شما می‌توانید این غذا را داخل تابه دو طرفه و یا به سیخ بزنید روی زغال تهیه کنید، با این مقدرا شما ۸ عدد کوبیده مرغ دارید و می‌توانید برای نرم شدن کوبیده مرغ از کمی کره یا دنبه استفاده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه بستنی یخی موهیتوی خوشمزه در ابتدای کار قسمت سبز رنگ لیمو ترش‌ها را با دندانه‌های ریز رنده، رنده می‌کنیم. در ادامه آب و شکر را درون یک قابلمه مناسب می‌ریزیم و قابلمه را روی حرارت متوسط می‌گذاریم.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های مهم ترکی است که با به کار بردن یکسری ترفند هنگام پخت دلمه برگ مو لذیذتری خواهید داشت.
در ماه محرم و صفر بیشتر مردم کشور‌های مسلمان مشغول عزاداری و نذری هستند و انواع و اقسام نذری‌ها را برای نهار یا شام یا صبحانه پخش می‌کنند.
در تهیه و پخت گوشت در این غذا باید از پیاز فراوان و خلالی شده استفاده کنید تا طعم و مزه فوق العاده‌ای داشته باشد و گوشت و پیاز را به صورت لایه‌ی روی هم بریزید و داخل قابلمه قرار دهید و آب اضافه نکنید.
مرغ شکم پر گیلانی با مواد ترش و سبزی معطر تهیه می‌شود. اما نوع سبزی‌های محلی و خوش عطر آن با مازندران متفاوت است.
فوت و فن خورش قیمه؛ در این مطلب می‌توانید مهمترین نکات تهیه خورشت قیمه را یاد بگیرید.
فوندو یک واژه فرانسوی می‌باشد که به معنی ذوب شده و یا حل شده است و این واژه فرانسوی به غذایی که سوسیسی است و شامل پنیر ذوب شده است که به همراه مکعب‌های نان داخل پنیر ذوب شده سرو می‌شود.
خوراک لوبیا شاید در ظاهر یک خوراک ساده به نظر برسد، ولی برای این که مثل بیرون یا مدل‌های بازاری تهیه کنید باید یک سری نکات را رعایت کنید.
کوکی کلاسیک یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه است.
صدمین دربی تهران، به نوعی یکی از حساس‌ترین مسابقه‌ها در تاریخ این رقابتها بود، رقابتی که گل‌محمدی در آن به رستگاری رسید و همراه شاگردانش توانست پرسپولیس را به صدر جدول بازگرداند.
علاقه نشان ندادن بچه‌ها به خوردن میوه و آبمیوه از جمله معضلات پدر و مادرهاست؛ در حالی که شما می‌توانید میوه‌ها و آبمیوه‌ها را در قالب بستنی یخی به خوردشان بدهید.
فریز کردن خوراکی‌ها نکات زیادی دارد، بسیاری از آن‌ها امکان فریز ندارند، چون کیفیت‌شان حفظ نمی‌شود و در بقیه موارد هم رعایت نکات زیادی ضروری است.
برای شیرینی درست‌کردن باید حالتان خوب باشد؛ با بی‌حوصلگی و بداخلاقی شیرینی‌های خوبی نخواهید پخت. پس لبخند بزنید و پیش‌بند‌هایتان را ببندید.
ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول کامیون کشنده فوتون H4 و کامیون کشنده فوتون اتوماتیک H5 از چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
برای تمیز کردن لوستر برنجی کثیف، از محلول مایع ظرفشویی و آب گرم استفاده کنید. محلول را با یک دستمال نرم روی سطح لوستر پخش کنید و پس از شست و شو، با دستمالی تمیز آن را پاک کنید.
این کیک خوشمزه با بافتی نرم و اسفنجی مناسب برای جشن و مهمانی‌های خانم‌های با سلیقه است.
سَمَنو از جوانه گندم و آرد درست می‌شود. ریشه پخت این دسر شیرین و خوشمزه به خراسان برمی‌گردد. از سمنو به عنوان برکت زمین یاد و در بهار به عنوان یکی از سین‌های سفره هفت سین پخته می‌شود.
این کیک خوشمزه با بافتی نرم و اسفنجی مناسب برای جشن و مهمانی‌های خانم‌های با سلیقه است.
کتلت مرغ و گوشت مخلوط یکی از کتلت‌های بسیار خوشمزه و لذیذ می‌باشد که از ترکیب مرغ و گوشت چرخ شده تهیه می‌شود و شما می‌توانید این کتلت خوشمزه را برای شام یا نهار به همراه سیب زمینی سرخ کرد و نان تازه میل کنید.
در این مطلب می‌توانید مهمترین نکات تهیه خورشت قیمه را یاد بگیرید و از آن برای خوشمزه‌تر شدن غذای خود استفاده کنید.
برای درست کردن یک کباب کوبیده عالی به نکات زیر دقت کنید.
ممدریش و اکبر مشتی و مش محمدعلی از بنیانگذاران بستنی سنتی در تهران بودند و مرحوم محمد صالحی معروف به مش ممد آب بند، از آن‌ها فوت و فن بستنی درست کردن را آموخت و اولین کسی بود که از سال ۱۳۱۰در شمیران بستنی درست کرد. برای همین به او مش ممد آب‌بند می‌گفتند.
در این مقاله به طور مفصل به عملکرد لیورپول در فصل جاری می پردازیم و به نقاط قوت و ضعف و آمارهایی که از خود تا اینجای کار ثبت نموده اند اشاره میکنیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتراضات اخیر و با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و فوت مهسا امینی و حجاب دستاویزی برای رسیدن دشمنان به منابع ایران است، توضیح داد: مهمترین وظیفه و ماموریت معلمان این است که با کمک اولیا برای تحصیل و تربیت دانش آموزان گام‌های موثری بردارند چرا که دشمنان متوجه شده اند ایران در فن آوری اطلاعات علمی، رشد جهانی داشته و می‌خواهند کاری کنند که دانش آموزان از مسیر تحصیل منحرف شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ