این هواپیمای خطوط هوایی «لاتام» در باند فرودگاه ریودوژانیرو مشغول مسافرگیری بود که دسته بزرگی از زنبور‌های عسل روی بدنه بیرونی آن تجمع کردند و روی بال چپ در کنار یکی از موتور‌ها نشستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین پورامینی به طور رسمی قرارداد خود را با پارس جنوبی امضا کرد و به عضویت این تیم در آمد.
دانشمندان در پژوهش‌های قبلی فهمیده بودند که قدیمی‌ترین زنبور‌ها از زنبور‌های وحشی بی‌عسل به‌وجود آمده‌اند، و به‌جای شکار به گردآوری شهد و گرده روی آورده‌اند. اکنون این تحقیق جدید می‌گوید این تغییر در اوایل دوره کرتاسه در مناطق خشک گوندوانای غربی رخ داده است.
زنبور غول پیکر والاس یکی از بزرگترین زنبور‌های جهان است که در جنوب آسیا و جنوب شرقی آسیا دیده می‌شود. این زنبور از خانواده Apidae و از زیر گونه Megachile است. این زنبور‌ها به طول تقریبی ۴ سانتی‌متر و وزن شان به حدود ۲٫۵ گرم می‌رسد.
پارس جنوبی جم برای حضور در لیگ دسته اول فعالیت‌های خود را شروع کرده است.
این کشفی قابل توجه بود، زیرا زنبور‌ها مدت‌ها به عنوان حیواناتی گیاهخوار شناخته می‌شدند. همانطور که زنبور‌های کرکس تکامل یافته اند، تغییرات در آناتومی و همچنین فرهنگ کندو به سازگاری آن‌ها با این رژیم غذایی جدید کمک کرده است.
دانشمندان متوجه شده اند به محض اینکه یک زنبور از شفیره به طور کامل بیرون آمد صدای خود را تغییر داده و با صدای بلندی شبیه بوق شیپور به زنبور‌های کارگر اطلاع می‌دهد که یک ملکه جدید و آماده باروری آماده است تا کندو را به دست بگیرد.
تصاویری از هجوم زنبورها به منهتن در نیویورک را مشاهده می‌کنید.
رستمی‌زاده همیشه به دنبال راه‌حلی می‌گشت تا خود و خانواده‌اش بادنیای زنبور‌ها آشنا شوند. او بالاخره فکر خوبی به ذهنش رسید واین کار را عملی کرد: «برای انجام این کار فکر کردم آکواریومی بسازم وزنبور‌ها را در آن نگهداری کنم. البته حتی اگر برای زنبور‌ها شرایط خوبی در یک محفظه شیشه‌ای درست کنید که آن‌ها بتوانند آنجا دوام بیاورند، اجازه فضولی به شما نمی‌دهند. زنبور‌ها به طور غریزی با یک لایه موم شیشه را مات می‌کنند تا شما نتوانید آن‌ها را ببینید؛ برای حل این مشکل باید ترفندی به‌کار می‌بردم.
تیم فوتبال بایرن مونیخ یکی از دراماتیک ترین قهرمانی های خود در بوندسلیگا را جشن گرفت. دورتموندی ها هم که شانس اول قهرمانی بودند با شکستی تلخ از رسیدن به جام بازماندند.
در آستانه دیدار بسیار مهم دورتموند و ماینتس حمله زنبورها به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دقایقی پیش از شروع مسابقه از اتفاقات عجیب این بازی بود.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند به سلطه 10 ساله بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دهد.حالا هواداران پُرشور دورتموند در راه استادیوم «سیگنال ایدونا پارک» برای جشن قهرمانی احتمالی در بوندسلیگا تجمع کرده‌اند. منبع: تسنیم
سرنوشت قهرمانی در لیگ فوتبال آلمان امروز (شنبه) مشخص خواهد شد و احتمالاً تیم قهرمان، نام دیگری غیر از بایرن خواهد داشت.
گونه‌ هایی که در گروه‌های اجتماعی زندگی می‌ کنند روش‌های متفاوتی برای برقراری ارتباط با ترجیحات دارند.
هورمون‌هایی که باعث حمله زنبور‌ها می‌شوند در موز هم یافت می‌شود؛ بنابراین وقتی نزدیک زنبور‌ها هستید موز یا هر چیز دیگری با طعم موز نخورید. در غیر این‌صورت ممکن است نیش بخورید.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
زنبور‌ها مفهوم صفر را می‌فهمند. آن‌ها می‌توانند جمع و تفریق کنند و حتی بهتر از سگ‌های موادیاب مین‌های زمینی را کشف کنند. برخی از زنبور‌های گرده (bumblebee) می‌توانند فوتبال بازی کردن را فرا بگیرند. آن‌ها می‌توانند تجربیات خوب و بد را به خاطر بیاورند و این یعنی دارای نوعی از شعور هستند.
یک بابون بزرگ و دیگر همراهانش با یک خوراکی شیرین روبرو می‌شوند، کندوی زنبور عسل! اما آیا این ریسک ارزش خطری که به جان آن‌ها می‌افتد را دارد؟ بابون بزرگ سرانجام به عسل می‌رسد و هدف حملات زنبور‌های خشمگین قرار می‌گیرد، اما پوشش ضخیم او اجازه رسیدن نیش زنبور‌ها به بدنش را نمی‌دهد.
زنبورها ستون فقرات اکوسیستم‌های پر رونق هستند. بدون تلاش آن‌ها برای بارور کردن گل‌ها، بسیاری از گونه‌های گیاهی رو به کاهش خواهند گذاشت و در نهایت ناپدید خواهند شد. در این چرخه فقط زنبورهای عسل و پروانه‌های محبوب حضور ندارند؛ زنبورهای عادی، سوسک‌ها، مگس‌ها و مورچه‌ها نیز بخشی کلیدی از این فرآیند حیاتی محسوب می‌شوند.
دورتموند در یک دیدار پرگل و تماشایی، توانست به سختی از سد میهمان پایین جدولی خود یعنی آگزبورگ عبور کند.
دیدار نمایندگان بودنسلیگا در چمپیونزلیگ با برتری زنبورها به پایان رسید.
در درکلاسیکر رفت این فصل بوندس‌لیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل بایرن‌مونیخ در آخرین دقیقه از شکست فرار کرد.
یک مرد هندی که در ۱۵ سال گذشته مشغول جمع آوری زنبور برای تولید عسل بوده؛ حالا از نیش این زنبورها در امان و مصون است.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ