وقتی سیب زمینی‌ها نرم شدند و آبی در ماهیتابه نبود در تابه را برداشته و روغن باقیمانده را اضافه کنید، حرارت را بیشتر کنید و به مدت ۸-۶ دقیقه یا تا زمانی که روی سیب زمینی‌ها طلایی و برشته شود پخت سیب زمینی را ادامه دهید. سپس با جعفری خردشده تزیین و سرو کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
طرز تهیه یک غذای فوری با دو عدد سیب زمینی را در این گزارش مشاهده می کنید.
جگر مرغ سرشار از آهن است و نقش بسیار مهمی در بهبود روند بیماری‌های مختلف دارد، زیرا برای مبارزه با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت استخوان‌ها گزینه بسیار خوبی می‌باشد و می‌توانید در برنامه هفتگی خود این غذا را تهیه کنید.
دمی عدس شبیه به عدس پلو خودمان است با کمی تغییرات که قرار است بجای گوشت و مرغ از سیب زمینی مکعبی و رب استفاده کنید. می‌توانید برای خوشمزه‌تر شدن دمی از آب گوشت یا عصاره مرغ نیز استفاده کنید.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
شما می‌توانید به دلخواه ار کالباس یا سیب زمینی استفاده کنید و این پیتزای خوشمزه را بدون نیاز به فر در خانه تهیه کنید.
کریسپی سیب زمینی و مرغ یکی از انواع خوشمزه فست فودهاست که از ترکیب سیب زمینی و مرغ پخته و ادویه‌های طعم دهنده تهیه می‌شود.
دمپختک گوجه و سیب زمینی یکی از غذا‌های اصیل ایرانی است که عطر و طعمش شما را به یاد زمان قدیم و دوران کودکی می‌اندازد. طرز تهیه این پلو بسیار راحت است و نکته‌ی بسیار مهم این غذا، کم‌هزینه بودن آن است.
طرز تهیه کوکو سیب زمینی را با کمی تفاوت در آن مشاهده کنید.
پکوره یا پاکوره همان طور که مشخص است از سیب زمینی آبپز شده استفاده می‌شود و طعم بی نظیری دارد و بیشتر در شهر‌های جنوبی کشور تهیه می‌شود.
سالاد فتوچینی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب فتوچینی با سیب زمینی، خیارشور، هویج، فلفل، ذرت و... تهیه می‌شود.
گراتن مرغ و سیب زمینی یکی از انواع غذاهای مدرن و مجلسی است که از ترکیب سیب زمینی با مرغ، قارچ، پنیر پیتزا و سس بشامل تهیه می‌شود.
توپک سیب زمینی و تن ماهی یکی از انواع خوشمزه فست فودهاست که ظاهر زیبایی دارد و از ترکیب سیب زمینی با تن ماهی، تخم مرغ، سس مایونز و... تهیه می‌شود.
پیراشکی گوشت با سیب زمینی یکی از روش‌های بسیار خوشمزه برای تهیه یک پیراشکی خانگی با خمیر پیراشکی آماده است.
پوره سیب زمینی یک غذای بسیار آسان، خوشمزه و در عین حال ارزان است که به دلیل داشتن سیب زمینی، کره و شیر بسیار مقوی است.
کوکوی تره یک غذای نونی سبک برای ناهار یا شام است که در بین گیاهخواران محبوبیت زیادی دارد.
یکی از پرطرفدارترین پیش غذا‌ها در تمام دنیا سیب زمینی تنوری است. سیب زمینی تنوری را می‌‎توان با انواع سس و دیپ‌ها سرو کرد. در این مطلب با طرز تهیه سیب زمینی تنوری در مایکروفر آشنا می‌شوید.
نان شکم پر یکی از انواع نان‌های خوشمزه پیتزایی است که داخل آن با موادی مانند سیب زمینی و پنیر پیتزا پر می‌شود و بسیار خوشمزه است.
سالاد سیب زمینی سرخ کرده یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب سیب زمینی سرخ کرده با پیاز، جعفری، شوید، روغن زیتون و... تهیه می‌شود.
سالاد آلمانی معروف به سالاد کوکتل یکی از انواع سالادهای سرد و خوشمزه است که از ترکیب سوسیس با سیب زمینی و تخم مرغ آبپز، خیارشور، زیتون و... تهیه می‌شود.
سالاد سیب زمینی تنوری یکی از انواع سالادهای گرم است که به دلیل داشتن سیب زمینی، ژامبون و شوید در ترکیباتش یک غذای کامل و مغذی محسوب می‌شود.
سالاد سیب زمینی با شوید یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب سیب زمینی با شوید و سایر سبزیجات تهیه می‌شود و یک پیش غذای مقوی است.
سیب زمینی شکم پر یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که در آن شکم سیب زمینی را با مواد پخته شده و پنیر پیتزا پر می‌کنند.
سیب زمینی تنوری نوعی غذای فست فودی است که در آن سیب زمینی را با روغن سرخ نمی‌کنند؛ بلکه سیب زمینی مزه‌دار شده را داخل فر برشته می‌کنند که طعم بسیار دلچسبی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ