تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال متحمل شکست شد تا تعداد تیم های بدون شکست در این فصل به ۳ تیم کاهش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس ویتنام با اشاره به قدمت ۵۰ ساله روابط ایران و ویتنام، روحیه استقلال‌طلبی و حق‌خواهی را وجه مشترک ملت‌های دو کشور عنوان کرد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل دورتموند به انتقاد شدید از شاگردانش پرداخت.
شهروندانی که در طرح جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خرید خودرو، متقاضی محصولات بهمن موتور بوده و بر مبنای نوبت‌دهی وزارت صمت موعد تحویل آنها شهریور اعلام شده، فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند.
بهمن موتور، زمانبندی تکمیل وجه مشتریان خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد.
جزئیات تکمیل وجه مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد
مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: برداشت وجه نقد از خودپردازها هیچ کارمزدی نداشته و کارمزد وجه نقد در صورتی است که از یک شعبه بانک دیگر پول دریافت کنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط میان ایران و آمریکای لاتین بر اساس آرمان‌های مشترک روز به روز افزایش پیدا کرده است، گفت: تقویت روابط میان کشورهای مستقل یکی از راه های خنثی کردن تحریم هاست.
وجه تشابه جالب مردان و زنان سپاهان در فصل گذشته فوتبال ایران.
لائوتارو مارتینز، ستاره خط حمله اینتر، معتقد است که اتحاد مهمترین عاملی بود که باعث شد این تیم به دیدار پایانی چمپیونزلیگ راه یابد.
طبق اعلام وزارت اقتصاد، اخذ هر گونه وجه بابت صدور گواهی آموزش احکام کسب و کار صادره توسط اتحادیه صنفی تا زمان تصویب کاربرگ مربوطه غیرقانونی است.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از امکان برداشت وجه برای همه متقاضیان خرید خودرو خبر داد و گفت: حتی برای خودروهایی که این هفته تحویل داده می‌شود هم امکان برداشت وجه وجود دارد.
متقاضیان خرید خودرو از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.
امین قاسمی‌نژاد با تیزهوشی موفق شد سومین گل فصل خود را در مصاف با فولاد خوزستان ثبت کند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول توسط پارکبانان هم گفت: پارکبابانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند؛ بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند این مبلغ دریافت می‌شود به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای را ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است.
در غرب تهران کوچه‌ها هر کدام بر اساس هویت و کارکردی که داشتند نام‌گذاری می‌شدند حتی کوه‌ها و دره‌های حاشیه روستا نیز نام مشخصه و ویژگی خود را داشت.
طبق مصوبه مجلس، التزام به پرداخت وجه به برندگان مسابقات سوارکاری، تیراندازی و شمشیربازی و مسابقه با تانک، هواپیما و سایر ادوات جنگی که کاربرد نظامی و دفاعی دارد، مشمول جرائم قمار نمی‌شود.
رئیس اتاق اصناف ایران بر ضرورت تخصیص و پرداخت وجه وصولی یک در هزار تبصره ۲ ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم تاکید کرد.
علیرضا بیرانوند می‌گوید هیچ مصدومیتی ندارد و آماده جام جهانی است.
دامغان- سفیر کوبا در ایران با بیان اینکه مردم کشورهای ایران و کوبا دارای اشتراکات زیادی هستند، گفت: حق طلبی یکی از وجوه مشترک مردم این دو کشور محسوب می‌شود.
طبق مشوق های بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه برای دارندگان حساب های تجاری به صورت غیرحضوری از 100 میلیون تومان به 500 میلیون تومان افزایش یافت.
طبق بخشنامه بانک مرکزی برای رفاه بیشتر زئران اربعین، سقف برداشت وجه نقد در برخی استانها و نقاط مرزی غرب کشور تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
بازگشت آنی وجه به حساب مشتری|زیبال،همیشه دردسترس
بازگشت آنی وجه به حساب مشتری | زیبال، همیشه در دسترس
استانداران استان های کرمانشاه و ایلام و معاون امنیتی انتظامی استان خوزستان اعلام کردند از سفر به سمت مرزهای ایران و عراق خودداری کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ