اتحادیه خلبانان خطوط هوایی آلمان اعتصاب سه روزه خود را از روز دوشنبه اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که آموزش‌ خلبانان اوکراینی برای هدایت هواپیماهای اف ۱۶ آمریکایی تا مرحله تکمیلی زمان زیادی نیاز خواهد داشت.
یک روزنامه آمریکایی نوشت که تلاش‌های غرب برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده‌های اف-۱۶ با مانعی غیرمنتظره مواجه شده است!
حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعتراضات خلبانان و نیروهای اطلاعاتی سابق موجب توقف طرح اصلاحات قضایی نخواهد شد.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا، هنوز به کشورهای اروپایی چراغ سبز نداده است.
خلبانان این ماموریت برای یک نمایش هوایی در ماه ژوئیه در شهر «ریونگرو» تمرین می‌کردند. توکانو-۲۷ از هواپیمای تهاجمی سبک توربوپراپ ساخت برزیل است.
خلبانان و مهمانداران هواپیما دارای محفظه مخصوص به خود در هواپیما‌های پهن پیکر هستند که در آن در پرواز‌های طولانی مدت استراحت می‌کنند.
وزارت دفاع دانمارک از آغاز آموزش جنگنده‌های اف- ۱۶ برای خلبانان اوکراینی خبر داد.
شرکت سازنده تسلیحات جنگی آمریکا برای آموزش خلبانان اوکراینی برای بکارگیری جنگنده‌های اف-۱۶ اعلام آمادگی کرد.
وزارت دفاع هلند درراستای جنگ‌افروزی در اوکراین بر ضرورت ارسال تسلیحات نظامی به این کشور تاکید کرد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: کشورهای اروپایی برای خوشایند آمریکا در برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده اف-۱۶ پیشقدم می‌شوند.
وزیر دفاع آمریکا در حاشیه نشست مجازی «گروه تماس دفاعی اوکراین» (UDCG) اعلام کرد که دو کشور اروپایی دانمارک و هولند مسئول آموزش خلبانان اوکراینی با جنگنده‌های نسل چهارم اف-۱۶ خواهند بود.
وزیر دفاع آمریکا ضمن تأکید یر تداوم حمایت‌های نظامی کشورش و غرب از اوکراین گفت که آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده‌های اف ۱۶ از هفته آینده آغاز خواهد شد.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور در آموزش خلبانان اوکراینی مشارکت می‌کند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که آمریکا متحدان اروپایی‌اش را از آموزش‌ کار با جنگنده‌های اف-۱۶ به خلبانان اوکراینی منع کرده است.
نشریه واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد که ارتش آمریکا دستور دارد تا هواپیماهای جاسوسی خود در کریمه و روسیه را در فواصلی دورتر از محدوده مجاز در قوانین بین‌المللی به پرواز درآورد.
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برای خلبانان این رژیم خط و نشان کشید.
مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از صدور هشدار ایمنی برای خلبانان پروازهای کیش خبر داد.
به نظر می‌رسد که بشقاب پرنده‌های مشاهده شده «با قابلیت مانور بسیار بالا» از نظر ظاهری از قوانین فیزیک پیروی نمی‌کنند. زیرا آن‌ها باید در اثر اصطکاک یک «گلوله آتشین نوری درخشان» ایجاد کنند.
مخالفت خلبانان اسرائیلی با هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو، موجب شده سفر وی در روز پنج شنبه هفته جاری به ایتالیا، با اما و اگرهای جدی روبرو شود.
۳۷ خلبان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز در اعتراض به سیاست های نتانیاهو از اجرای تصمیمات نظامی، تمرد ورزیدند.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
یکی از جذاب‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین کار‌های هوانوردی، سوختگیری هواپیما‌ها به هنگام پرواز است. این کار علاوه بر نیاز به داشتن تجهیزات مربوطه، مهارت و دقت خلبانان را نیز می‌طلبد.
خلبانان شرکت هواپیمایی «یورووینگز» آلمان در اعتراض به ساعات کاری طولانی، نخستین روز از اعتصابات سه‌روزه خود را آغاز کردند.
رسانه‌های روسی به نقل از منابع دولتی این کشور اعلام کردند که وزارت دفاع آمریکا برای تقویت نیروی هوایی اوکراین، در حال آموزش و اعزام خلبانان افغانستانی به جنگ اوکراین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ