در پی تلاطم شدید در پرواز خطوط هوایی هاوایی از فینیکس به هونولولو در روز یکشنبه، ۱۱ نفر به شدت مجروح شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی بسکتبال در حساب اینستاگرامش این ویدیو از تیم ملی زنان ایران را منتشر کرده است. در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، از اعضای تیم ایران درباره همبازی مورد علاقه‌شان پرسیدند. سوالی که فرصتی شده تا بازیکنان سر به سر هم بگذارند.
لحظات خنده دار و جالب از ضربات پنالتی در دنیای فوتبال را در این بخش از فوتبالی مشاهده کنید.
تصاویری عجیب از لحظات درگیری چند ورزشکار عصبانی با یکدیگر در باشگاه بدنسازی را ببینید.
توقف ترن هوایی در ایالت متحده موجب شد تا مردم به مدت چهار ساعت در آسمان ویسکانسین معلق بمانند و مجبور شدند آنها را با جرثقیل از آنجا خارج کنند.
لحظات جالب و جذاب دنیای فوتبال که کمتر اتفاق می‌افتد را در این بخش مشاهده کنید.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
برای اولین بار کلیپ‌های حمله تروریستی ایذه خوزستان توسط نیروهای امنیتی منتشر شد. این کلیپ حاوی صحنه‌های خشن است.
لحظات نفس‌گیر تلاش یک پوما برای شکار یک گواناکوی بالغ و تقلای شکار برای زنده ماندن را در این ویدیو ببینید. منبع: خبرآنلاین
حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود. ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.
تصویربرداری که از فاصله چند متری تصویر پلنگ را ضبط کرده است بعد از عبور پلنگ نفس راحتی کشید. منبع: ایران
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
فیلمی از لحظات نفس گیر نجات گوزن از باتلاق را مشاهده می کنید. یک گوزن در درون باتلاقی گیر کرده با کمک دو محیط بان نجات پیدا می کند در طول عملیات نجات بارها این گوزن به وسیله شاخ هایش به محیط بانان حمله می کند اما در نهایت آنها موفق می شوند گوزن گیر افتاده را نجات دهند.
ایرباس ۳۸۰ هواپیمایی اتحاد از فرودگاه ابوظبی توسط یک زن محجبه تیک آف کرد.
ویدیویی از سوخت‌گیری بمب‌افکن B-۵۲ روی آسمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
لحظات پیش یک زمین‌لرزه نسبتاً شدید کابل را تکان داد. هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این زمین‌لرزه و این‌که دیگر در کدام بخش‌های کشور احساس شده، جزییات در دست نیست. خبرگزاری فرانسه هم از احساس شدن زلزله شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر در پاکستان خبر داده است.
ویدیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راه رفتن مردی در استخر شفاف یک برج را به تصویر می‌کشد.
اگر فکر می‌کنید که لامبورگینی مناسب جاده‌های غیرهموار است، سخت در اشتباه هستید. برای اثبات این ماجرا، این ویدیو را حتما ببینید.
یک موتورسوار که دوربین GoPro را برای ثبت لحظات موتورسواری به کلاه ایمنی خود وصل کرده بود، در اتفاقی تلخ تصادف راکب موتور ناشی از برخورد دو خودرو پشت چراغ قرمز را ضبط کرد.
ویدیویی از ارتفاعات ماسوله در استان گیلان منتشر شده است که در آن بارش برف جلوه خاصی به این منطقه جنگلی در دل کوهستان داده است. منبع: فارس
لحظات احساسی پیمان یوسفی گزارشگر دیدار ایران و ولز در پایان این بازی و برد دراماتیک ایران را ببینید.
اشتباه فاحش راننده لودر موجب لحظات هولناک و دلخراش برای یک مرد شد. راننده لودر حین کار مدیر پروژه را ندید و او را همراه با خاک به پشت کامیون ریخت.
ویدیویی که مشاهده می‌کنید از دقایق ابتدایی مراسم خاکسپاری مهسا امینی بامداد امروز در زادگاهش سقز ثبت شده است.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.
جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران با انتشار تصاویری از سیل امام زاده داوود توضیحاتی درباره این سیل و روند امداد رسانی آن داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ