وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد که سه فروند هواپیمای تحت کنترل خطوط هوایی ایران در فهرست سیاه این وزارتخانه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره‌شمالی از ورود هوایپمای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی این کشور خبر داد.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
یک مقام ارتش چین از آمریکا خواست به قوانین بین‌المللی مربوط به حریم هوایی و دریایی کشورها احترام بگذارد.
هواپیمای فضایی و مرموز چینی بعد از ۹ ماه حضور در مدار زمین اخیرا برای دومین بار روی زمین فرود آمد و بدین ترتیب چین تبدیل به یکی از معدود کشور‌هایی شد که موفق به فرود و استفاده مجدد از یک فضاپیما شده است.
در پی سقوط یک هواپیمای کوچک در جنوب ایالت کالیفرنیای آمریکا، 3 نفر کشته شدند.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
طبق اعلام مقامات خطوط هوایی کوبا، هواپیمای خطوط هوایی Southwest که از کوبا عازم فلوریدا آمریکا بود، پس از برخورد با پرندگان و بروز مشکل در موتور مجبور به بازگشت به هاوانا شد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند بر اثر سقوط یک هواپیما در شهر نیویورک یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
بنا به اعلام ستاد فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا، واشنگتن یک هواپیما با قابلیت بکارگیری در جنگ هسته ای در کشور ایسلند مستقر کرده است.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که یک فروند هواپیمای گشتی آمریکا امروز نزدیک مرزهای این جزیره در مسیر شمال به جنوب پرواز کرده است.
در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای امداد و نجات در آمریکا، ۵ نفر کشته شدند.
نیروی دریایی آمریکا از صقوط یک فروند هواپیمای خود در «آلاباما» خبر داد.
رییس جمهور آمریکا امروز در ارتباط با فلج شدن خطوط هوایی کشورش تصریح کرد: هواپیماها می‌توانند فرود بیایند اما نمی توانند بلند شوند.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
به‌دنبال ادعای آمریکا درباره عبور یک جنگنده چینی از فاصله ۳ متری یک هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز آب‌های جنوبی چین، وزارت دفاع پکن، واشنگتن را به تحریف حقایق متهم کرد.
ارتش آمریکا اعلام کرد هفته گذشته یک جنگنده چینی در دریای چین جنوبی در فاصله ۳ متری هواپیمای نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده و هواپیمای آمریکایی برای جلوگیری از برخورد با جنگنده مجبور شده مانور گریز انجام دهد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
هواپیمای فضایی رباتیک نظامی X-۳۷B در آخرین ماموریت سری خود بیش از ۹۰۰ روز را در فضا گذرانده است. این رکوردی در مدت زمان پرواز برنامه هواپیمای مذکور به حساب می آید.
وزارت دفاع روسیه از اقدام یک فروند هواپیمای این کشور در جلوگیری از برخورد با هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در آسمان شمال سوریه خبر داد.
وزارت بازرگانی آمریکا امروز از تحریم یک هواپیمای دیگر ایرانی به بهانه پرواز به روسیه خبر داد.
آمریکا روز دوشنبه سه فروند بوئینگ ۷۴۷ خطوط هوایی ایران را به بهانه ارائه خدمات باری به روسیه، در فهرست تحریم‌های مربوط به هواپیماهای ناقض قوانین کنترل صادارات ایالات متحده قرار داد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یک هواپیمای آب‌نشین در ایالت واشنگتن این کشور سقوط کرده که در پی آن یک نفر کشته شد.
رئیس‌جمهوری ونزوئلا با رد درخواست آمریکا مبنی بر مصادره هواپیمای باری متعلق به این کشور که از ششم ژوئن در فرودگاه آرژانتین نگهداری می‌شود، اعلام کرد: اکنون آن‌ها به دستور دادگاهی در فلوریدا قصد دارند یک هواپیمای باری متعلق به ونزوئلا را سرقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ