رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرباس خطوط هوایی فرانسه که ۲۱۶ مسافر و ۱۲ خدمه را حمل می‌کرد، اندکی بعد از عبور از یک توفان بر فراز اقیانوس اطلس در نزدیکی دماغه سبز واقع در ۴۰۰ کیلومتری پایتخت برزیل ناپدید شد. بی‌نتیجه ماندن ردیابی‌ها این احتمال را مطرح کرد که هواپیما سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند. به دستور سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه) تیم بحران به سرعت تشکیل شد.
باز کردن در هواپیما در خطوط هوایی آسیانا کره جنوبی باعث وحشت و غش کردن برخی از مسافران شد. عامل این حادثه پس از فرود هواپیما بازداشت شد.
خطوط هوایی عربستان تاریخ استقبال از زائران خانه خدا و پروازهای بازگشت آنها را اعلام کرد.
در دوران ابتدایی صنعت هوانوردی در هواپیماهای با بال ثابت اولین وعده های غذایی ساندویچ، قهوه و کوکتل در پروازهای بین لندن و پاریس بود. برای مدت زمانی بسیار طولانی غذا در آن پروازها بسیار خسته کننده به نظر می رسید زیرا هیچ راهی برای گرم کردن مواد غذایی وجود نداشت.
سخنگوی رسمی خطوط هوایی عربستان از افزایش ظرفیت ناوگان هوایی این کشور برای انتقال زائران خانه خدا طی موسم حج امسال خبر داد.
میتل‌هولتسر در سال ۱۳۰۳ خورشیدی و آستانه سرنگونی سلطنت قاجاریه به ایران آمد. او از طرف شرکت هواپیمایی «یونکرس» مأموریت یافت تا خطوط هواپیمایی ایران را در دوره قاجار بررسی کند.
طبق اعلام مقامات خطوط هوایی کوبا، هواپیمای خطوط هوایی Southwest که از کوبا عازم فلوریدا آمریکا بود، پس از برخورد با پرندگان و بروز مشکل در موتور مجبور به بازگشت به هاوانا شد.
افراد مسلح یک هواپیمای اندونزیایی متعلق به خطوط هوایی Susi Air را ربودند و یک خلبان نیوزیلندی و ۵ نفر از مسافران آن را در استان پاپوآ غربی اندونزی به گروگان گرفتند.
این هواپیمای خطوط هوایی «لاتام» در باند فرودگاه ریودوژانیرو مشغول مسافرگیری بود که دسته بزرگی از زنبور‌های عسل روی بدنه بیرونی آن تجمع کردند و روی بال چپ در کنار یکی از موتور‌ها نشستند.
وزیر حمل و نقل آمریکا، برغم فلج شدن خطوط هوایی در این کشور، احتمال حمله سایبری را رد کرد.
رییس جمهور آمریکا امروز در ارتباط با فلج شدن خطوط هوایی کشورش تصریح کرد: هواپیماها می‌توانند فرود بیایند اما نمی توانند بلند شوند.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
در پی تلاطم شدید در پرواز خطوط هوایی هاوایی از فینیکس به هونولولو در روز یکشنبه، ۱۱ نفر به شدت مجروح شدند.
شرکت خطوط هوایی عراق در بیانیه خود با عذر خواهی نسبت به تاخیر به وجود آمده در پروازها تاکید کرد، اختلال به وجود آمده که بر اثر حمله سایبری بوده تمامی سرورهای این شرکت را از کار انداخته و باعث این امر شد.
وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای در مورد کشف یک جسد در پرواز روز پنجشنبه خطوط هوایی لوفتهانزا در مسیر تهران- فرانکفورت اعلام کرد: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است اما تاکنون اطلاعات مستندی از طرف آلمانی دریافت نشده است.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: حفظ تمامیت ارضی فضای میهن اسلامی از خطوط قرمز پدافندهوایی است و هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ قاطع پدافندهوایی روبرو خواهد شد
خلبانان شرکت هواپیمایی «یورووینگز» آلمان در اعتراض به ساعات کاری طولانی، نخستین روز از اعتصابات سه‌روزه خود را آغاز کردند.
اتحادیه خلبانان خطوط هوایی آلمان اعتصاب سه روزه خود را از روز دوشنبه اعلام کرد.
آمریکا روز دوشنبه سه فروند بوئینگ ۷۴۷ خطوط هوایی ایران را به بهانه ارائه خدمات باری به روسیه، در فهرست تحریم‌های مربوط به هواپیماهای ناقض قوانین کنترل صادارات ایالات متحده قرار داد.
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد که سه فروند هواپیمای تحت کنترل خطوط هوایی ایران در فهرست سیاه این وزارتخانه قرار گرفته است.
به نوشته وبگاه «ترکیش پرس» بر اساس اعلام وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه روز یکشنبه پرواز‌های خطوط هوایی به ایران و افغانستان را در پی شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد.
از زمانی که عربستان بازگشایی حریم هوایی خود را اعلام کرده، تاکنون خطوط هوایی رژیم صهیونیستی پروازی بر فراز آسمان این کشور نداشته است.
محمد خزاعی کوه‌پر، دبیرکل کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری امور سهام عدالت خبر داد و گفت: این کارگروه تلاش می‌کند سود سهام عدالت مربوط به سال گذشته را تا پایان سال به حساب ذینفعان سهام عدالت واریز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ