سخنگوی رسمی خطوط هوایی عربستان از افزایش ظرفیت ناوگان هوایی این کشور برای انتقال زائران خانه خدا طی موسم حج امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت است.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد، گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزات صمت است.
با اتصال ۹ نیروگاه به شبکه خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده نفتی ظرفیت انتقال سوخت مایع از طریق این شبکه به نیروگاه‌ها یک و نیم میلیارد لیتر در سال افزایش می‌یابد.
زاهدان- رئیس جمهور با تأکید بر گسترش روابط دو کشور ایران و پاکستان از آمادگی برای افزایش انتقال انرژی بین این دو کشور سخن گفت.
در دولت سیزدهم در صنعت انتقال نفت با تکمیل ۴ طرح که در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند، درحدود ۷۷۵ هزار بشکه به ظرفیت انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی از شبکه خطوط لوله اضافه خواهد شد.
افزایش ظرفیت تولید نفت یکی از مسائلی است که همواره موافقان و مخالفانی را به دنبال داشته، اکنون در دولت سیزدهم تلاش بر آن است که ظرفیت تولید نفت را به ۶ میلیون بشکه در روز برساند.
رامشیر - همزمان با سفر رئیس دولت سیزدهم به خوزستان، طرح افزایش ظرفیت ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت رامشیر به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری گفت: با موافقت اصولی و ضمنی ستاد کل نیروهای مسلح، قرار است ظرفیت سربازی شرکت های دانش بنیان تا ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.
مجری طرح نیروگاه‌های گازی شرکت برق حرارتی گفت: در حال حاضر عملیات شمع‌ریزی بخش گاز و بخار این پروژه ۴۸۴ مگاواتی به صورت همزمان آغاز شده است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از احتمال افزایش ظرفیت حمل و نقل هوایی خبرداد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از احتمال افزایش ظرفیت حمل و نقل هوایی خبرداد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال با توجه به اینکه ممکن است در ایام نوروز با برودت و سرمای هوا مواجه شویم، ظرفیت اقامتگاه‌ها را نسبت به نوروز ۱۴۰۱ حدود ۲۶ درصد افزایش داده ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از ایجاد سه هزار نفر ظرفیت پذیرش و نگهداری معتادان توسط پلیس تا اواسط سال آتی خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طی این سال‌ها ظرفیت عملکرد بنادر کشور از ۱۹ میلیون تن به ۲۷۰ میلیون تن رسیده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: ظرفیت مراکز بازپروری معتادین به ۳۴ هزار نفر افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در راستای اهداف دولت سیزدهم در توسعه بنادر و ظرفیت‌های استان‌های ساحلی کشور ارائه خدمات ژئوتکنیک و حفاری دریایی را افزایش می‌دهد.
معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۱۰ میلیون تن تأکید کرد.
معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۱۰ میلیون تن تأکید کرد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با بهره‌برداری از دو مجتمع جدید ذخیره‌سازی، ظرفیت نگهداری روغن خام نباتی کشور به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن می رسد.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در پی کاهش کالاهای قاچاق، رسوبی و متروکه هستیم،گفت: ۱۶ هزار مترمربع ساماندهی و قفسه‌بندی انبارها را انجام و ظرفیت انبارها را ۴۳ درصد افزایش داد.
شهردار منطقه ۸ از افزایش ظرفیت پارکینگ‌های عمومی منطقه خبر داد و گفت: مساله تأمین اعتبار یکی از موانع اصلی احداث پارکینگ در مناطق محسوب می‌شود.
مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزوده شدن ظرفیت ذخیره سازی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه‌ای نفت خام در پایانه خارگ خبر داد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ میلیون نفر علاقه مند به محصولات کشاورزی داریم، گفت: اگر از این ظرفیت استفاده شود نیاز به صادرات نفت نخواهیم داشت.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: پیش‌بینی‌های ما بر اساس ظرفیت فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و نجف این است که تا ۳۰۰ هزار نفر هوایی به عتبات مشرف شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ