وجه تشابه جالب مردان و زنان سپاهان در فصل گذشته فوتبال ایران.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
کیهان نوشت: پژوهشگران اواخر جولای به کی‌یف سفر کردند و به بررسی لاشه‌های دو پهپاد تهاجمی پرداختند که در نبرد‌های جنوب شرق اوکراین به کار گرفته شده بودند. هر دوی اینها، ظاهرا پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ ایران بودند، اما ماژول‌های الکترونیکی که در آن‌ها نصب شده، پیشتر در پهپاد‌های ردیابی روسیه کشف شده بود.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
سرمربی تیم ملی می‌گوید که هدف‌گذاری او فوتبال تهاجمی است اما باید ضعف‌های تیم را پیدا کنند.
موشک خالی و بدون شعار موشکی بود که توجیه آن در میان ملت‌ها منطق تدافعی داشت. اما نوشتن آن شعار روی موشک، آن را به ابزار تهاجمی تبدیل کرد. آن‌هم در شرایطی که دنیا در سمت ایران ایستاده بود و اسرائیل را نکوهش می‌کرد که چرا با توافق هسته‌ای مخالف است. درست در شرایطی که اسرائیل منزوی بود و نیاز داشت حرکت و اقدامی به کمک آن‌ها بیاید تا پروژه «امنیتی‌سازی» از پرونده ایران را در جهان تقویت کند.
پژو آنقدر تغییر نکرد که این شرکت طراحی مجدد کامل لوگوی نمادین شیر خود را انجام داد. شیر تنومند از بین رفته است و به جای آن یک سپر جدید با علامت کلمه پژو و یک سر شیر تهاجمی (اما همچنان مینیمالیست) قرار دارد.
استقلال اگر چه این فصل قهرمان لیگ برتر نشد اما در فاز تهاجمی بهترین تیم لیگ برتر بود، به این خاطر که 52 گل در 30 بازی به ثمر رساند که بالاترین آمار است.
تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که به سرطان مثانه مبتلا می‌شوند، سنی بالاتر از ۵۵ سال دارند. سرطان مثانه در اکثریت قریب به اتفاق بیماران معمولاً زمانی که تشخیص داده می‌شود، خطرناک نیست، اما امکان تهاجمی شدن آن وجود دارد.
اهداف محدود و عدم‌تعهد کامل، تلاش‌های جنگ واشنگتن را محکوم به شکست کرد. ایالات متحده توانایی محاصره با زیردریایی‌های تهاجمی و نیروی هوایی را دارد. چنین جنگ اقتصادی‌ای بی تردید به ایالات متحده آسیب می‌رساند؛ اما در طولانی مدت چین را ویران می‌کند. این جوهر بازدارندگی است.
تراکتور روز گذشته با حمایت تماشاگران پذیرای تیم آلومینیوم بود و می کوشید با ارایه بازی تهاجمی به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند اما در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
مدافع تیم فوتبال تراکتور معتقد است تساوی برابر گل‌گهر، نتیجه عادلانه‌ای بوده است.
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
فیل‌ها با توجه به گیاه خوار بودنشان حیوان‌های تهاجمی نیستند در صورت درگیری بیشتر در قالب دفاعی قرار می‌گیرند. شیری درنده که فیل را لقمه بزرگ و چرب و نرمی یافت به تنهایی به او حمله کرد، اما نتوانست حریف فیل مقاوم شود.
ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس شورای عالی فضای مجازی مسدود شدن دامنه دات‌کام و تغییر این دامنه در سایت‌ها به دات‌آی‌آر را اقدام تهاجمی و تحریمی تعدادی از کشور‌های اروپایی خواند و گفت: «این اتفاق مربوط به خارجی‌ها است و ما خبر نداریم که چه زمانی دامنه دات‌کام مسدود می‌شود. اما چاره‌ای نداریم به‌جز اینکه اگر این اتفاق افتاد، به‌سرعت دامنه دات‌آی‌آر را جایگزین کنیم.»
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت اما برای بزرگ‌ترین افزایش هفتگی خود در بیش از هشت ماه گذشته تعیین شد زیرا داده‌های ایالات‌متحده مبنی بر کاهش نرخ تورم امیدها را تقویت کرد که فدرال رزرو افزایش نرخ های تهاجمی خود را کاهش دهد.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
تیم فوتبال تراکتور امروز شکست پر گلی را مقابل سپاهان، متحمل شد.
انتظار می‌رفت جیدن سانچو و مارکوس رشفورد، ۲ بازیکن فاز تهاجمی یونایتد به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در این هفته‌ها از خود نشان داده‌اند در جمع مهره‌های دعوت شده قرار بگیرند، اما اینطور نشد
استقلال در دیدار با نساجی همانند دیدار پیکان رو به جلو و تهاجمی بازی کرد اما این بار از خلق موقعیت های خطرناک 3 بار به گل رسید.
اگرچه آمریکا و غرب از حمله روسیه به اوکراین و رهبری پوتین در روسیه انتقاد کرده‌اند؛ اما خواستار «تجزیه» روسیه نشده‌اند؛ بدتر از آن، خواستار اقدامی تهاجمی علیه روسیه (اقدام مستقیم نظامی) علیه مسکو نشده است که می‌تواند تنش‌های هسته‌ای را بدتر کند.
رییس قوه مقننه گفت: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران برقراری صلح و ثبات و دفاع از مستضعفان بوده و به دنبال کشورگشایی نیستیم، اما برای هر شرارت و تهاجمی، پاسخی محکم داریم لذا حرکت صنایع دفاع، حرکتی امیدبخش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ