رییس جمهور آمریکا امروز در ارتباط با فلج شدن خطوط هوایی کشورش تصریح کرد: هواپیماها می‌توانند فرود بیایند اما نمی توانند بلند شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه از متن مواد لایحه عفاف و حجاب می‌آید و مجازات‌هایی که آوردند عطف به آن می‌شود؛ باید تاکسی، اسنپ، اتوبوس و هواپیما دوربین داشته باشد. البته نیاوردند که در داخل این وسایل نقلیه باید دوربین نصب شود، اما در برخی مواد آمده اگر در داخل این وسایل اتفاقی افتاد... که معطوف به دوربین است؛ در غیر این‌صورت از کجا می‌دانند در هواپیما کشف حجاب اتفاق افتاده است؟ بنابراین همه این وسایل نقلیه باید مجهز به نصب دوربین شوند که این موضوع هزینه دارد و حافظه دوربین‌ها حداقل باید ۲۰ روز نگه داشته شود و در صورت درخواست پلیس به آنها تحویل داده شود.
تنگسیری با بیان این‌که موشک ابومهدی جزو موشک‌های تحریمی است، اظهار کرد: باید افتخار کنیم که به دست نخبگان جمهوری اسلامی شاهد ساخت موشکی هستیم که می‌تواند اهداف را دور بزند. یکی دیگر از قابلیت‌های این موشک دنبال‌کردن چندین هدف و از حمله به آن از پشت است.
هواپیما به معنای واقعی کلمه در صد‌ها قطعه، بلکه بیشتر، متلاشی شده است. هر بخش اصلی، از کابین خلبان گرفته تا موتورها، باید حذف شود. حتی اگر هواپیما بازسازی می‌شد، احتمالاً برای پرواز تأیید مجدد نمی‌شد، زیرا ممکن است قطعات بزرگ‌تر آسیب پنهانی داشته باشند، به‌ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، که می‌توانست آن‌ها را ضعیف کرده و یکپارچگی ساختاری هواپیمای بازسازی‌شده را به خطر بیندازد.
ترامپ با انتشار بیانیه‌ای گفته است که سیاست‌های بایدن آمریکا را به جنگ جهانی سوم می‌کشاند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه عقاب ۴۴ یکی از ده‌ها پایگاه‌های زیرزمینی این نیرو است، گفت: هر سال باید محله‌های امنی برای هواپیماهای شکاری داشته باشیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه عقاب ۴۴ یکی از ده‌ها پایگاه‌های زیرزمینی این نیرو است، گفت: هر سال باید محله‌های امنی برای هواپیماهای شکاری داشته باشیم.
اف-۱۶ موسوم به فالکون برای اولین‌بار در سال۱۹۷۶ پرواز کرد که یک جت جنگنده مافوق صوت است که توسط ارتش‌های ۲۵کشور برای نبرد هوا به هوا و حملات هوا به زمین استفاده می‌شود. این هواپیما در درگیری‌های آمریکا در افغانستان، عراق، کوزوو، خلیج‌فارس و در ماموریت‌های دفاعی در حریم هوایی ایالات متحده به‌کار گرفته شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه‌های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است.
بدنه هواپیما اگر به رنگ سفید باشد، چه در آسمان آفتابی و چه در آسمان ابری، تضاد رنگی بیشتری نسبت به رنگ آبی خواهد داشت. البته محققان اعلام کرده‌اند که این نتیجه قطعی نیست و باید تحقیقات بیشتری در این رابطه انجام دهند.
جو بایدن پس از دیدار با رهبران ۹ کشور جناح شرقی ناتو در ورشو پایتخت لهستان، هنگامی که قصد سوار شدن به هواپیما را داشت روی پله‌ها افتاد.
ماجراهای تکراری زمین خوردن «جو بایدن» در پله‌های هواپیما امروز هم تکرار شد.
ویدئوی در حال انتشار است که نشان می‌دهد مردی از روی پله هواپیمای حامل بایدن در لهستان سقوط می‌کند. برخی کاربران معتقدند بایدن از روی پله‌های هواپیما سقوط کرده است.
ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم/دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد/برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم/تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود/متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.
بایدن و مودی درباره معامله بیش از ۲۰۰ هواپیمای مسافربری گفتگو کردند.
برای دریافت گواهینامه خلبانی، می‌توان گفت محدودیت سنی نسبتا نامحدود است. برای دریافت گواهینامه خلبانی تجاری در بسیاری از کشور‌ها باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید. در حالی که حداکثر سن برای گرفتن گواهینامه خلبانی وجود ندارد. با این همه مقررات متفاوتی برای پرواز هواپیما‌های تجاری وجود دارد.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
بهرام عین‌اللهی -وزیر بهداشت- روز گذشته درباره الزام استفاده از پوشش ماسک به‌ویژه در اجتماعاتی نظیر هواپیما، اتوبوس، قطار، اظهار کرد: به وزیر راه گفتم که هواپیما‌ها مدتی است ماسک نمی‌دهند و این موضوع را باید الزامی کنند؛ چراکه در هواپیما ویروس در حال گردش است و هوا بیرون نمی‌رود و در داخل کابین می‌چرخد.
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و لغو ممنوعیت فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان سعودی به طور کلی و هواپیما‌های اف-۳۵ به طور خاص است که این شرط ممکن است دشوار و شاید غیر ممکن باشد. به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به هیچ گونه پیشرفتی در حل و فصل مناقشه اسرائیل و فلسطین متعهد نشده، اما تأکید کرده است که کرانه باختری را در دوره نخست‌وزیری خود الحاق نخواهد کرد.
ایرباس مشغول مهندسی مخزن های ذخیره هیدروژن برودتی نوین برای هواپیماهایی در آینده است که با هیدروژن مایع پرواز می کنند. چنین مخزنی هیدروژن را باید در دمای ۲۳۵- درجه سانتیگراد حفظ کند.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
دولت بایدن در پی شناسایی محل اختفای ایمن الظواهری در افغانستان در اواخر ماه گذشته و کشتن او با استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین، تصیمم گرفته است که کل دارایی دخیره شده این کشور را همچنان مسدود نگه دارد و مذاکرات با طالبان در این مورد را نیز متوقف کند.
یک مقام آگاه در سازمان هواپیمایی: باید توجه داشته باشیم که علت ترکیدگی لاستیک هواپیما‌ها در فرودگاه مشهد تنها یک عامل باند فرودگاه نبود و سازمان مجموعه‌ای از عوامل و رویداد‌ها را مورد بررسی قرار داده است و اتفاقات زنجیره‌ای از عوامل است و نمی‌تواند یک عامل داشته باشد. وزن سنگین هواپیما در تیک‌آف‌ها، گرمای هوا از دیگر عوامل موثر بوده و ترکیبی از عوامل باعث ترکیدگی لاستیک‌ها شده‌است. باید این سوال مطرح شود که چرا در زمستان شاهد وقوع این اتفاقات نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ