وزیر حمل و نقل آمریکا، برغم فلج شدن خطوط هوایی در این کشور، احتمال حمله سایبری را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس کل سازمان بازرسی کشور امروز در سازمان لیگ حاضر شد تا روند ثبت قراردادها را بررسی کند.
مارکا نوشت که پی اس جی نتوانسته به مدرکی علیه رئال و کیلیان امباپه دست پیدا کند و به همین دلیل به یوفا شکایت نکرده است.
روزنامه سان مدعی شد به مدرکی دست پیدا کرده که برنامه مسابقات هفته اول فصل آینده لیگ برتر را نشان می‌دهد.
سخنگوی شورای شهر مشهد درباره مخالفان طرح رایگان شدن اتوبوس و حذف من کارت گفت: ما این آمادگی را داریم که در هر مناظره و گفت وگویی با هر شخص حقیقی و حقوقی که مخالف طرح رایگان کردن اتوبوس است شرکت کنیم و با دلیل، مدرک و مستندات و ارقام تحلیلی نشان دهیم منافع این کار برای عموم مردم بسیار زیاد است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی مدعی حمله سایبری چین به زیرساخت‌های دریایی این کشور شد.
کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: با تمام اسناد و مدارکی که به دادگاه ارائه کردم، امیرعلی اکبری محکوم به پرداخت دیه شده است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر معلم مدرکی را در سیستم بارگذاری نکرده باشد؛ یا مدرک خود را در جای درستی قرار نداده یا علی‌رغم بارگذاری، مدرکش دیده نشده است حقش را به وی بر می‌گردانیم.
اداره مالیات اسپانیا در آوریل 2022 به دادستانی بارسلونا اطلاع داده بود که نتوانسته به مدرکی دست یابد که نشان دهد بارسلونا داوران را خریده باشد.
یوونتوس به دنبال مدرکی محرمانه علیه فدراسیون فوتبال ایتالیا است که امید آنها به بازگشت 15 امتیازشان را افزایش داده است.
نشریه مارکا ادعا کرده در پرونده رسوایی اخیر علیه باشگاه بارسلونا، هیچ مدرک محکمی علیه باشگاه کاتالانی وجود ندارد.
پژوهشگران گفتند هیچ مدرک قطعی نیافته‌اند که نشان دهد کاهش مصرف نمک، خطر بروز حمله قلبی یا سکته مغزی را در افراد سالم کاهش می‌دهد.
عضو شورای شهر تهران می‌گوید: «شهرداری در بیلبورد‌ها اعلام می‌کند که ۲۰۰ کیلومتر از معابر برای معلولین مناسب‌سازی شده است. اما تا این لحظه نقشه‌ای از معابر مناسب‌سازی شده به شورای شهر تحویل داده نشده است. گزارش‌ها را طوری بیان کنید که قابل اندازه‌گیری باشد، حداقل برای خود معلولین قابل لمس باشد.»
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشور‌های جبهه مقاومت نشان داده است.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
وزیردفاع گفت: طرف اوکراینی هیچ مدرکی دال بر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ با این کشور در نشست فنی ارائه نکرد و آن را به جلسات بعد موکول کردند.
بنا به گفته‌ی محققانِ دانشگاه پِکینگ، بررسی بیولوژیکیِ استخوان‌های اسکلتِ یک زن، قطع عضو به علل پزشکی و دیگر علل را رد کرده و نشان داده است که قربانی حداقل پنج سال پس از اجرای مجازات زنده مانده است.
مدرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین اظهارات خود درباره ایران گفت که هیچ مدرکی دال بر توسعه برنامه هسته‌ای تهران وجود ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که هیچ مدرکی دال بر ارسال موشک بالستیک از سوی ایران به روسیه وجود ندارد.
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که ارتش آمریکا هیچ مدرکی دال بر اینکه تهران برای مسکو موشک بالستیک تأمین کرده، در اختیار ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
گرانترین مدرکی که دانشگاه تهران برای دانشجویان خود در پردیس خودگردان صادر می‌کند، مربوط به رشته‌های علوم انسانی و علوم رفتاری است. بر این اساس، مبلغ کل شهریه در مقطع دکتری تخصصی پردیس خودگردان ۱۵۱ میلیون تومان است و شهریه هر ترم به طور کلی ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ