روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستانی یزد ضمن اعلام جرم نسبت به یک بلاگر، تاکید کرد: هنجارشکنی‌های فرهنگی و اجتماعی در هیچ قالبی پذیرفتنی نیست
این مردان ۱۹ و ۴۷ ساله ساکن کانتون "واله" سوئیس، اول اکتبر با سفر به برن در تظاهرات شرکت داشتند. آن‌ها از نرده‌های سفارت بالا رفتند و پرچم جمهوری اسلامی را پایین کشیدند.
در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع از سوی شقایق دهقان بازیگر سال‌های گذشته تلویزیون، دادستانی تهران علیه وی اعلام جرم کرد.
معاون دادستان کل کشور از اعلام جرم علیه ۴۸ شرکت دولتی در خصوص استنکاف از اجرای تکالیف قانونی ارتقاء بهره‌وری خبرداد.
در پی عدم ارائه مستندات از سوی مدیرعامل روزنامه جهان صنعت، دادستانی تهران، علیه این روزنامه اعلام جرم کرد.
دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت اعلام جرم کرد.
دادستان مینودشت گفت: ۵ نفر از مدیران جهاد کشاورزی، شهرستان مینودشت هم که از سال ۹۵ تاکنون در این سمت بودند برای توضیح درباره چرایی اعلام جرم نکردن تخلف‌های ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه به دادسرا احضار شده‌اند.
ایوانکا ترامپ رگفت: من از همه صدا‌ها در صحنه سیاسی که حمایت و نگرانی خود را اعلام کرده اند تشکر می‌کنم.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا می گوید اعلام جرم علیه دونالد ترامپ به چالش های آمریکا در داخل و خارج می افزاید.
هیأت منصفه عالی منهتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به جرم پرداخت حق السکوت متهم کرد. ترامپ نخستنی رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری متهم می‌شود.
ترامپ اولین رئیس جمهور سابق آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری - به دلیل پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن - متهم می‌شود.
دادستان بندر امام: با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای افراد خاطی در این برنامه بیان کرد: همچنین برای فردی که افراد حاضر را تهییج و اقدام به فیلم‌برداری کرده است نیز اعلام‌جرم شده است و پرونده قضایی تشکیل می‌گردد.
ایلام- دادستان مرکز استان ایلام گفت: جرم «رسول کریمی» حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر بوده است و او در دادگاه به ۲۵ سال حبس محکوم شده بود.
دادستان تهران گفت: در خصوص توییت‌های زیباکلام و منصوری درباره بدحالی دختران دبیرستانی که توسط این دادستانی اعلام جرم شده بود، نامبردگان به دادسرا احضار شدند.
مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد گفت: در چند روز گذشته برای یکی از خودروسازان کشور به سبب عدم رعایت استاندارد، حکمی مبنی بر جریمه نقدی و فراخوان بازگشت خودرو صادر شد.
دادستان تهران گفت: گفت در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
رییس سازمان غذا و دارو ادامه گفت: برخی پلتفرم‌هایی که اقدام به فروش آنلاین دارو می‌کنند، این پلتفرم‌ها مجوزی ندارند؛ بنابراین یک بستر غیر مجاز دارد داروی غیرمجازی را عرضه می‌کند. هیچکس نمی‌داند آنچه به عنوان دارو از پلتفرم‌های اینترنتی خریداری می‌کند، مجاز است یا خیر؟
حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری اعلام کرد: مرتکبین جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور چنانچه تا شش ماه دیگر موفق به استرداد مال و پرداخت بدهی شوند مشمول عفو اخیر قرار خواهند گرفت
چرا حرام‌های دیگر را مانع نمی‌شوید یا حتی انجام می‌دهید؟ نخواندن نماز، نگرفتن روزه و... را چرا اجباری نمی‌کنید؟ یا اصلا چرا ربا می‌گیرید که بدترین حرام است؟ چرا دروغگویی را جرم اعلام نمی‌کنید که گناه کبیره است؟ غیبت را چه خواهید کرد؟ همه اینها هم مشهود است.
در ادامه افزایش تنش بین پکن و و اشنگتن، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد ۱۳ شهروند چینی را به اتهامات امنیتی متهم کرده است.
مدعی‌العموم به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن علیه برخی از سلبریتی‌ها اعلام جرم کرد.
مدعی‌العموم به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن علیه برخی از سلبریتی‌ها اعلام جرم کرد.
رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: به تازگی طرحی در ورودی بوستان‌ها در حال اجرا است که از ورود سگ به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود و این طرح در بیشتر بوستان‌های پایتخت در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ