلابی گری هم می‌تواند وسیله‌ای برای فریب باشد، دیدیم که تندروی و توسل به شعار‌های دوآتشه علیه این و آن هم می‌تواند پوششی برای چهره‌های دست آموز دشمنان باشد و دیدیم که شعار‌های آتشین علیه قدرت‌های خارجی دادن و مخالفت با برجام و اف‌ای‌تی‌اف هم می‌تواند راهی برای جلوگیری کردن از پیشرفت کشور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما می‌توانید این غذا را داخل تابه دو طرفه و یا به سیخ بزنید روی زغال تهیه کنید، با این مقدرا شما ۸ عدد کوبیده مرغ دارید و می‌توانید برای نرم شدن کوبیده مرغ از کمی کره یا دنبه استفاده کنید.
روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
یک تشابه چهره جالب در تمرین تیم سپاهان باعث شد تا بازیکن جوان و ملی پوش این تیم مورد توجه عکاسان و رسانه ها قرار بگیرد.
حضور پنج بازیکن فصل قبل آلومینیوم در نساجی مازندران یکی از نکات جالب توجه نقل و انتقالات است.
بادمجان‌ها را با گوشت کوب یا غذاساز به طور کامل له و به تابه اضافه می‌کنیم، سپس مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه اضافه می‌کنیم و بادمجان‌های له شده را به خوبی تفت می‌دهیم تا آب اضافی موجود در تابه تبخیر شود.
یافته‌هایی به ما می‌گوید که چگونه عنکبوت می‌تواند فورا اسپیدروئین‌های خود به یک نخ جامد تبدیل کند. هم چنین، تحقیقات نشان داد که چگونه طبیعت از همان سازوکاری استفاده می‌کند که می‌تواند پروتئین‌های مغز را سمی کند تا برخی از شگفت انگیزترین ساختار‌های خود را ایجاد نماید. تشابه شگفت‌انگیز بین ریسندگی ابریشم عنکبوت و الیاف سمی برای انسان می‌تواند روزی به سرنخ‌های جدیدی در مورد نحوه مبارزه با اختلالات عصبی منجر شود.
وجه تشابه جالب مردان و زنان سپاهان در فصل گذشته فوتبال ایران.
مربی برزیلی پرسپولیس تشابه جالبی از بازی دربی فوتبال ایران دارد.
بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
تابه حال شده است که نتوانید در اوج زمان خستگی بخواب فرو بروید و یا در تخت خواب خود، نتوانید به خواب فرو بروید.
لائوتارو مارتینز، ستاره خط حمله اینتر، معتقد است که اتحاد مهمترین عاملی بود که باعث شد این تیم به دیدار پایانی چمپیونزلیگ راه یابد.
وینیسیوس و رودریگو امیدهای گلزنی امشب رئال مادرید به منچسترسیتی هستند اما جالب اینکه دو گل اخیری که سیتی دریافت کرده توسط دو نفری به ثمر رسید که اسم‌شان وینیسیوس و رودریگو بود.
وقتی سیب زمینی‌ها نرم شدند و آبی در ماهیتابه نبود در تابه را برداشته و روغن باقیمانده را اضافه کنید، حرارت را بیشتر کنید و به مدت ۸-۶ دقیقه یا تا زمانی که روی سیب زمینی‌ها طلایی و برشته شود پخت سیب زمینی را ادامه دهید. سپس با جعفری خردشده تزیین و سرو کنید.
رشد سریع مکزیکوسیتی ناشی از افزایش تند جمعیت تحت‌تاثیر موج‌‌‌های مهاجرت دهه‌‌‌های اخیر، بارگذاری گسترده مسکن در حومه و بزرگ‌تر شدن حومه که به تحریک حاشیه‌‌‌نشینی و افزایش جمعیت شهرهای اطراف مکزیکوسیتی منجر شده است و نیز غلط از آب درآمدن تحلیل‌‌‌هایی مبنی بر اینکه مخاطرات طبیعی تهدید‌آمیز برای ساکنان مکزیکوسیتی آنها را به مهاجرت معکوس وا می‌دارد، اما در عمل جذابیت سکونت در شهرهای بزرگ آن‌‌‌قدر بود که چنین نشد؛ همه و همه از وجود تشابه میان تهران و مکزیکوسیتی به شمار می‌‌‌آید.
فدریکو دی‌مارکو، گلزن اینتر مقابل یوونتوس به تشابه شیوه گلزنی‌اش با لیونل مسی واکنش نشان داد.
این غذای خوشمزه در تابه تهیه می‌شود و شما می‌توانید به همراه یک پلو خوشمزه یا سس گردو که در انتهای پست به شما آموزش داده شده است تهیه کنید.
اگر دوست دارید می‌توانید پیراشکی را داخل تابه سرخ کنید و یا اگر دوست دارید پیراشکی کم کالری داشته باشید داخل فر قرار دهید.
مینی پیتزا تابه‌ای همان طور که از نام این غذا پیداست در تابه دو طرفه تهیه می‌شود و بافت بسیار نرمی دارد. در تهیه خمیر این مینی پیتزا از خمیرمایه فوری استفاده می‌شود که دیگر نیازی به عمل آمدن ندارد و خیلی راحت‌تر می‌توانید تهیه کنید.
ژوائو ویکتور گومز دا سیلوا، بازیکن برزیلی بسکتبال آماتور، به خاط شباهت نامش با یک فوتبالیست 350 هزار یورو دریافت کرده است.
برای تهیه پلو بندری خوشمزه ابتدا پیاز‌ها را نگینی خرد کنید و سپس در یک تابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید، وقتی روغن گرم شد، پیاز‌ها را در آن بریزید و تفت دهید تا طلایی رنگ شوند.
مرد سالخورده که به خاطر بی‌توجهی‌های همسرش او را با تابه به قتل رسانده است به سه سال زندان محکوم شد
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال متحمل شکست شد تا تعداد تیم های بدون شکست در این فصل به ۳ تیم کاهش یابد.
پیراهن دوم فصل بعد بارسلونا به رنگ سفید خواهد بود و این قضیه به خاطر تشابه با رنگ پیراهن رئال مادرید، از همین حالا جنجالی شده است.
در تیتراژ این سریال نام امیر ابیلی به عنوان سرپرست نویسندگان درج شده است. ابیلی در مهمترین پروژه‌های سال‌های اخیر سیما حضور فعالی داشته است، فردی که با عنوان منتقد سینما در برنامه‌های مختلف تلویزیونی مطرح شده و از نخستین‌ فعالیت‌هایش می‌توان به حضورش در برنامه برنده باش به عنوان طراح سئوالات اشاره کرد. این برنامه با حکم مراجع عظام به علت تشابه فعالیت با قمارهای مدرن مدیایی تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ