حضور پنج بازیکن فصل قبل آلومینیوم در نساجی مازندران یکی از نکات جالب توجه نقل و انتقالات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاس تهران پس از سال‌ها احیا شده و قرار است در مسابقات لیگ دسته دوم فصل پیش رو حضور داشته باشد.
10 ملی‌پوش کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شدند، بزرگترین سوغاتی که حضور در مراحل مختلف چرخه و میدان‌های داخلی و خارجی برای کشتی داشت، حذف نگاه سلیقه‌ای سرمربی و فدراسیون بود.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
رشید مظاهری که با عقد قراردادی راهی نساجی شد، باید زیر دست یکی از بهترین گلرهای تاریخ لیگ برتر همکاری کند.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، با پیراهن مسی در محله های قدیمی بوئتوس آِیرس قدم زد.
رضا عنایتی سبک بازی در هوادار را با خود به تیم امید نمی آورد و با یک سبک جدید مهیای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا می شود.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
به دنبال دستور حضور بیشتر نظامیان در مسجد الاقصی و ادامه تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حرم ابراهیمی به بهانه عید پسح، فلسطینی‌ها نیز مبارزه مسلحانه را افزایش داده‌اند.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به آمریکایی ها اجازه نمی دهیم به بهانه های مختلف حتی در یک وجب از خاک سرزمین ما حضور داشته باشند.
هافبک ازبکستانی با وجود قرار گرفتن در لیست مازاد اما همچنان در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند.
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
کمیته داوران ایران با این بهانه که حضور فغانی به‌عنوان نفر اول لیست بین‌المللی فرصت را از داوران دیگری، چون موعود بنیادی‌فر می‌گیرد؛ او را از لیست کنار گذاشت.
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد به دلیل حضور ناوهای جنگی چین در اقیانوس آرام، این کشور حضور نظامی خود را در منطقه افزایش می دهد.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی جهان بر حساسیت و سختی این دوره از رقابت ها تاکید کرد اما در عین حال گفت: دنبال بهانه نیستیم و با جام قهرمانی بازمی‌گردیم.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: ما برای اجرای قانون و تعهدی که به برگزاری مسابقات داشتیم، سفری طولانی به استرالیا داشتیم که 3 میلیارد تومان برای ما هزینه داشت؛ استرالیا هم باید به وظایف خود عمل کند و برای حضور در ایران بهانه نیاورد.
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و فواد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به تبیین بیانات مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر پرداختند.
ماموریت حافظ صلح ناتو در کوزوو از آمادگی این ائتلاف نظامی برای تشدید حضور خود در این کشور خبر داد.
شب گذشته با یک روز تأخیر و به بهانه روز جهانی داور، طی مراسمی با حضور داوران مطرح ایران از داوران استان تهران قدردانی شد.
در حالی که بحث ورود زنان تماشاگر به استادیوم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان داغ شده است و مسوولان مدام آماده نبودن زیرساخت‌ها را بهانه می‌کنند، در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه امکانات مهیا شده و خانم ها همراه همسر و فرزندان روی سکوها مشغول تماشا شده اند
دولت آمریکا به بهانه ادعای حضور سرکرده القاعده در کابل اعلام کرد قصد آزاد کردن منابع مالی مسدودشده بانک مرکزی افغانستان را ندارد.
لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید
دیدار تیم های فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آنچه همدردی با مردم آبادان و بازماندگان حادثه تلخ متروپل خوانده شد، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
فدراسیون جهانی توصیه کرده با آغاز فصل جدید، زنان ایرانی همانند مردان تماشاگر بازی‌های لیگ برتر باشند. گفته می‌شود لحن نامه دستوری نیست، اما احتمالا لیگ برتر ۲۲ به بهانه کرونا بدون تماشاگر می‌شود تا تکلیف این مساله مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ