بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
پلیس سوئیس از کشف جسد یک کوهنورد در دامنه قله مترهورن رشته کوه آلپ خبر داد.
یک اتفاق عجیب در فاصله چند دقیقه تا شروع دیدار ایران و فرانسه بازیکنان و اعضای دو تیم را متعجب کرد.
رعدوبرق شدید باعث توقف بازی دو تیم فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن در نیمه دوم شد.
نیمکت نشینان دو تیم ایران و فلسطین پس از گل تساوی آریا برزگر در واپسین ثانیه‌های مسابقه با یکدیگر درگیر شدند.
دیدار تیم‌های سپاهان و نماینده هند در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا برگزار نمی‌شود!
بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
سرمربی ایرانی تیم ملی عراق توضیحاتی در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از حضورش در این کشور داد.
سامان قدوس در پایان دیدار برنتفورد و لیورپول در رختکن از محمد صلاح درخواست پیراهنش را کرد که با جواب منفی ستاره مصری لیورپول مواجه شد.
در جریان بازی دیروز بارسلونا و اتلتیکو اتفاق عجیبی در نوکمپ رخ داد و یک هوادار مسن اتلتیکو با برخورد بسیار بد هواداران بارسلونا روبه‌رو شد.
یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه امشب به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
در لیگ برتر سوئیس، سرمربی تیم سیون به مدت هفت روز از کارش برکنار شد و مدیرعامل باشگاه جانشین او شد!
تیم های ذوب آهن و مس کرمان اولین بازی هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.
احتمال داشت بهترین تیم قطری لیگ قهرمانان با وجود زدن سه گل از آسیا کنار برود.
باشگاه اورتون به دلیل تهدیدات خطرناک هواداران این تیم، مانع از حضور اعضای هیئت مدیره برای تماشای بازی با ساوتهمپتون شده است.
یکی از مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور با حاشیه‌ای عجیب همراه بود.
به دلیل ورود دیرهنگام سفیان امرابط به درون زمین، بازی مراکش و کرواسی در نیمه دوم با تأخیر شروع شد.
اتفاقی که سال گذشته برای کامران قاسمپور رخ داده بود، امسال توسط رحمان عموزاد بازهم در تیمی که رضا یزدانی سرمربی آن بود، تکرار شد.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
شب گذشته در برنامه پخش زنده ویژه جام جهانی شبکه تیک اسپورتس آرژانتین، دسته‌ای از هواداران آلبی سلسته، علیه فرانسه و کیلیان امباپه شعارهایی توهین آمیز سر دادند.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ