لائوتارو مارتینز، ستاره خط حمله اینتر، معتقد است که اتحاد مهمترین عاملی بود که باعث شد این تیم به دیدار پایانی چمپیونزلیگ راه یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیمای X-۵۹ می‌تواند مسیر‌های سریع‌تر جدیدی را در سراسر ایالات متحده و حتی دنیا ایجاد کند. گرچه این که چه افرادی خواهند توانست از عهده هزینه‌های آن بربیایند یک مسأله جدا خواهد بود.
آمریکا شرکت‌هایی در روسیه، امارات متحده عربی و جمهوری آفریقای مرکزی را با ادعای درگیری آن‌ها در تجارت غیرقانونی طلا برای تامین مالی گروه واگنر و حفظ و گسترش قدرت نظامی این گروه از جمله در درگیری‌های نظامی در اوکراین و آفریقا را هدف گرفته است.
اسناد محرمانه امریکا که از طریق شبکه اجتماعی دیسکورد افشا شد، نشان می‌دهد سه ماه پیش از آنکه خطوط لوله نورداستریم منفجر شود، دولت بایدن از طریق یک متحد اروپایی مطلع شده بود که گروه کوچکی از ارتش اوکراین که مستقیما زیر نظر فرمانده کل نیرو‌های مسلح این کشور فعالیت می‌کنند، برای یک حمله مخفیانه برنامه‌ریزی کرده‌اند.
خبرها حاکی از آن است که یک گروه مقاومت جدید در کرانه باختری اعلام موجودیت کرده است.
به نظر می رسد یکی از بدنام ترین گروه های باج افزاری رایانه های مک متعلق به شرکت اپل را هدف گرفته اند.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
این درخواست رهبر کره شمالی در آستانه ورود یک ناو گروه تهاجمی نیروی دریایی ایالات متحده به منطقه شبه جزیره کره و برای مقابله با تهدیدهای آمریکا و کره جنوبی مطرح شده است.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به نامه اشاره کرده بودند.
یک گروه سرمایه‌گذاری قطری طی چند روز آینده برای خرید منچستریونایتد پیشنهاد خواهند داد و مطمئن است که هر رقیبی را در این راه شکست خواهد داد.
آیا مهاجم تیم تراکتور قصد جدایی از این تیم و پیوستن به تیم استقلال را دارد.
در پی حمله یک گروه مسلح به خودروی یک مقام سابق در کشور نیجریه، دست کم ۴ تن جان باختند.
وزیر امور خارجه ازبکستان امروز گفت: تشکیل یک گروه بین‌المللی برای مذاکره با طالبان ضروری است.
بنجامین پاوارد، مدافع راست تیم ملی فرانسه، روزهای دشواری را در ترکیب این تیم سپری می کند.
دولت جو بایدن در نظر دارد تا «گروه واگنر» روسیه را یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرده و از این طریق فشار بیشتری بر مسکو وارد کند.
محاکمه آخرین عضو یک گروه داعشی در ایران
متهم که ۱۶ سال داشت و ایرانی بود به جایگاه رفت و با ابراز ندامت از حضورش در گروهک تروریستی داعش گفت: من فریب خوردم، فکر کردم سوار ماشین‌های امریکایی می‌شویم و از زندگی‌مان لذت می‌بریم، اما همه حرف‌های‌شان دروغ بود. باور کنید خانواده‌ام نمی‌دانند من عضو این گروه شده‌ام. من وقتی به عضویت داعش در آمدم پشیمان شدم و آن‌ها من را یک ماه در چادر زندانی کردند، چون ایرانی بودم فکر می‌کردند جاسوس هستم. خیلی دنبال راه فرار بودم تا اینکه دستگیر شدم.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
دانشمندان با استفاده از ترکیبی از روش‌های جدید توالی‌یابی دی‌ان‌ای و ویرایش ژن، توانستند به طور قطعی نشان دهد که پروتئین Piezo۱ حامل این موارد و موارد دیگراست و با انجام این تحقیقات Er به عنوان یک گروه خونی جدید معرفی شد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند، خبر داد.
واعظ آشتیانی درباره توضیح فدراسیون در رابطه با اظهارت نمایندگان مجلس، گفت: مسئولان باید بررسی کنند که چرا این نامه ساعت ۵ در یک خبرگزاری منتشر می‌شود و چند ساعت بعد از آن به دست فدراسیون فوتبال می‌رسد.
فشار‌ها روی ایالات متحده در ساعات اخیر افزایش یافته است. از یک سو مشارکت کنندگان برجام پیشنهادات ایران را «بسیار حرفه‌ای و منطقی» توصیف، که توپ را در زمین آمریکا رها کرده است و از سوی دیگر رسانه‌های گروهی، خبرنگاران و ناظران بین‌المللی در انتظار پاسخ ایالات متحده در سایه فشار مقامات رژیم صهیونیستی هستند.
نحوه برگزای رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، توسط سازمان لیگ اعلام شد.
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...
هر پینه‌ای دستان پدر بسته، مجاهدتی بس بزرگ است برای آنکه ذره‌ای از لطافت دستان فرزندانش کاسته نشود؛ هر نگاه حسرت بار پدر به آنچه می‌خواسته و نخریده، تلاشی است برای آنکه چشمان فرزندان در برابر دستیابی به خواسته‌هایش برق بیشتری زند؛ هر میزان خمیدگی کمر پدر، محصول کوشش اوست تا فرزندانش سرفرازتر از قبل باشند؛ هر ساقه موی سپید پدر، نشانه‌ای از خیال ناآرامِ او در سال‌های متمادی بوده، تا خیالِ ما آرام گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ