باز کردن در هواپیما در خطوط هوایی آسیانا کره جنوبی باعث وحشت و غش کردن برخی از مسافران شد. عامل این حادثه پس از فرود هواپیما بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از یک خودروی خاص که بدون نیاز به برق و گاز و بنزین کار می‌کند را ببینید.
بی‌نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی و اندیشده نشدن تدابیر لازم کار را به جایی رسانده که شاهد درگیری با قمه، چماق و زنجیر در سالن رقابت‌های کشتی آموزشگاهی بودیم.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
محمود فکری در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره فحاشی در یک دیدار فوتبالی توضیحاتی ارائه داد.
امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران که در لالیگا ۲ توپ می‌زند کار عجیبی انجام داد.
کریستیانو رونالدو پس از بازی مقابل الشباب کار عجیبی کرد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
صولت مرتضوی، وزیر کار در پاسخ به سوالی که آیا با حقوق کارگری می‌توان زندگی کرد گفت: سخت است اما با قناعت می شود. او تاکید کرد که کارگر زاده است.
ژیمناستیک کاری که سعی داشت بر لبه کوه روی دست‌های خود حرکتی بزند در یک لحظه تعادل خود را از دست داد. اما خوشبختانه سقوط نکرد.
گرفتن عکس های خیره کننده نیاز به درک سیستم فوکوس دوربین دارد. این مجموعه ای از اجزاست که با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که سوژه عکس شما واضح و متمرکز است. سیستم فوکوس دوربین شامل لنز، دیافراگم، سرعت شاتر و تنظیمات ISO است.
دریبل و خروج تماشایی بیرانوند در دیدار پرسپولیس و ملوان را ببینید.
یک دختر مسلمان آمریکایی مصری‌تبار ساکن منطقه آستوریا در نیویورک موفق شد مجوز پحش اذان از مساجد این منطقه را از مراجع ذیصلاح دریافت کند.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
کاربران ژاپنی فیلم‌هایی از خود منتشر می‌کنند که در حال دهنی کردن غذای دیگران در رستوران هستند. تاکنون سه نفر به خاطر این کار بازداشت شده‌اند.
حدادعادل گفت: روسیه و چین کِی به ما گفتند گاو شیرده باشید؟ چین یواش یواش از ما دور می‌شود؟ خب ما هم دور می‌شویم! روی پای خودمان می‌ایستیم.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
در دیدار لیگ یک اتفاق عجیبی رقم خورد و علی‌رغم اخراج یکی از بازیکنان، دو تیم همچنان کار را با ۱۱ بازیکن دنبال کردند.
اشتباه علیرضا بیرانوند نزدیک بود باعث به ثمر رسیدن گل دوم فولاد شود که «گولسیانی» توپ را از روی خط دروازه پرسپولیس برگرداند.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
شغل انگشتی کسب و کار عجیبی است که این روزها در اطراف تمامی ورزشگاه‌ها و شهرهای قطر در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی رواج پیدا کرده است
یکی از طرفداران خوش شانس تیم فوتبال آمریکایی کارولینا پیترز به دوستش می‌گوید که او می‌خواهد توپی را بگیرد که در جهت آن‌ها ضربه می‌خورد و دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.
ویدیویی عجیب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که گفته می‌شود آلفا کنده رئیس جمهور گینه وزیر کار خود را به دلیل ترک وظیفه کتک می‌زند!
برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از تحکم و ژست آمرانه ضرغامی نسبت به رئیس یک دادگستری انتقاد کردند و این کار را نشانه دخالت قوه مجریه در امور قوه قضاییه دانسته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ